שינוי חשוב במערכת הפרסום של פייסבוק וההשפעה על קמפיינים בתחום הגיוס
מאת ויקי גרונר
גם אתן משתמשות בקמפיינים ממומנים בפייסבוק לעולמות הגיוס ומיתוג מעסיק? אם כן – חובה שתכירו את השינוי במערכת הפרסום של פייסבוק.
ההכרות עם השינוי חשובה בין אם יש לכן ספק שמנהל עבורכן את הקמפיינים ובין אם אתן מנהלות אותם באופן עצמאי.
נתחיל בשורה התחתונה:
פייסבוק מצמצמת את מטרות הקמפיינים מ-11 ל-6 מטרות.
מה המשמעות?
השלב הראשון ביצירת קמפיין הוא בחירת מטרה. בחירת המטרה משפיעה על השדות שתצטרכו למלא בעת יצירת המודעה, על האופטימיזציה לקמפיין וגם על התשלום.
לדוגמה: אם מטרת הקמפיין היא תנועה, פייסבוק תציג את המודעה לאנשים שהסיכוי שלהם ללחוץ על הלינק הוא גבוה. במקרה כזה, אתן תשלמו על כל הקלקה. במודעה אתן תהיו חייבות לצרף לינק אליו הקמפיין יפנה (לדוגמה לאתר קריירה).
אם מטרת הקמפיין היא מעורבות – פייסבוק תציג את הקמפיין לאנשים שבד"כ נוטים להגיב למודעות (לייקים, תגובות, שיתופים). התשלום יהיה על כל מעורבות. במקרה כזה, אין הכרח לצרף לינק לקמפיין
איך השינוי ישפיע על העבודה שלכן?
- בחירת המטרה – תצטרכו להתרגל למטרות החדשות ולעבוד על פיהן. לדוגמה: מי מכן שמקדמת סרטוני מיתוג מעסיק תבחר במטרה "מעורבות" במקום "צפיות בסרטון".
- מיקום המרה – המקום בו תתבצע התוצאה הרצויה. לדוגמה: אם בחרתם קמפיין לידים, תצטרכו להגדיר באיזה אופן תרצו לקבל את הלידים: דרך האתר, דרך המסנג'ר, דרך טופס לידים וכו'.
- שכפול קמפיינים ישנים – לאור השינוי, לא תוכלו לשכפל קמפיינים ישנים עם המטרות הישנות. תצטרכו ליצור את הקמפיין מהתחלה. מבאס? לא נורא! יש חצי כוס מלאה – זו הזדמנות מעולה לרענן את הקמפיינים שלכם, לעבור מחדש על הטרגוטים, לדייק את הקריטיב וכו'.
מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:
כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?
קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות