"אני מאמינה בכוח של סיפור טוב ושל שיווק אנושי ויצירתי להביא משמעות והשפעה" (טלי שגיא | נטפים)

לקראת כנס מיתוג מעסיק, החלטנו לראיין את טלי שגיא Head of brand and creative על המסע המרתק והמאתגר של מיתוג המעסיק בנטפים, ועל מסלול הקריירה שלה בארגון.
טלי תספר לנו את הסיפור המלא בכנס מיתוג מעסיק ביום רביעי, ה-25/11/20 יחד עם נעמה שוורץ. 

  1. ספרי קצת על עצמך ועל התפקיד הנוכחי

נעים מאוד! טלי שגיא, בת 41 גרה בכרכור עם חנוך ושלושת הילדים שלנו. משתדלת לג'נגל בין הבית לעבודה, להתמלא בקצת השראה ומזון לנשמה ומדי פעם לכתוב למגירה.

אני בוגרת לימודי תקשורת חזותית בשנקר עם ניסיון מגוון בעולמות הקריאייטיב והשיווק.

גאה ושמחה להיות חלק ממשפחת נטפים כבר 3 שנים במחלקת ה-GLOBAL MARKETING ובשנה האחרונה, בתפקיד מרתק ומלא עניין כ-Head of brand and creative.

  1. מה "האני מאמין" המקצועי שלך?

אני מאמינה בכוח של סיפור טוב ושל שיווק אנושי ויצירתי להביא משמעות והשפעה.

בסופו של דבר כל מהלכי השיווק המוצלחים, אפילו המורכבים והמתקדמים ביותר, הם תמצית של תקשורת טובה ומדויקת בין אנשים – עם המסר המדויק, לאדם הנכון ברגע המתאים.

וכמובן, התוצאות חשובות מאוד אבל גם הדרך לא פחות.  עבודה משותפת ומפרה שמצליחה להניע את האנשים למטרה משמעותית משותפת היא הכרחית בעיני כדי להגיע להצלחה.

  1. מהיכן את צוברת ידע? מה ההשראות המקצועיות שלך?

אני חברה בקבוצות שיווק שונות, קוראת מאמרים ובלוגים, משתדלת להשתתף מדי פעם בכנסים וסדנאות ולומדות המון מקולגות ואנשי הצוות שלי.

במשך השנים למדתי שאת ההשראה המקצועית שלי והמקור לרעיונות שאני הכי גאה בהם, קיבלתי בדרך עקיפה כשהצלחתי לשחרר ופשוט ליהנות מחוויה  – מופע מחול מרטיט לב, עיצוב גאוני של כתובית בסדרת טראש בנטפליקס או משפט מרגש של הבן הקטן שלי.

  1. על מה תדברי בכנס?

בכנס אדבר עם השותפה המהממת שלי לדרך – נעמה שוורץ , מנהלת התקשורת הפנים ארגונית,  על התהליך המיוחד שעשינו במסע מיתוג המעסיק בנטפים ועל כמה שיעורים חשובים שלמדנו בדרך.

נספר איך הצלחנו כמעט רק בכוחות פנימיים, בזכות שילוב סנרגטי ולא מובן מאליו בין עולמות השיווק ומשאבי האנוש, ליצור מהלך מיתוג מעסיק שעמד בהצלחה במבחנים לא פשוטים של שינויים גיאוגרפים, תרבותיים, מגפות עולמיות ועוד.

  1. למי ההרצאה שלך יכולה להיות רלוונטית?

אנשי משאבי אנוש / גיוס / שיווק / קריאייטיב ארגונים שמתלבטים מה הדרך הנכונה עבורם לנהל מהלך של מיתוג מעסיק, או כאלו שרוצים לדעת איך אפשר להשתמש ביכולות וכלים שיש בתוך הבית בתהליך כזה.

  1. מה היית ממליצה לארגון שרוצה להתחיל תהליך מיתוג מעסיק כרגע?

להשקיע הרבה בתהליך המחקר הראשוני בתוך הארגון. להצליח להבין את הכאבים האמתיים ואת הצעת הערך המשמעותית של החברה.

והכי חשוב! לבנות צוות משולב (מש"א/גיוס, שיווק) מקצועי ומגויס למטרה שיודע להקשיב, לפעול בפנים ומחוץ לארגון ולחשוב מחוץ לקופסה.

  1. מה ההישג המרכזי מתהליך מיתוג המעסיק שהובלת אצלכם בארגון?
גבי, טלי ונעמה ביום צילומים באתר חצרים

ההטמעה המהירה והעמוקה של ערכי המיתוג בשפה הארגונית והחיבור הרגשי שהמהלך הביא איתו עבור כל כך הרבה מעובדי החברה.

  1. אם היה אפשר להחזיר את הגלגל לאחור – תני דוגמה למשהו אחד שהיית משנה בתהליך?

להתחיל בהטמעה הגלובאלית בשלב מוקדם יותר, לפני הגעת הקורונה שקצת שינתה לנו את התוכניות.

  1. מה הדבר שהכי עזר/עוזר לך כדי להוביל תהליך מאתגר כזה בארגון?

העבודה השיתופית המופלאה של צוות הפרויקט והמשוב העקבי והמתמשך מההנהלה והעובדים. מנוע של יצירתיות, שיתופיות, מקצועיות והמון צחוק – נותן את הדלק  הטוב ביותר גם לתהליך מורכב כזה בתוך הארגון.

  1. האם לדעתך יש הבדל בין אשת גיוס ו-HR שמובילה את מיתוג המעסיק לעומת אשת שיווק? באיזו מחלקה הפעילות הזו אמורה לשבת לדעתך?

לדעתי יש הבדל משמעותי ומהותי. באופן טבעי, אשת שיווק תתייחס  ל"מיתוג" ואשת גיוס או HR תתייחס ל"מעסיק או העובד" בפרויקט כזה.  הסוד להצלחה ולקבלת תוצאות חדשות ורלוונטיות הוא בשילוב כוחות בין הגישות השונות ולמידה אמתית וכנה מהיכולות וכלי העבודה שכל צד מביא אתו לחגיגה הנהדרת הזו.

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

עוד דברים שיכולים לעניין אותך