אם אפשר לחלום את זה, אפשר להגשים את זה!
לקראת כנס מיתוג מעסיק, החלטנו לראיין את חוה צוקר, מנהלת גיוס וחווית עובד על מסע מיתוג המעסיק של מכבי. מיתוג המעסיק הוכיח את עצמו ב- Money time" ותרם בהתמודדות עם גיוס מאסיבי בפרק זמן קצר בתקופת הקורונה. היום יותר מתמיד מיתוג המעסיק נתפש כחיוני וכאסטרטגי והוא חלק מפעילות גיוס מעוררת השראה שחוה מובילה במכבי.
חוה תספר לנו את הסיפור המלא בכנס מיתוג מעסיק ביום רביעי, ה-25/11/20. בינתיים – בואו נכירי קצת את חוה ונשמע למה ארגון בריאות מוביל כמו מכבי יצא למסע למיתוג מעסיק,מההיו ההישגים ומה חוה ממליצה לכם.
- מה "האני מאמין" המקצועי שלך?
אם אפשר לחלום את זה אפשר להגשים את זה.
לאורך השנים האחרונות למדתי שאלה הדברים שמניעים אותי לעשייה. השילוב הזה של להקים משהו חדש. עשייה משמעותית שכוללת חדשנות ,ניהול , ותוצר שמשפיע ארגונית.
- מהיכן את צוברת ידע? מה ההשראות המקצועיות שלך?
אני קוראת הרבה ולומדת מהן מהמגמות המובילות בתחומי מש"א בארץ ובעולם, חברה בקהילות מקצועיות במגוון תחומים גם מחוץ לגבולות הסקטור. מפגשי עמיתים ויועצים מארגונים שונים
- למה ארגון כל כך גדול ומוכר זקוק למיתוג מעסיק בימי קורונה?
מיתוג מעסיק הינו משמעותי דווקא בימי קורונה והוא מהווה תשתית חזקה מצד אחד למחוברות עובדים וגאוות יחידה ומצד שני מסייע לנו להגיע למועמדים פוטנציאליים ובתהליך הגיוס
- מה היית ממליצה לארגון שרוצה להתחיל תהליך מיתוג מעסיק כרגע?
פשוט להתחיל, גם בתקופות משבר לא לחכות מתוך הבנה שמדובר על תהליך משמעותי לכל ארגון ומיתוג מעסיק הוא מרוץ למרחקים ארוכים כדרך חיים.
- מה ההישג המרכזי מתהליך מיתוג המעסיק שהובלת אצלכם בארגון?
במאני טיים בתקופת הקורונה הצלחנו לגייס מאות עובדים מסקטורים שונים וממקצועות במחסור ובתקופה קצרה מאוד.
מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:
כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?
קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות