מיתוג מעסיק מנצח – הלמידות מאחורי 6 פרסי מיתוג מעסיק 2022

אתמול סיימנו את כנס מיתוג המעסיק שבו לקחו חלק מעל ל 500 מקצועני מיתוג מעסיק, גיוס, HR, תקשורת פנים ארגונית ושיווק (הכנס היה Sold Out ומבטיחים שבכנס הבא ניקח אולם גדול יותר).

אחד החלקים החשובים היה חלוקת פרסי מיתוג המעסיק של השנה ל-6 ארגונים זוכים שעשו פעילות משמעותית בשנה האחרונה.

בתחרות לקחו חלק 45 פרוייקטים מ-23 ארגונים נבחרו להגיע לשלב ההצבעות. 17 שופטים ו-1300 מצביעים בחרו את 6 הזוכים.

לרשימת כל הפרוייקטים שהוגשו השנה יש ללחוץ כאן

מה עמד מאחורי הבחירה ומה אנחנו יכולים לקחת מזה?

אז רגע לפני שנציג את הזוכים, אנחנו רוצים להודות לנבחרת השופטות והשופטים שלנו:

פרס מיתוג מעסיק של ישראל – ארגונים גדולים: Microsoft Israel R&D Center שנבחרו בגלל:

  • יוזמה, יצירתיות, תעוזה
  • בניית "דמות עגולה" – הומור וקלילות, לצד מובילות טכנולוגית, גיוון והכלה
  • חיבור לערכים
  • מיתוג מעסיק שמדבר את הDNA הארגוני פנימה והחוצה
  • פעילות מגוונת בכלל הרשתות החברתיות, גאנט תוכן עשיר, העובדים בפרונט, וידאו וכו'
  • אסטרטגיית תוכן שהובילה להגדלת החשיפה האורגנית ברשתות בכ-20% (ממוצע חשיפה 44K)

פרס מיתוג מעסיק של ישראל – ארגונים בינוניים וקטנים: LSports שהראו השנה

  • יצירתיות ותעוזה
  • הבנה של קהל היעד, הצעה רלוונטית (חודש חיים במתנה)
  • וידאו הומוריסטי, קליל, ויראלי ש"מדבר את השפה"
  • סטורי-טלינג
  • פעילות עקבית
  • בהחלט אפשר להגיע מ-0 ל100!
  • במבחן התוצאה: כ-600K צפיות בסרטון ומעל 1800 קו"ח

סרטון מיתוג המעסיק – Lusha (איך אומרים דאטה)

  • "איך אנחנו לא חשבנו על זה"
  • יצירתיות, הומור, שימוש בשפה של קהל היעד
  • שימוש במשאבים פנימיים (צוות הקריאטיב בארגון, עובדים)
  • סרטון ויראלי, מעל חצי מיליון צפיות, מאות קורות חיים. אושר תקציב לקידום ממומן, אבל לא נעשה בו שימוש

מהלך מיתוג המעסיק – Appsflyer  (הAlgorEat’em)

  • אפשר להגיע לאנשים דרך הבטן >> נסו להבין מה מעניין את קהל היעד שלכם
  • אפשר להחליף "סוס מנצח" (את וידאו)
  • אפשר להעז, לחלום, לנסות
  • רתימת עובדים ויציקת ערך לעובדים
  • תוכניות נוצרו כדי להשתבש – הפגינו גמישות, אפשרו לעצמכם לחרוג מהתוכנית
  • ובמספרים: 1174 מנות הוזמנו, 30K כניסות לעמוד, 15K יוזרים

עמוד הקריירה – BOB

  • אתר שמחובר לערכים ולתרבות הארגונית
  • חדשנות טכנולוגית
  • שימוש בוידאו
  • אותנטיות
  • רתימת עובדים

עמוד הקריירה בלינקדאין – שטראוס מים

  • ניהול עמוד הלינקדאין במקביל לעמוד הפייסבוק תוך התאמת התכנים
  • שימוש בעובדים כפרזנטורים
  • התוכן הוא המלך

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

עוד דברים שיכולים לעניין אותך