10 נתונים שחייבים להכיר במיתוג מעסיק
מיתוג מעסיק הוא אחד הנושאים הלוהטים ביותר כיום בעולם הגיוס.
בתקופה של תחרות גוברת על המועמדים המובילים – זאת אחת מאסטרטגיות הגיוס והסורסינג האפקטיביות ביותר לאורך זמן.
אספנו 10 נתונים סטטיסטיים (עם הפניה למקור) שנאספו ממחקרים שונים.
מטרת הנתונים הללו היא לעזור לכם להציג את חשיבות הנושא למנהלים בארגון כדי לרתום אותם לתהליך.
למידע על מפגש הלמידה הפרקטי בנושא מיתוג מעסיק ב 25.7.18 יש ללחוץ כאן
- על פי מחקר של לינקדאין, 72% ממובילי הגיוס בעולם ציינו שלמיתוג מעסיק ישנה השפעה משמעותית על הצלחת תהליכי הגיוס (מקור כאן)
למיתוג מעסיק ישנה השפעה ישירה על השורה התחתונה בארגון דרך תהליכי גיוס משופרים (מקור כאן לנתונים 2-5) המביאים ל:
- ירידה של 28% בעזיבת עובדים
- צמצום של 50% בעלויות הגיוס
- צמצום זמן הגיוס בעד כחצי מתהליכים מקבילים.
- 75% מהמועמדים לוקחים בחשבון את מיתוג המעסיק לפני שהם מגישים מועמדות למשרה בחברה
- חברות משלמות שכר גבוה ב 10% במידה שאין להן מיתוג מעסיק מספיק טוב (מקור כאן)
- רק 57% מהארגונים בארצות הברית אומרים שיש להם אסטרטגיית מיתוג מעסיק (מקור כאן) – לדעתי הנתון בארץ עדיין נמוך משמעותית.
- 73% מהמועמדים ציינו שדירוגים שלילים באתרים כמו Glassdoor הם הגורם הפוגע ביותר במיתוג המעסיק של החברה (מקור כאן)
- 93% מהארגונים מתכננים להתחיל, להמשיך או להגביר את הנוכחות שלהם ברשת כדי לקדם את מיתוג המעסיק שלהם (מקור כאן)
- 84% מהעובדים שלכם (שזה נתון מפחיד) ישקלו לעבור לחברה אחרת שיש לה מיתוג מעסיק מצוין במידה ותתבצע אליהם פניה)
לסיכום – לא משנה באיזו תעשיה החברה שלכם פועלת – היי-טק, תעשיה מסורתית, מזון, תקשורת או כל תחום אחר – מיתוג מעסיק טוב יעזור לכם לגייס את העובדים הנכונים, מהר יותר.
ההמלצה שלי – השתמשו בנתונים הללו ובסקרים שהבאתי כדי להציג את הצורך העסקי להנהלה ולהתחיל להניע את התהליך אצלכם בארגון.
בהצלחה!
למידע על מפגש הלמידה הפרקטי בנושא מיתוג מעסיק ב 25.7.18 יש ללחוץ כאן
מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:
כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?
קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות