10.6.2020 | 13:30- 9:00

סורסינג פרקטי - ללמוד מהטובים ביותר​
מפגש למידה אונליין

ימים
שעות
דקות
שניות

גם בתקופה המטורפת היום, כאשר אנו חווים רכבת הרים של שינויים - דבר אחד לא ישתנה.
הצורך באנשי סורסינג מקצועיים שממשיכים ללמוד, להשקיע בעצמם ומתאימים את עצמם לשינוי.

וזאת בדיוק הסיבה שאספנו 6 מרצים מובילים שיעבירו 6 הרצאות פרקטיות ויתנו לכם כלים מגוונים לשיפור יכולות החיפוש שלכם, לשימוש בכלים חדשים, לבניית Pipeline של מועמדים איכותיים ולבניית המיתוג המקצועי שלכם כסורסרים מובילים.

 

על מה נדבר במפגש הלמידה הפרקטי?

– המיינדסט והכלים לאיתור מועמדים שקשה למצוא

– כיצד לבנות פייפליין של מועמדים ולנהל איתם מערכת יחסים

– מינוף סורסינג בעזרת שימוש בדאטה

– איתור מועמדים ב Github ו Stack Overflow

– כלים לאיתור מועמדים

– כיצד לבנות מיתוג מקצועי מנצח שכל הזמן מושך מועמדים מובילים

מרצי הכנס (יתכנו שינויים)

ליטל אלקיים עפרון
Technical Sourcer
Google

דויד גולן
Head of Sourcing & Innovation
Picaro

דניאל כהן
Talent Marketing Specialist
AppsFlyer

דנה בש שלח
מנכ"ל iTalent

יעקב רוזן
מנכ"ל HRD
מנהל מקצועי של המפגש

הגר מן סרוסי
יועצת לשיווק וחדשנות בגיוס
חדשנות בגיוס

תכנית מפגש הלמידה - תעלה בתחילת השבוע הקרוב

המפגש יתקיים ב 10.6 בין 9:00 ל 13:30 בחיבור דרך המחשב

YAKOV

09:00

יעקב רוזן  |  מנכ"ל חברת HRD 

ליטל

09:10

איך זה להיות סורסרית בגוגל – ומה בתכלס זה אומר?

בהרצאתה תשתף ליטל כיצד בנתה את תפקידה כסורסרית בגוגל ובעזרת סיפורי מקרה היא תחלוק טיפים לסורסינג מוצלח, שימוש נכון בדאטה ונטוורקינג משמעותי.

ליטל אלקיים עפרון | Technical Sourcer בGoogle

Dana Bash Shelach (002)

09:45

מי לא שמע על Github ועל Stack Overflow? כמה *באמת* יודעים לעבוד על הפלטפורמות האלו?

זה קריטי כי זה יכול לסייע לכם להגיע למועמדים אחרים, לקבל אינדיקציה מקצועית אמיתית על היכולות הטכניות של המפתחים ולא פחות חשוב להיות חלק מהקהילה הטכנולוגית ולזהות טרדים לפני כולם.

אז מה נלמד במפגש:

  • יכולות ויתרונות הפלטפורמות (יש מלא!)
  • איך ניגשים שם לחיפוש אפקטיבי?
  • איזה מידע יש באתרים האלו?
  • האם באמת נמצאים שהם המתכנתים הטובים ביותר? ואם כן כיצד מגיעים עליהם מתוך פלטפורמה באמצעות חיפושים בוליאנים ותוספים למינהם.

בשורה התחתונה מדובר על פלטפורמות חובה שידרגו אתכם כמגייסים טכנולוגיים!

את מי אתם הולכים לפגוש:

דנה בש שלח, מנכ"ל ובעלים של חברת iTalent

דנה חיה ונושמת ויש אומרים מכורה לכל הנוגע לסורסינג וגיוס.

מבין ברות המזל שהצליחו להפוך את אהבתה הראשונה להתמקצעות:)

דנה בש שלח | מנכ"ל iTalent

הגר

10:20

לא משנה מה מצב הגיוסים כרגע אצלכם בארגון, יצירת מערכת יחסים ארוכת טווח עם מועמדים היא החלטה אסטרטגית שמטרתה לבנות פייפליין של מועמדים. התוצאה היא איוש מהיר וטוב יותר של משרות. אז איך הופכים לפרו-אקטיבים בתהליך הגיוס ויוצרים מערכת יחסים שבבוא העת תהפוך להזדמנות הן לארגון והן למועמד? על זה בדיוק נדבר.

הגר מן סרוסי | יועצת לשיווק וחדשנות בגיוס

romantic-coffee-cups-tea-ideas

11:00

הפסקת קפה

דניאל

11:20

בהרצאתה תדבר דניאל על הקשר החזק בין סורסינג לשיווק, למה אנחנו צריכים להתייחס לעצמנו כטאלנט, איך נוכל להגדיל אחוזי מענה ובעיקר נסתכל על סורסינג בפן אחר, יצירתי וכיפי.

מיתוג אישי הוא כלי חזק ליצירת קשר עם מועמדים ומשיכת מועמדים פסיביים, חשוב להשקיע בו בנוסף ליכולות הטכניות.

יהיה כיף!

דניאל כהן | Talent Marketing Specialist ב AppsFlyer

דודו גולן

11:55

המחסור בעובדים מצד אחד והעידן הטכנולוגי הדיגטלי מצד שני הפכו את תפקיד הסורסר/ית להיום אחד הגורמים הקריטיים להצלחת הארגון בגיוס העובדים המתאימים.
אך הם גם יצרו אתגרים עצומים.
כיצד להגיע למועמדים הנכונים?
כיצד לנהל את הזמן שלנו ביום יום בעידן של הצפת רשתות ומידע?
כיצד להתמודד עם מגבלות הלינקדאין ולארגן את העבודה שלנו?
כיצד להעלות את אחוז היענות לפניות ?
בהרצאתו יציג דוד גולן את התוספים והכלים שיעזרו לכם לנהל את הזמן שלכם נכון יותר, להצליח להגיע ליותר מועמדים ולשפר את הפניה….

דויד גולן | Head of Sourcing & Innovation ב Picaro

YAKOV

12:30

  • אי עמידה בלוחות זמנים?
  • איחור ביציאת מוצרים לשוק או רמת שירות נמוכה יותר?
  • ויתור על הכנסות מפני שאין מי שיוביל את הפרויקט?
  • איבוד היתרון מול החברות המתחרות?
  • ובמקרה הקיצוני – סכנת סגירה בגלל חוסר היכולת לגייס את הטאלנטים הנכונים?

מעולם לא היתה כל הרבה אחריות מוטלת על כתפי אנשי הגיוס שצריכים "להציל" את הארגון. והאחריות הזאת תלך ותגדל ככל שהמחסור יעמיק.

אך מה שאנחנו מגלים זה שבעידן ש-97% מהמגייסים ברשת משתמשים בלינקדאין ושכל מועמד ראוי מקבל מספר פניות בשבוע מאנשי גיוס – אנחנו חייבים להיות שונים, יחודיים בכדי להצליח במקומות בהם כל האחרים נכשלים.

וזאת בדיוק המטרה של ההרצאה: לצייד אותך במיינדסט וכלים בכדי להגיע ולמשוך למועמדים הטובים ביותר שישנם בשוק – אלה שאחרים לא מגיעים אליהם

יעקב רוזן  |  מנכ"ל חברת HRD 

YAKOV

13:15

יעקב רוזן  |  מנכ"ל חברת HRD 

פרטי המפגש

עלות המפגש: 450 + מע"מ לכל משתתף
עלות מוזלת לארגון ששולח 3 משתתפים ומעלה. עדכנו אותנו ב info@hrd.co.il


למשתתפי כנס הגיוס שלנו ב 3.3 העלות היא 297 ש"ח + מעמ עם הזנת הקוד gius2020 בעת התשלום

הכניסו ליומנים

להרשמה למפגש יש למלא את הפרטים בטופס למטה.

לאחר מילוי הטופס תועברו לתשלום בכרטיס אשראי. עם התשלום באשראי תונפק לכם באופן אוטומטי חשבונית מס קבלה.

עלות המפגש: 450 + מע"מ לכל משתתף
הנחה מיוחדת לארגון השולח מעל ל 3 נרשמים.
למשתתפי כנס הגיוס שלנו ב 3.3 העלות היא 297 ש"ח + מע"מ עם הזנת הקוד gius2020 בעת התשלום

ניתן לבטל את ההשתתפות בכנס ללא עלות עד ה 7.6.20 במשלוח מייל אל info@hrd.co.il

השותפים שלנו לדרך