קורס מזורז לבניית נוכחות דיגיטלית ומיתוג לעצמאים בתחום הגיוס ומשאבי אנוש
לימדו איך להביא לקוחות מפעילות דיגיטלית!
למה חשוב לנהל נכון את הנוכחות הדיגיטלית שלך בתחומי הגיוס ומשאבי אנוש?
תקופת הקורונה מובילה את כולנו ל"חישוב מסלול מחדש". גם הוותיקים והמנוסים שביננו שהתרגלו למלא יומנים על ידי שיווק "מפה לאוזן", נאלצים להתמודד כעת עם אתגרים הקשורים לשינויים במשק. ארגונים נוטים לצמצם עלויות, דבר שיכול לבוא לידי ביטוי בניסיון לגייס עצמאית תוך הפחתת השימוש בספקים חיצוניים, בהחלטה לוותר על סדנאות חיצוניות על מנת לחסוך בתקציב, בצמצום תקציבי פרט ורווחה ועוד.
מחפשי עבודה זקוקים לעזרה ולהכוונה מקצועית, אך לא תמיד יודעים להגיע ליועצ.ת הקריירה המתאימ.ה.
אין ספק שהשינויים המהירים שקורים סביבנו מחייבים אותנו לשנות את כל תפיסת ההפעלה של העסק, להיות הרבה יותר דיגיטליים ולנצל בצורה חכמה ויעילה את הרשתות החברתיות.
בקורס ייעודי שנבנה לעוסקים ולעוסקות בייעוץ קריירה, ייעוץ ארגוני, גיוס והד הנטינג – נאפשר לכם היכרות פרקטית עם כל אחת מהזירות הדיגיטליות המשמעותיות תוך מתן כלים מעשיים שתוכלו ליישם עוד היום.
הקורס יתקיים במתכונת וובינר, 3 מפגשים, 4 שעות כל מפגש.
אילו כלים תקבלו במסגרת הקורס?
שיפור הפרופילים האישיים שלכם ברשתות החברתיות המובילות בארץ
עבודה יעילה ברשתות חברתיות שתביא לכם יותר לידים
איך לגרום ללקוחות פוטנציאליים לבחור דווקא בכם?
שיפור מיומנויות הכתיבה השיווקית – גם בפניה ישירה וגם בכתיבת תוכן/פוסטים
בניית נוכחות מקצועית בזירות הדיגיטליות השונות
הסילבוס: מה תלמדו בקורס?
מפגש ראשון
-
נוכחות דיגיטלית וערוצי שיווק ומיתוג:
· הקדמה: המשפך השיווקי ובניית אמון
· באילו זירות דיגיטליות תוכלו לשווק את העסק שלכם?
· מה כל פעילות דורשת? (זמן, ידע, תקציב)
· כיצד לבחור את הזירות המתאימות ביותר עבורי ועבור קהל היעד שלי? - שפה ויזואלית - נלמד כלים חינמיים לשיפור הנראות של הפוסטים שלכם
-
כתיבת תוכן, כתיבה שיווקית וסטורי-טלינג
· אפיון שפה מקוצר
· כלים פרקטיים לכתיבה ("עשה" ו"אל תעשה")
· התאמת התוכן לקהל היעד
· כלים להגדלת החשיפה האורגנית ברשתות החברתיות
· ניהול אסטרטגיית תוכן
· צ'ק ליסט לתוכן מנצח
מפגש שני
-
פייסבוק
· הפרופיל האישי - ניהול ותחזוקת הפרופיל, הגדרות שחובה להכיר, כיצד להשתמש בפרופיל האישי למיתוג מקצועי ולקידום העסק?
· קבוצות וקהילות - איתור קבוצות, מעורבות, שימוש בקהילות לבניית מיתוג עסקי, ניהול קהילות.
· ניהול עמוד עסקי בפייסבוק - מאחורי הקלעים - הגדרות שישפרו את העבודה על העמוד העסקי, תחזוקת העמוד, שיפור החשיפה האורגנית, מתי להשתמש בקידום ממומן?
· קידום ממומן בפייסבוק- תלמדו כיצד לבצע קידום ממומן באופן עצמאי, כיצד לבצע אופטימיזציה לקמפיינים, לבנות קהלים ועוד.· האלגוריתם וכיצד למקסם את החשיפה האורגנית.
מפגש שלישי
-
לינקדאין
· בניית פרופיל מנצח, מיתוג אישי ומקצועי.
· שיווק באמצעות לינקדאין.
· ניהול עמוד חברה.
· קידום ממומן בלינקדאין. -
אינסטגרם
· פרסום באינסטגרם.
· האשטגים שחשוב להכיר.
· אפליקציות שישדרגו את הפוסטים ואת הסטוריז שלכם. -
אתר אינטרנט וכלים נוספים
· אתר אינטרנט - עלות מול תועלת
· באיזו פלטפורמה כדאי לבנות אתר / דף נחיתה?
· כלים שיעזרו לכם לשפר את איסוף הלידים/ המכירות דרך האתר
· כיצד להגדיל את התנועה לאתר (וכמה מילים על SEO)
· כיצד למדוד אפקטיביות? (גוגל אנליטיקס על קצה המזלג וכלים נוספים)
· רשימות דיוור
· פלטפורמות נוספות
בקורס תקבלו כלים פרקטיים שתוכלו ליישם באופן מיידי בעסק שלכם :
הקורס יקנה לכם את כל הידע הבסיסי והכלים הדיגיטליים הנדרשים לשיווק העסק שלכם בתחומי משאבי האנוש, גיוס וייעוץ קריירה.
הקורס יתרום לכם בין אם אתם מתכננים לנהל את הנוכחות הדיגיטלית שלכם באופן עצמאי ובין אם באמצעות ספקים חיצוניים.
מנחת הקורס - ויקי גרונר
איפה, כמה ומתי?
מחיר כרטיס
עלות 3 המפגשים: 750 ש"ח + מע"מ בלבדבמקום 2250 ש"ח
הכניסו ליומנים
- שלושה מפגשים: 2 , 9 ו- 16 ביוני 2020
- מכל מקום
- 13:00 - 09:00
כדי להרשם לקורס מלאו את הטופס
לאחר הרישום תועברו לתשלום בכרטיס אשראי
ניתן גם להירשם ולקבל חשבונית עסקה לתשלום בשוטף + 30
ניתן לבטל את הרישום עד 3 ימי עבודה לפני המפגש במייל אל info@hrd.co.il
*פתיחת הקורס מותנת במינימום 10 משתתפים