7 רעיונות פרקטיים למיתוג מעסיק בעלויות נמוכות או ללא עלות בכלל

יעקב רוזן – מנחה סדנאות AI FOR HR וסדנאות לינקדאין בשילוב AI לגיוס, למנהלים ולמחפשי עבודה

"האם לעצור את פרוייקט מיתוג המעסיק שהשקנו רק לפני רבעון"?

זאת השאלה שנשאלתי עם פרוץ הקורונה בפגישה עם הנהלת אחת מחברות ההייטק.

התשובה שלי היתה שגם בתקופה של עצירת גיוסים חייבים להמשיך את מיתוג המעסיק – כדי להגיע מוכנים ליום שאחרי.

למזלי הם הקשיבו לי ויצאו ממשבר הקורונה עם מיתוג מעסיק הרבה יותר טוב – מה שעזר להם לצמוח ולהכפיל את כמות העובדים שלהם בטווח זמן קצר לאחר שגייסו סכום כסף משמעותי.

חשוב לי לציין שההמלצה הנוספת שלי אליהם היתה לקדם את מיתוג המעסיק בעלויות לא גבוהות – וזה מה שהם עשו.

גם בתקופה הנוכחית כאשר לא מעט ארגונים מרגישים את הקושי הכלכלי – ההמלצה שלי נשארת זהה.

ועל זה בדיוק נדבר בכנס מיתוג מעסיק בעידן ה AI שיתקיים ב 28.11 עם חצי יום סדנאות ב 30.11
למידע והרשמה לכנס שאסור לכם לפספס לחצו כאן >>

הנה 7 רעיונות מרכזיים לשיפור מיתוג המעסיק בעלות נמוכה או בלי עלות בכלל:

  1. הקימו תוכנית לניהול שגרירי מותג מקרב העובדים – ועם הדרכה ממוקדת על סטוריטלינג, מינוף הרשתות החברתיות והנחיות כלליות – הם יעזרו לארגון להפיץ אץ הבשורה.
    (דברו עם ויקי גרונר – למי שמחפש סדנת התנעה לקבוצת שגרירי המותג info@hrd.co.il)
     
  2. נצלו את המומחיות הפנימית – עודדו מנהלים ועובדים מובילים לכתוב ולשתף תוכן מקצועי רלוונטי בפלטפורמות הרלוונטיות. במידת הצורך – תנו להם כלים ליצירת תוכן זה.
     
  3. ארגנו מיטאפים פיזיים או מקוונים בכדי לשים את הארגון שלכם במקום מקצועי מוביל תוך כדי יצירת רשימת תפוצה וקבלת פרטים של אנשים רלוונטיים בתעשיה שלכם.
     
  4. שתפו סיפורי הצלחה של עובדים שצמחו בארגון – המחישו את פוטנציאל הצמיחה והקידום בארגון שלכם.
     
  5. מנפו את כלי הבינה המלאכותית ליצירת וקידום תוכן מקצועי – פריצת כלי ה AI לחיינו מאפשרת כיום לארגונים לייצר בקלות רבה יחסית תכנים כגון פוסטים, מאמרים מקצועיים, תמונות וסרטונים שבעבר היו עולים הון לא קטן.
     
  6. צרו שיתופי פעולה עם מוסדות אקדמיים – הציעו חונכויות, סדנאות והרצאות לחשיפת הארגון שלכם לבוגרים מבטיחים.
     
  7. קיימו מסיבות לינקדאין לקידום מיתוג המעסיק שלכם – והפכו את העובדים שלכם לחלון הראווה של הארגון ברמה המקצועית, תוך כדי בניית רשת קשרים מקצועית וקידום תכנים רלוונטיים.
    והיופי הוא שכלי ה AI מאפשרים לייצר פרופילים מקצועיים באנגלית ותכנים בלחיצת כפתור

מיתוג מעסיק הינו תהליך אסטרטגי מתמשך אבל הוא אינו חייב להיות יקר.
בעזרת חשיבה יצירתית, גיוס העובדים שלכם למאמץ וניצול טכנולוגיות AI, ניתן לקדם את המיתוג שלכם גם במשאבים מוגבלים.

רוצים ללמוד עוד על מיתוג מעסיק בעידן ה AI ועל כיצד עושים יותר בפחות?
מוזמנים לכנס הגדול והמקצועי של השנה שיתקיים ב 28.11 + יום סדנאות ב 30.11.
למידע והרשמה לחצו כאן >>

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

עוד דברים שיכולים לעניין אותך