10 טיפים לשימוש נכון בלינקדאין כדי לגייס עובדים ולחזק את מיתוג המעסיק
מאת יעקב רוזן, מנחה סדנאות AI למשאבי אנוש, גיוס, סדנאות לינקדאין וסורסינג מבוססי AI
לינקדאין היא אחת הפלטפורמות המרכזיות בארץ לאיתור וגיוס עובדים ולחיזוק מיתוג המעסיק. כמי שהעביר מעל ל 1,000 סדנאות לינקדאין למעל ל 30,000 איש, אני יכול להעיד ששימוש נכון בה יכול להפוך את לינקדאין לאחד ממקורות הגיוס הכי משמעותיים עבור הארגון – וזה נכון לכל תעשיה.
אספתי 10 טיפים פרקטיים ממוקדים שיעזרו לכם להפיק את המיטב בתהליך הגיוס והמיתוג.
- בנו פרופיל מקצועי ממותג ומושך
ודאו שהפרופיל שלכם מלא ומפורט ככל האפשר, כולל תמונת באנר של החברה ומביאה את הסיבות למה כדאי לעבוד אצלכם.
>>> לסדנת הלינקדאין לגיוס וסורסינג הקרובה לחצו כאן <<<
- השתמשו בצורה חכמה בחיפוש בוליאני
ההבדל בין מגייסים ממוצעים למגייסים מצויינים הוא ביכולת לעשות חיפושים מדוייקים שיביאו רק את המועמדים המתאימים וכאלה שאחרים לא מגיעים אליהם.
שילוב מילות חיפוש כמו AND, OR, ו-NOT יחד עם מונחים רלוונטיים יעזור לכם לאתר מועמדים על בסיס מיומנויות, מיקומים ותארים מתאימים. לדוגמה, תוכלו לחפש ככה "Data Analyst" AND "SQL" NOT "Junior" כדי לסנן מועמדים לא מנוסים.
- פרסמו תכנים בעלי ערך
פרסמו פוסטים, מאמרים וסרטונים שמעניקים ערך למשתמשים, כמו טיפים מקצועיים, סיפורי הצלחה של עובדים, וידיעות על תרומות לקהילה. המטרה היא ליצור תכנים שמקדמים את ערכי החברה ומשקפים את התרבות הארגונית.
- השתמשו בקול של עובדיכם
תנו לעובדים להיות הפנים של החברה על ידי שיתוף סיפורים אישיים, חוויות ממקום העבודה ותכנים המיוצרים על ידם. פרספקטיבה אישית מהשטח יוצרת תחושת אמינות ומחזקת את האותנטיות של המותג.
- הכירו את כלי הפרסום הממומנים של לינקדאין
לינקדאין מציעה כלים ממומנים כמו מודעות גיוס, הודעות InMail ממומנות ומודעות תצוגה. לכלי הפרסום יש יכולת מיקוד שמאפשרת להגיע לקהל היעד המתאים לפי מיקום, תפקיד וכישורים.
- הקפידו על מענה מהיר לפניות מועמדים
מועמדים מצפים לתגובה מהירה ואדיבה. כשאתם מגיבים לפניות בתוך זמן קצר, זה מעיד על מקצועיות ומראה שהחברה מכבדת את זמנם של המועמדים.
- עודדו שיתוף תכנים על ידי עובדים
עודדו את העובדים לשתף פוסטים של החברה, תכני גיוס והישגים מקצועיים. תכנים שמשותפים דרך פרופילים אישיים זוכים לחשיפה גבוהה יותר ולעיתים מגיעים לקהלים חדשים ורלוונטיים.
- מקדו את הגיוס בקהילות מקצועיות
חפשו קבוצות בלינקדאין שמאגדות אנשי מקצוע בתחום שלכם. הצטרפו אליהן, פרסמו תכנים בעלי ערך והציעו משרות רלוונטיות. השתתפות בקהילות כאלה מאפשרת חיבור ישיר למועמדים מקצועיים.
- צרו מסיבות לינקדאין
מסיבת לינקדאין נועדה למנף את רשתות הקשרים של העובדים והמנהלים שלכם כדי להגיע למועמדים יחודיים. קיימו מסיבות לינקדאין עבור משרות מאתגרות או לקידום מיתוג המעסיק של החברה
- בנו פרופיל חברה ממותג ומושך
ודאו שעמוד החברה שלכם בלינקדאין כולל לוגו, תמונות מעוררות השראה, ותיאור עדכני ומפורט של החברה. חשוב שהשפה והסגנון יתאימו לערכי החברה ולתדמית שאתם רוצים להציג.
לסיכום:
השימוש בלינקדאין ככלי לגיוס ומיתוג מעסיק מצריך גישה פרואקטיבית, יצירתית ומותאמת אישית. על ידי יישום טיפים אלו תוכלו ליצור תדמית מקצועית ומזמינה לחברה שלכם ולמשוך את הכישרונות הטובים ביותר. השקיעו זמן ומחשבה בתכנים, תנו לעובדים שלכם להיות השגרירים של המותג, ואל תשכחו להישאר קשובים לתגובות הקהל שלכם.
>>> לסדנת הלינקדאין לגיוס וסורסינג הקרובה לחצו כאן <<<
כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?
קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות