מודל פרסום המשרות החדש של לינקדאין

לינקדאין שינתה את מודל פרסום המשרות שלה מתשלום קבוע לתשלום על לחיצה (Pay Per Click). מכיוון שנשאלתי לא מעט על השינוי הזה בחודש האחרון, החלטתי להכין פוסט קצר ואינפורמטיבי על השינוי והמשמעות.

עד לאחרונה מודל פרסום המשרות התבסס על תמחור קבוע שכלל עלות של 200 דולר לחודש פרסום משרה. המחיר ירד במידה ורכשתם חבילה של 5 משרות או 10 משרות בבת אחת.

כיום עם פרסום המשרה במודל החדש, תצטרכו להגדיר כמה אתם מוכנים לשלם ברמה יומית על חשיפת המשרה. כמובן, ככל שהתקציב גבוה יותר, גם החשיפה בלינקדאין תהייה משמעותית יותר.

לאחר שהזנתם את המשרה תגיעו למסך שמציע לכם תקציב יומי עם ההערכה כמה מועמדים אתם אמורים לקבל עבור התקציב הזה במידה ותפרסמו במשך 30 יום. תוכלו לשחק עם התקציב היומי ולראות בזמן אמת את השינוי בהערכת קורות החיים שאתם אמורים לקבל עם התקציב המעודכן.

בתמונה שלמטה – תקציב של 20 דולר ליום אמור להביא לי כ-14 קורות חיים בחודש של פרסום לפי התקציב הזה (זה כמובן אומר שהסכום שאני אשלם יהיה סביב ה 20 דולר ליום * 30 יום = 600 דולר למשרה!)

>>> לכנס קהילת הגיוס הגדול בישראל ב 14.2.19 יש ללחוץ כאן <<<
>>> למידע על סדנת הלינקדאין הקרובה  יש ללחוץ כאן <<<
>>> לסדנת גיוס טכנולוגי אינטרנטית יש ללחוץ כאן <<<

לאחר פרסום המשרה לינקדאין מבטיחים:

  • לקבל Shortlist של מועמדים שלדעתם מתאימים למשרה
  • 5 InMails לפניה למועמדים הללו שאינם ברשת הקשרים שלי
  • ניתוח בזמן אמת של תוצאות הפרסום, כמות הצופים במשרה וכמות קורות החיים שהוגשו

פרסום המשרה יהיה לכל חברי לינקדאין ויופיע במשרות הממומנות בנמצאות ברשת.
כמו כן המשרה תקושר לעמוד החברה שלכם במידה ובחרתם את שם החברה מתוך חלון הגלילה.

עם פרסום המשרה – כל החברים שלכם מדרגה ראשונה יקבלו עדכון על פרסום המשרה וניתן אף לפרסמה בפייסבוק ו/או טוויטר בלחיצת כפתור.

את הפרסום אפשר להפסיק בכל נקודת זמן במידה ורואים שהוא לא מביא תוצאות.

נקודה שחשוב לקחת בחשבון – הגדרת התקציב היומי אינה בהכרח הסכום שיחוייב בפועל.

ישנם מקרים בהם העלות תהייה נמוכה יותר (בהתאם לתחרות שיש על הפרופיל המבוקש) או גבוהה עד פי 1.3 מהתקציב היומי או החודשי.

לדוגמא – אם התקציב היומי שהגדרתם הוא 10$ ליום, יתכן שלינקדאין תחייב אתכם לפי 13 דולר ליום ולפי 390 דולר ברמה החודשים (בהשוואה ל 300 דולר שהגדרתם לו החיוב היה 10 דולר ליום בלבד)

4 היתרונות של המודל החודש לעומת הישן הם:

  1. ניתן לשנות את המשרה בכל נקודת זמן ולראות איזה תיאור משרה/כותרת עובדים טוב יותר מול המועמדים שלכם.
  2. העלות אינה קבועה וניתן להוריד את המשרה במידה והגיעו מספיק מועמדים מתאימים או להיפך, במידה והפרסום לא היה אפקטיבי.
  3. קיים מעקב טוב יותר אחרי ביצועי הקמפיין של פרסום המרשה ויכולת להחליט מה עובד לנו טוב יותר.
  4. ניתן לשנות את התקציב היומי למשרה בכל נקודת זמן לאורך פרסום המשרה בכדי לשלוט בזרם המועמדים המגישים קורות חיים.

התשלום מתבצע דרך כרטיס האשראי בסוף החודש הקלנדרי או עם סגירת המשרה – המוקדם מבין השניים.

חשוב לזכור שהמשרה תהייה באוויר ואתם תחויבו עליה כל עוד לא הורדתם אותה.

אשמח לשמוע בתגובות ממי שכבר התנסה בפורמט החדש האם אתם מרוצים ממנו והאם החיוב היה גבוה או נמוך מהתקציב הקודם של ה 200 דולר למשרה.

>>> לכנס קהילת הגיוס הגדול בישראל ב 14.2.19 יש ללחוץ כאן <<<
>>> למידע על סדנת הלינקדאין הקרובה  יש ללחוץ כאן <<<
>>> לסדנת גיוס טכנולוגי אינטרנטית יש ללחוץ כאן <<<

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

עוד דברים שיכולים לעניין אותך