סדנה פנים ארגונית לגיוס עובדים ב-Facebook
בסדנה פנים ארגונית המותאמת אליכם תקבלו את כל הכלים והסודות לגיוס מועמדים לכל התעשיות והתחומים הן במסלול החינמי והן במסלול הממומן
למה חשוב לך לשלוט ב-Facebook?
בפייסבוק ישנם כיום כ- 6 מיליון משתמשים ישראלים ומעל ל-2 מיליארד משתמשים בעולם.
היא מהווה פלטפורמה שאסור לפספס המאפשרת להגיע למועמדים פוטנציאליים – גם כאלה שלא נמצאים בלינקדאין – לקדם משרות ולמתג את החברה שלכם כמקום מצוין לעבוד בו תוך כדי רתימת העובדים.
על פי סקר מקורות הגיוס שלנו לשנת 2018, יותר ארגונים הצליחו לגייס עובדים בפייסבוק מאשר בלינקדאין!
אבל אם בעבר הנוכחות שם היתה פשוטה – כיום ההתנהלות הרבה יותר מאתגרת.
מצד אחד כיום ישנן לא מעט מגבלות שפייסבוק מניחה לפתחם של המגייסים הרוצים לפרסם בקבוצות אך מצד שני היא גם מפתחת כלים חדשניים לטירגוט וקידום ממומן שחייבים להכיר!
מטרת הסדנה היא להכיר את הכלים שפייסבוק מציעה, את מגוון האפשרויות העומדות בפניכם כמגייסים, את הדרכים להשתמש בפרסומים החינמיית ובפרסומים בתשלום כדי להגיע למועמדים הנכונים.
בסדנה תקבלו כלים פרקטיים שתוכלו ליישם באופן מיידי בעבודה שלכם – תוך כדי למידה מסיפורי הצלחה אמיתיים מהשטח.
משתתפי הסדנה יוזמנו לקבוצה סגורה להמשך למידה, עדכונים וקבלת תשובות לשאלות שיעלו בהמשך למפגשים.
הסדנה מיועדת למגייסים ולמנהלי גיוס ומשאבי אנוש העוסקים בגיוסים טכנולוגיים, גיוסי מסה, אדמיניסטרציה, כספים, משאבי אנוש, דיגיטל, תעשייה, לוגיסטיקה, תפעול ועוד. בסדנה הפנים ארגונית תוכלו לקבל דגשים ודוגמאות רלוונטיות בהתאם לעולמות התוכן אליהם הארגון שלכם מגייס.
משך הסדנה 4 שעות והיא תכלול את הנושאים הבאים (תוך מיקוד בנושאים שתגדירו כרלוונטיים יותר עבורכם):
- הפרופיל האישי: ניהול ותחזוקת הפרופיל, האם כדאי להפריד בין פרופיל אישי למקצועי? כיצד לא להסתכן בחסימה?
- פרסום בקבוצות פייסבוק: איתור ופרסום בקבוצות, שיפור אפקטיביות הפרסום, איך לבלוט בתוך ים של משרות? איך להגיע למקומות שמגייסים אחרים עדיין לא הגיעו אליהם?
- התוכן הוא המלך: כלים לניסוח אפקטיבי ולנראות נכונה של המשרות
- הכרת כלים חינמיים לשיפור הפרסומים: גופנים, תמונות, גיפים, וידאו
- שימוש בלידרים לצורך גיוס באמצעות הפייסבוק
- סורסינג של מועמדים בפייסבוק (אופציונלי)
- רשימת פריטים
- פתיחה וניהול של עמוד קריירה בפייסבוק: מתי כדאי לפתוח עמוד קריירה נפרד? כיצד לנהל עמוד עסקי? כיצד לעקוב אחרי נתוני העמוד? אילו סוגי תוכן כדאי להעלות לעמוד העסקי?
- פרסום פוסט כמשרה - פייסבוק מציעה פורמט ייעודי לפרסום משרה. כיצד מעלים פוסט משרה? כיצד מתקבלים הלידים? איך זה נראה מצד המועמדים?
- קידום ממומן למשרות: מתי כדאי לבצע קידום ממומן? כיצד ליצור קמפיין ממומן (יודגמו מספר סוגי קמפיינים)?
- אופטימיזציה לקמפיינים ומעקב כספי: מה העלות לקמפיינים? כיצד ניתן לעקוב אחר נתוני הקמפיין? מתי כדאי לעצור קמפיין?
- יצירת קהלים: כיצד לבנות קהל מותאם אישית? כיצד ליצור קהלים שמורים לגיוסים מתמשכים?
משתתפי הסדנה יקבלו:
- ידע וכלים פרקטיים לגיוס בפייסבוק
- חוברת הדרכה
- הצטרפות לקבוצה סגורה המיועדת להתייעצויות, לשיתופים ולסיעור מוחין (לבוגרי/ות הסדנאות בלבד).
מנחה הסדנה - ויקי גרונר
ויקי מביאה עמה ניסיון מעשי בגיוס מוצלח של אלפי מועמדים למאות משרות מגוונות מתחומי עיסוק שונים.
עד לאחרונה שימשה ויקי כמנהלת הדיגיטל ומקורות הגיוס של חברת דנאל משאבי אנוש. במסגרת התפקיד, ביצעה בין היתר קמפיינים ממומנים ופרסומים חינמיים בפייסבוק לאלפי משרות. כמו כן עסקה בייעוץ ובהדרכה למגייסים על מנת לשפר את הפרסומים בפלטפורמות השונות.