כיצד לבנות מסיבת לינקדאין לשידרוג פרופילי העובדים ולקדם את מיתוג המעסיק על הדרך

בחודשים האחרונים זכיתי להוביל מספר מסיבות לינקדאין מוצלחות בארגונים מתעשיות שונות.
למי שעדיין לא מכיר –מסיבת לינקדאין היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר כיום לאיתור מועמדים תוך כדי רתימת העובדים לתהליך ומינוף הרשתות המקצועיות שלהם לתהליך החבר מביא חבר.
או כמו שאני אוהב להגדיר את זה – חבר מביא חבר על סטרואידים.

כתבתי בעבר על ניהול נכון ואפקטיבי של מסיבת לינקדאין אבל הפעם אני רוצה להתייחס לנושא מזווית קצת שונה – היכולת שלנו לקדם את מיתוג המעסיק בעזרת נוכחות העובדים בלינקדאין.

אנשים רבים טועים להסתכל על מסיבות הלינקדאין כאירוע נקודתי שמטרתו לצאת עם עשרות שמות של מועמדים פוטנציאליים לתפקידים הפתוחים אצלכם בארגון.

זה כמובן יעד חשוב ונכון, אך בראיה שלי – למסיבת לינקדאין ישנן מטרות רחבות הרבה יותר.
ובין השאר קידום מיתוג המעסיק של החברה בעזרת מינוף הנוכחות של העובדים שלכם ברשת העסקית הגדולה בעולם.

>>>> כנס מיתוג מעסיק 18.9 – ביום של למידה, פרקטיקה וחוויה <<<<
>>>>
למידע על סדנת סורסינג ולינקדאין למתקדמים  יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>> למידע על סדנת הלינקדאין הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
את הסדנאות ניתן להזמין גם כסדנאות פנים ארגוניות

איך פרופיל הלינקדאין של העובדים שלכם רלוונטי למיתוג המעסיק?
מיתוג מעסיק טוב משפיע על כל תהליך הגיוס – החל משלב הסורסינג, דרך שלב הפניה, הראיונות והצעת העבודה. הסיכוי לגייס מועמד מצוין שתופס את הארגון שלכם כמקום שטוב לעבוד בו גבוה משמעותית מהמצב ההופכי.

קחו את הנתון הזה יחד עם הנתון שחלק משמעותי מהמועמדים בוחנים את פרופיל הלינקדאין של העובדים שלכם בחברה לפני שהם מגיעים לראיון ותבינו למה הנראות שלהם חשובה כל כך ומשפיעה.

אך זה לא רק הנראות הפאסיבית. רתימת העובדים יכולה לבוא לידי ביטוי בקידום המשרות שלכם ברשתות הרלוונטיות שלהם.

העובדים שנמצאים בלינקדאין, אנשי הגיוס, המנהלים הבכירים ואנשי המקצוע, הופכים בעצם לחלון הראווה של הארגון.
והשאלה הגדולה היא האם אתם אוהבים את מה שהם רואים בחלון הראווה?
האם הנראות שלהם תורמת לתפיסה שאתם מקום שטוב לעבוד בו?

מניסיוני – אחת הדרכים המהירות והזולות לעזור לעובדים לשפר את הפרופיל שלהם ולהפוך אותו לחלון ראווה אטרקטיבי יותר היא פשוט על ידי מסיבה!

מסיבה שמטרתה לתת למשתתפים את הידע, הכלים והדגשים כדי שיצאו עם פרופיל טוב הרבה יותר, SUMMARY שמספר את הסיפור של החברה, מסר שיווקי/מיתוגי אחיד שמקודם על ידי כולם, עם סרטונים/מצגות/תמונות על החברה וכזה שמקדם אותה ואת מיתוג המעסיק שלה.

מספר טיפים חשובים מניסיוני לניהול מסיבת לינקדאין לשדרוג הפרופיל:
• רתמו את ההנהלה הבכירה וצרו מחויבות מצידם להיות חלק מהתהליך. מנו ספונסר מההנהלה שישתתף בפועל במפגש וידאג להעביר את המסר לגבי חשיבות האירוע למנהלים ולעובדים.

