הכלי החדש שכל מגייס חייב להכיר - פוסט משרה בפייסבוק

מאת: ויקי גרונר

זה כבר לא סוד שמאגר המועמדים הגדול ביותר בארץ נמצא בפייסבוק. עם כ-6 מיליון משתמשים ישראלים ומעל 2 מיליארד משתמשים בעולם, פייסבוק משיקה כלי חדש לפרסום משרות, הן באפיק החינמי והן באפיק הממומן. הכלי כבר זמין בארץ ונמצא אפקטיבי למגוון סוגי משרות – החל מגיוסי מסה, תעשייה, אדמיניסטרציה, לוגיסטיקה, כספים, מכירות… וכלה בגיוסים טכנולוגיים ומקצועיים.

עד כה, לא הייתה תבנית מיוחדת לפרסום משרות. פוסטים שכללו הצעות עבודה נראו בדיוק כמו כל פוסט אחר ברחבי הפייסבוק. מעתה, ישנו פורמט ייעודי חדש לפרסום הצעות עבודה שזמין הן בגרסת הדסקטופ והן באמצעות המובייל.

פרסום פוסט משרה מתבצע כרגע רק מדפים עסקיים (עובדת על מכתב לצוקי המבקש לפתוח את האופציה הזו גם בקבוצות 😉 ). בעת יצירת פוסט חדש, נבחר באופציה "פרסום פוסט משרה".

 

בממשק פשוט ניתן לפרסם את כל פרטי המשרה: תמונה, שם המשרה, פרטי המשרה, שכר, מיקום המשרה (נשאב אוטומטית מהדף העסקי וניתן לעריכה), היקף המשרה ואפילו שאלות סינון.

מקומות אחרונים לסדנה פרקטית לגיוס באמצעות פייסבוק – לפרטים נוספים ולהרשמה יש ללחוץ כאן 
*** ניתן להזמין גם כסדנה פנים-ארגונית ***

שאלות הסינון יכולות להיות פתוחות, או שאלות כן/לא, או שאלות אמריקאיות בהן המפרסם מגדיר את אופציות הבחירה:

ומצד המועמדים – יש ממשק ייעודי לצפיה מרוכזת בכל הצעות העבודה, כולל מגוון אפשרויות סינון.

הצעות עבודה ממומנות יופיעו בנוסף בניוז פיד של המועמדים הפוטנציאליים. המועמדים יוכלו לצפות בכל פרטי המשרה שהוזנו ולהגיש מועמדות. כפתור ההנעה לפעולה להגשת מועמדות בולט מאוד ומודגש ומגדיל משמעותית את כמות הפניות בהשוואה לאפשרויות הפרסום שהכרנו עד כה.

יתרון נוסף של פוסט המשרה טמון בכך שהיוזר לא צריך לצאת מהפייסבוק לשם הגשת המועמדות. הגשת המועמדות פשוטה ומהירה ומתבצעת באותו ממשק שהיוזר מכיר. המועמד הפוטנציאלי נדרש למלא מינימום פרטים משום שפייסבוק שואבת אוטומטית מידע מהפרופיל שלו (כמו שם, יישוב, אימייל, טלפון נייד, השכלה).

בנוסף, מבחינת פייסבוק תם עידן קורות החיים. פייסבוק מצאה דרך יצירתית לפתור את האתגר שכרוך בהעלאת קובץ קורות חיים, בעיקר דרך הפלאפונים הניידים. היא מאפשרת למגייסים להוסיף שאלות סינון שבאמצעותן המגייסים יוכלו לקבל החלטה ראשונית לגבי מידת התאמתו של המועמד למשרה. מנתונים ראשוניים של קמפיינים בתחום, נראה כי פוסט המשרה מגדיל משמעותית את כמות המועמדויות למשרה. מהתרשמות ראשונית נראה שגם איכות הלידים טובה, אך מדובר כמובן בנתון שיש לדגום לאורך תקופה ארוכה יותר.

מלבד הנוחות למועמדים, פוסט המשרה חוסך משאבים למגייסים/למפרסמים שהרי אין צורך לבנות דף נחיתה עבור המשרה. כמו כן, ניתן לייצא את הלידים בצורה מרוכזת לאקסל ואף לחבר למערכות CRM.

רוצה לדעת יותר על פוסט משרה? להכיר כלים מתקדמים נוספים לגיוס בפייסבוק?

סדנה פרקטית לגיוס באמצעות פייסבוק – נשארו מקומות אחרונים!

לפרטים נוספים ולהרשמה>>> 
https://www.hrportal.co.il/facebook-recruitment-workshop/

*** ניתן להזמין גם כסדנה פנים-ארגונית ***

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

עוד דברים שיכולים לעניין אותך