>>>>> למידע על סדנת הלינקדאין הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>>> למידע על סדנת סורסינג למתקדמים (ללימוד חיפוש בוליאני) הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>>> את 2 הסדנאות ניתן להזמין כהדרכה פנים ארגונית <<<<<

• הגדירו מראש את מטרות המפגש עצמו ומה אתם רוצים שיקרה במפגש עצמו ולאחר מכן .
 
• הכינו את הטקסטים מראש – אל תבזבזו את זמן המפגש בחשיבה על טקסטים ואל תצפו מהמנהלים שיכינו זאת בעצמם – זה פשוט לא יקרה ברוב המקרים.
הכינו טקסטים, קישורים, מצגות, סרטונים, באנר עליון וכל מסמך אחר שתרצו שהעובדים יוסיפו לפרופיל שלהם
 
• בחרו את האנשים הנכונים – חשבו מי הם האנשים הנכונים שצריכים להיות במפגש. קריטריונים לדוגמא – רמת ההכרות עם לינקדאין, גודל רשת הקשרים הנוכחית שלהם, המוטיבציה שלהם להשתתף במפגש, האם הגיוסים הם עבור הקבוצות שלהם ועוד.
לגבי גודל הקבוצה – הוא יכול להשתנות ולנוע מ-5 אנשים ועד 30 משתתפים.
 
 דאגו ללוגיסטיקה כדי לוודא השתתפות מקסימלית – קבעו את מועד המפגש מספיק זמן מראש, סגרו את היומן ושלחו הזמנה מסקרנת ומפתה כדי שיותר אנשים יגיעו.
תדאגו שכולם מגיעים עם לפטופים ועם תרגום של קורות החיים באנגלית + תמונה טובה אחת.
אפשרות נוספת היא להביא צלם מקצועי כחלק מאוירת המסיבה במפגש.
 
אל תניחו שאם למנהלים יש כרטיס בלינקדאין הם יודעים לפעול בה בצורה נכונה.
השקיעו את זמן בהדרכה ממוקדת ופרקטית (כי למנהלים אין הרבה זמן וסבלנות).
למדו אותם כיצד:

  1. לעדכן אתר הבאנר האחורי בפרופיל
  2. לעדכן את התמונה ואת ה SUMMARY
  3. כיצד ניתן להוסיף תמונות/מצגות/סרטונים לפרופיל
  4. היכן לכתוב I'm Hiring
  5. כיצד לעדכן את הניסיון המקצועי
  6. למי נכון להתחבר ברשת וכיצד עושים זאת
  7. היכן וכיצד מפרסמים פוסטים של משרות ותוכן
  8. מידע בסיסי על החיפוש המתקדם בלינקדאין.
     
    • אל תשכחו את אלמנט ה"מסיבה" – המטרה לייצר באזז, שאנשים ירגישו שהם זכו שהזמינו אותם, ושאחרים ירצו להצטרף בפעם הבאה.
    ניתן לעשות זאת על ידי שלטים, בלונים, כיבוד מיוחד כמו פיצה ובירה וכדומה.

לסיכום – אם את אתם מחפשים דרך מהירה וזולה לקדם את מיתוג החברה- התחילו במסיבה.
אל תסתכלו על מסיבת הלינקדאין לשדרוג הפרופיל כאירוע נקודתי חד פעמי אלא כתחילה של תהליך מתמשך שבו רותמים את המנהלים והעובדים למאמצי הגיוס – והגדירו להם בסוף המפגש מה אתם מצפים מהם בהמשך.
בהצלחה 🙂

>>>> כנס מיתוג מעסיק 18.9 – ביום של למידה, פרקטיקה וחוויה <<<<
>>>> 
למידע על סדנת סורסינג ולינקדאין למתקדמים  יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>> למידע על סדנת הלינקדאין הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
את הסדנאות ניתן להזמין גם כסדנאות פנים ארגוניות

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

עוד דברים שיכולים לעניין אותך

סגירת תפריט