21.11.2017

כנס HR-Tech

ניהול מקורות גיוס בעידן של מהפיכה דיגיטלית

אתם מוכנים לאתגרי הגיוס של 2018?

כיצד מאתרים את המועמדים המתאימים בשוק דינאמי ותחרותי? כיצד בונים תמהיל מקורות גיוס אפקטיבי בעידן של גיוס דיגיטלי?  איך רותמים את העובדים והמנהלים להיות שותפים מלאים בתהליך הגיוס? 

התשובות לא נמצאות באקדמיה – הן נמצאות בשטח ובחיים עצמם. ואת זה הבאנו לכנס אחד עשיר בידע, כלים והשראה. אנחנו מזמינים אתכם לעצור את המירוץ ליום אחד ולהגיע לכנס מקצועי, איכותי, קצבי ומרתק – ולראות מה חברות עושות עכשיו על מנת לאתר, למשוך ולגייס עובדים

SOURCING

הדרכים לאיתור ממוקד ומשיכת הטאלנטים המובילים

מיתוג מעסיק

להפוך את הארגון למגנט שמושך תשומת לב ועניין

ארגון מגייס

איך רותמים את המנהלים והעובדים למאמץ הגיוס

פייסבוק למסה

סיפורי הצלחה על גיוס ברשת החברתית המובילה

TECH SHOW

תערוכת סטארטאפים בשירות הגיוס

הכירו את הדוברים שלנו:

מאיה הופמן-לוי

מנכ"לית מרכז המו"פ

תג אדלר

Recruiting Manager

עדי בן ארצי

מנהלת גיוס

יוסי מטיאס

סגן נשיא בגוגל העולמית ומנכ״ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל ישראל

מני ברזילי

יועץ, חוקר, ומרצה מבוקש בתחומי הטכנולוגיה והבינה המלאכותית

יוגב גולדיס

Talent Acquisition Team Leader

שירי בורא

מנהלת צוות מרכז גיוס

ורד ברק

Head of Talent Acquisition

תמר טפר

Head of Talent Acquisition

יעל קוליק-גדעוני

Technical Recruiter

אורי אסייג

Senior Technical Recruiter

מיכל פייגנבוים

אחראית סורסינג ומקורות גיוס

ליטל אלקיים

HR Director - HRBP Technology and Marketing

יעל יצחקי

HR Director Israel

גלית מינקין

Global Recruiting Manager at SimilarWeb

לאון שטיימן

מנהל הגיוס של מרכזי הפיתוח

דנה מוברמן

מנהלת תחום ה-Sourcing בחברת AddedValue

דר' דוד ברקוביץ'

פסיכולוג ויועץ ארגוני

תחיה אלונה אלתר

מנכ"ל חברת קונקטים – השמת בכירים, מקצועני מכירות ושווק

שירי וקס

מנכ"ל Gotfriends

רז מצנע

מומחה למיתוג מעסיק - Attract & Retain

יעקב רוזן

מומחה וחוקר את תחום הסורסינג ומנכ"ל חברת HRD

ויקי גרונר

מנהלת דיגיטל ומקורות גיוס בדנאל

יניב בן ישי

סמנכ"ל שיווק

ליטל שמר חיים

People Analytics & HR Data Strategy

אסף יפה

מנהל השמה בכיר, נישה גלובל

אלינור בת גנשטיין

מנכ״ל חברת Communitech - הד-האנטינג וסורסינג לבכירים ,מנהלי מוצר ושיווק בהייטק

בועז מנדלביץ

מנהל שירותי משאבי אנוש

אייל קלינג

AddedValue Co-Fonder

עידית קובליו

בעלים של חברת Bדיוק - הד האנטינג וגיוס אסטרטגי לארגונים

החברות המובילות במשק מגיעות

בואו להכיר ולעשות מינגלינג עם מנהלי/ות הגיוס מכל התעשייה

המשתתפים בכנסים הקודמים שלנו מפרגנים

"בתור מישהי שזהו הכנס הראשון עבורה, אהבתי את האופן שבו הכנס היה בנוי ומכך שכלל תחומים רבים, זה בהחלט פתח לי את המחשבה"

שירן עזתי-יונאי | Intel

"היה מרתק, המרצים היו כולם קולחים ומעניינים ביותר, היה בעיקר סופר רלוונטי לעבודה שלי. שאפו!"

סיון | חברת הייטק גלובאלית

"היה ממש יופי. נהניתי, היום עבר ממש מהר, למדתי המון ולקחתי איתי רעיונות ליישום"

מיכל וינטר | Sanmina

"תודה רבה על העשייה המבורכת ועל כנס מרשים. מעל ובנוסף לכל מה שלמדתי יצאתי עם תחושת שייכות וגאווה!"

מיטל | חברת מוצרי צריכה

איפה הכנס יתקיים

מלון כפר המכביה, רמת גן

הכניסו ליומנים

להרשמה יש למלא את הטופס עם הפרטים שלכם

עלות כרטיס  697 ש"ח + מע"מ

ימים
שעות
דקות
שניות

 ניתן לבטל את ההשתתפות בכנס ללא עלות עד ה 17.11

תוך 3 ימי עבודה ממילוי הטופס, נשלח אליך חשבונית עסקה לכתובת המייל שציינת בהרשמה. 

רוצים לרשום יותר ממשתתף אחד לכנס ? שלחו פרטי הנרשמים (שם + מייל + נייד) + פרטי החברה לחיוב במייל info@hrd.co.il

ניהול מקצועי של הכנס

"כשאנשים מגיעים לכנס, רושמים רעיונות חדשים במחברת, מצלמים את המצגות, נפגשים עם חברים בקהילה ומכירים קולגות חדשים, זה המנוע שלנו. חברנו יחד להפיק כנס מקצועי ואיכותי למנהלי ומנהלות הגיוס. כנס שעוזר להתמודד עם האתגרים של היום ומחר, כנס שבונה קהילה וגאווה מקצועית"

רז מצנע

מומחה למיתוג מעסיק - Attract & Retain
Linkedin

יעקב רוזן

מומחה וחוקר את תחום הסורסינג ומנכ"ל חברת HRD
Linkedin

השותפים שלנו לדרך

חסות ראשית

חסויות מדיה

תכנית הכנס

מליאת פתיחה

09:00

כבר מעל לחמישים שנה שהאנושות עובדת במרץ רב על פיתוח "בינה מלאכותית", ונדמה שעכשיו זה הרגע בו זה קורה. מומחים רבים (כמו פרופ' סטיבן הוקינג, ואלון מאסק) מגדירים בינה מלאכותית חזקה כאחד האיומים הגדולים ביותר על האנושות, ביל גייטס הוסיף ואמר שהוא לא מבין כיצד ישנם אנשים שבינה מלאכותית לא מדירה שינה מעיניהם. באופן צפוי, בינה מלאכותית תראה בבני אדם את האיום הכי גדול להישרדותה. עזבו שומרים, שליחים ונהגים – כבר היום ברחבי העולם רופאים ועו"ד מוחלפים על ידי מחשבי בינה מלאכותית, ואם זה וקרה במקצועות מורכבים אלו, אז היכן עוד יצליחו?

בהרצאתו בכנס קהילת הגיוס, מני ברזילי ידבר על מצב הבינה מלאכותית היום, הישגים פורצי דרך בתחום ומה צופה לנו העתיד. ההרצאה שתעזור לכם להכיר בשינוי ולהבין כיצד העולם יכול להיראות כאשר בינה מלאכותית היא חלק מחיינו, וכיצד התמורות משפיעות על עולם העבודה של היום ומחר.

מני ברזילי מייעץ בתחום הטכנולוגיה מזה שנים רבות בין השאר בחברות כמו מייקרוסופט, גוגל, IBM, סטארטאפים חדשניים, וממשלות הודו וארה"ב. בנוסף הוא מרצה בכנסים הגדולים בעולם, מאמריו מתפרסמים ב Tech Crunch ו – Wired.com ועוד רבים.

מני ברזילי | יועץ, חוקר, ומרצה מבוקש בתחומי הטכנולוגיה והבינה המלאכותית

09:30

פעילות EMC בישראל גדלה משמעותית בין השנים 2006-2013, עם רכישתם של תשעה סטארט-אפים והשקעות הון נוספות. הרחבת פעילות הפיתוח בישראל לאתרים נוספים והגדלת יעדי גיוס כוח אדם איכותי, עלתה לראש סדר העדיפויות של ההנהלה המקומית והגלובלית.

כאשר באר שבע החלה לקדם את הקמת פארק ההייטק בפאתי העיר, היה ברור ל-EMC, כי השילוב של הסמיכות לאוניברסיטת בן גוריון ותכניות הממשלה להשקיע בפיתוח הנגב, מהווים הזדמנות מצוינת עבורה לייצר יתרון תחרותי בגיוס הון אנושי מצוין.

כך, בשנת 2011 הוקם מרכז המו"פ של EMC, כשלוחה של מרכז המצוינות בהרצליה, עם ארבעה עובדים ראשונים, "החלוצים המודרניים", שהתמקמו באופן זמני בבית המוסד לביטוח לאומי בעיר. ב-2013 הייתה EMC החברה הראשונה להיכנס לבניין הראשון שהוקם בפארק ההייטק בבאר שבע, בין חולות וגמלים. כיום מעסיק מרכז המו"פ בבאר שבע יותר מ -200 עובדים, 90% מהם בתפקידי פיתוח ורובם תושבי הנגב, מבאר שבע והסביבה

מאיה הופמן-לוי | מנכ"לית מרכז המו"פ באר שבע

10:00

יוסי מטיאס | סגן נשיא גוגל העולמית ומנכ״ל מרכז המו"פ בגוגל ישראל

עדי בן ארצי | מנהלת הגיוס, גוגל ישראל

10:30

תג אדלר  |   Facebook Recruiting Manager  IL 

11:00

יעקב רוזן  | רז מצנע – מנהלי הכנס

11:10

הפסקת קפה ונטוורקינג

11:30 – 13:00

4 מסלולי בוקר לבחירתכם

הקליקו על השם של כל הרצאה כדי לקבל את הפרטים המלאים עליה

Startup Recruiting

בשנת 2015 התרחבה הפעילות והחברה עברה משירות להזמנת מוניות, לחברה המייצרת פתרונות תחבורה טכנולוגיים וחכמים. אפילו המותג השתנה ל- Gett , ושינוי שכזה אינו בא לידי ביטוי רק בלוגו ושם, אלא מביא עימו שינויים מרחיקי לכת בצורך לבנות הנהלת חברה גלובאלית רחבה שתשב בישראל ותתמוך בפעילות החדשה. כיצד צוות הגיוס תומך במהלך שכזה בשוק סופר תחרותי באופן שמייצר השפעה אמיתית על התוצאות העסקיות של הביזנס

בהרצאתו בכנס קהילת הגיוס ישתף יוגב גולדיס על תהליך הרחבתה של הנהלה גלובלית שתומכת בעסקי הליבה של החברה תוך צמיחה מ-600 עובדים ל-1500 בכל העולם, בשנה אחת.

יוגב גולדיס | Talent Acquisition Team Leader, Gett

במסגרת התפקיד שלנו אנחנו חיים תמידית בעולם של חיפוש – תרים אחר המועמדים הטובים, הנכונים, החכמים, המוצלחים והמתאימים ביותר שיצטרפו אלינו לארגון. באופן לא מפתיע , גם מועמדים מחפשים את מקום העבודה הנכון ביותר עבורם. במהלך 18 החודשים האחרונים גדלה סייסנס מחברה של 120 עובדים לכמעט 400 – מתוכם 150 גיוסים בישראל. בכנס הגיוס הקרוב תשתף יעל יצחקי, בתובנות מתוך העשיה בדגש על חווית מועמד.  למה חשוב להשקיע בכזו, מה נעשה בסייסנס ומה היו ההשפעות על הגיוס.

יעל יצחקי | HR Director Israel, SISENSE

כשחברת ענק רוכשת סטארט-אפ ישראלי, הכותרות בעיתונות הכלכלית חוגגות את ההישג ומתעלמות מהאתגר של הסטארט-אפ להמשיך לצמוח על ידי גיוס טאלנטים בשוק תחרותי . ליאון שטיימן נכנס לתפקידו כמנהל הגיוס למרכזי הפיתוח של Oracle בישראל זמן קצר לאחר רכישת שני סטרטאפים שלא עבדו לפני כן עם מגייס ובאופן טבעי גילו חשדנות לכל סיוע ממטה החברה.

בתהליך עם מורדות ועליות, הצליח לאון יחד עם מנהלי הפיתוח לבנות תהליכי גיוס משותפים, להטמיע מדדים ולבנות שותפות בדרך לארגון מגייס.

בכנס קהילת הגיוס ליאון ישתף אותנו על הדרך שעבר ואיך הופכים מנהלי פיתוח למנהלים מגייסים וארגון מגייס לארגון מגוייס

לאון שטיימן | מנהל הגיוס של מרכזי הפיתוח, ORACLE

ארגונים גדולים

התפיסה בה הגיוס אחראי באופן בלעדי להזרים קורות חיים מעולים לא יכולה לעבוד בסביבה הסופר תחרותית בה הגיוס פועל. היום כבר כולם יודעים שבשביל לגייס עובדים מעולים, צריך לרתום את המנהלים והעובדים למלאכה ולהפוך להיות ארגון מגייס. אבל איך עושים את זה?

בהרצאתה בכנס קהילת הגיוס, תשתף ורד ברק על תהליך בניית ארגון מגייס בוורינט שהיא הובילה. איך משנים את התפיסה בפועל אצל מנהלים מגייסים? איך הופכים אותם לחלק אינטגרלי מהגיוס? איזה ארגז כלים צריך לקבל כל מנהל?

ורד ברק | Head of Talent Acquisition, Verint

עדי בן שושן | מנהלת הגיוס של תעשיה אווירית

בשוק סופר תחרותי, חברה שמצליחה להביא מועמדים להגיש אליה מועמדות בעצמם יוצרת לעצמה יתרון תחרותי אדיר בגיוס עובדים.  יתרונות גישה זו נעוצים לא רק בחיסכון כספי גדול, אלא גם במועמדים יותר מחוברים ומחויבים. בפאלו-אלטו נטוורקס, ענקית הסייבר הבינלאומית, מגייסים בכל שנה עשרות מתכנתים וחוקרי סייבר במדינה בה התחרות על טאלנטים היא מהקשות בעולם  – ישראל. במהלך רחב היקף ביצעו שינוי תפיסה ובנו תהליכים מהיסוד והטמיעו תהליכים שעוזרים להם למשוך תשומת לב ועניין ממהנדסים בתעשיית הסייבר  וטאלנטים בוגרי יחידות הסייבר בצבא.

 

אורי אסייג ויעל קוליק-גדעוני  | Palo Alto Networks

המסלול הפרקטי

פייסבוק, עם 5 מיליון ישראלים, הפכה לאחד ממקורות הגיוס האפקטיביים ביותר כיום.

אך מגוון האפשרויות לפרסום חינמי וממומן הפכו אותו למאתגר ולא טריוויאלי עבור רבים מאיתנו.

בהרצאתה תעשה לנו ויקי סדר תוך כדי הדגמה של פרוייקטים  כגון גיוס 100 דיילים ללא עלות וגיוסים מוצלחים נוספים.

ויקי תכסה בהרצאתה את הדרכים לפרסם בצורה אפקטיבית בקבוצות ותסקור את אפשרויות הקידום הממומן ברשת החברתית הגדולה בעולם.

ויקי גרונר | מנהלת דיגיטל ומקורות גיוס, דנאל

בהרצאתה תציג דנה כלים חינמיים שמאפשרים ביצוע סורסינג יעיל ופרודוקטיבי במיוחד:

איך להגיע לפרופילים טובים באמצעות חיפושי X-RAY במינימום זמן? 
איך להוציא יותר מהלינקדין ולשפר ביצועים? 
איך למצוא מיילים אישיים של 60% מהפרופילים? 

הוספה של מספר כלים פשוטים ונוחים לשימוש יכולה לעשות שינוי גדול בעבודת הסורסינג היומיומית! 

דנה מוברמן | מנהלת תחום סורסינג, Added Value

כשסטארטאפ מצליח, הוא גדל והצמיחה מביאה איתה אתגרים חדשים בגיוס ושימור עובדים. במהלך שלוש השנים האחרונות, קלטורה, שמפתחת פלטפורמת וידאו ו-OTT גדלה מ-200 לכ-450 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 280 עובדים בישראל. בעידן בו חדשנות היא הדבר "החם ביותר" החלטנו לאתגר את עצמנו, להגדיל את תחושת הפתיחות והיזמות של העובדים ולהקים מסקראץ' האקתון ארגוני. בואו לשמוע מהם הצעדים ביזימה של האקתון, כיצד "רותמים" את ההנהלה והעובדים, כיצד יוצרים שיתופי פעולה פנים ארגוניים, ממנפים את הידע הטכנולוגי הקיים בארגון לפתרון בעיות של ממש, מהם היעדים והחוקים שיש לקבוע מראש ומהם הטיפים ו"הסודות" מאחורי הקלעים של הפקת האירוע בפועל. אצלנו בקלטורה ההאקתון ממוצב כחלק בלתי נפרד מתהליך ה-Employment Branding ,מסורת של ממש מזה שנה שלישית שהעובדים מחכים לה בקוצר רוח

ליטל אלקיים  | HR Director – HRBP Technology and Marketing, Kaltura

כנס בתוך כנס: העצמת חברות השמה ומגייסים עצמאיים

לפעמים התחושה היא שחברות עושות הכל כדי לחסוך את עמלת ההשמה המגיעה לחברת ההשמה או ההד-הנטר,

לגיטימי ! אך מתי זה הופך ללא אתי ?

מהן הגבולות של האתיקה במערכת היחסים בין הלקוח למגייס החיצוני,

מתי זה הופך מלגיטימי לניצול ציני של עבודה טובה שנעשתה.

ובעיקר מהן הדרכים למנוע סיטואציות אילו ולא להכנס אליהן מלכתחילה.

תחיה אלונה אלתר | מנכ"ל חברת קונקטים – השמת בכירים, מקצועני מכירות ושווק

כיצד לבחור היכן להשקיע את המשאבים בתהליך גיוס לסטרטפים.

חברות השמה משקיעות הרבה ממרצם ומזמנם בגיוס ושימור לקוחות.

עם זאת, ישנם מקרים בהם דווקא ההחלטה להיפרד מלקוח היא ההחלטה העסקית הנכונה.

שירי וקס | מנכ"ל Gotfriends

כיצד לבנות בולטות ומיתוג בשוק שבו ישנם מאות חברות השמה ומגייסים עצמאים?

יניב יציג מגוון כלים לשיווק אפקטיבי ומיתוג עצמי (בכל רמת תקציב) בשוק תחרותי

יניב בן ישי  | סמנכ"ל השיווק של חברת SQLink

13:00 – 14:00 

ארוחת צהריים

14:00 – 15:00

4 מסלולי צהריים

הקליקו על הכותרת של כל הרצאה כדי לקבל את הפרטים המלאים עליה

Startup Nation

חברות צומחות בארץ, מתמודדות לא אחת, עם תקופות בהן עולה באופן חד הצורך להגדיל את הארגון. 

פעמים רבות, על מנת לעשות זאת, צריך צוות הגיוס לנקוט במהלכים יוצאי דופן ושוברי שגרה. Yotpo, חברת סטארט-אפ ישראלית-גלובאלית, נמצאית כבר תקופה במצב זה של צמיחה מואצת, אשר יצרה אתגר גיוסי גדול מאוד עבור כל המחלקות בחברה.

תמר תשתף אותנו בפתרון יצירתי שהם ביצעו, על מנת להתמודד עם הקושי בגיוס הרב.

כמו כן, תספר על מהלכו ותוצאותיו של חודש גיוסים אינטנסיבי, בו הצליחו לרתום את עובדי החברה לגיוסים ובכך להעלות את כמות ההפניות שלהם ל-500 קורות חיים ומתוכם לגייס 16 עובדים חדשים.

תמר טפר | Head of Talent Acquisition, Yotpo

חברת סימילרווב הישראלית מודדת את פעילות הגולשים באינטרנט עבור לקוחותיה. אז איך נראים תהליכי המדידה בגיוס עובדים בחברה שמספקת דאטא יקר ערך עבור עשרות אלפי חברות בכל העולם? "זה לא חייב להיות מסובך ולא צריך לפחד מנתונים, יש הרבה טכניקות קלות ליישום, וברגע שיוצרים תהליכים אוטומטיים והנתונים קופצים מול העיניים, אפשר לנהל שיח אינטליגנטי מבוסס נתונים עם המנהלים המגייסים".

בהרצאתה תשתף אותנו גלית מנקין, מנהלת הגיוס הגלובלית בחברה, אילו תהליכים בגיוס היא מודדת, למה היא מודדת אותם ואיך הופכים את ההשקעה בבניית תהליכי המדידה למשתלמת. 

גלית מינקין | Global Recruiting Manager, SimilarWeb

גיוסי מאסה בעידן רשתי

בגיוסי מאסה לתפקידי שירות ומכירה החברה נסמכת על היכולת של מחלקת הגיוס למלא קורסים על מנת לממש את האסטרטגיה העסקית. כיצד הגיוס לצד היוזם והמוביל ולוקחים חלק מאסטרטגיית בניית כוח העבודה בחברה?

 

בהרצאתה בכנס קהילת הגיוס תשתף מיכל כיצד ב-Yes מנהלים את גיוסי המאסה על מנת לעמוד ביעדים ולמלא קורסים ברצף, איך בונים תמהיל מקורות גיוס שמאפשר לעמוד בקצב גיוס גבוה, אילו מקורות גיוס מופעלים, מה עושים בפייסבוק, איך משלבים את העובדים, וכיצד מבטחים פתיחה מוצלחת של קורס.

מיכל פייגנבוים | אחראית סורסינג ומקורות גיוס, yes

מה כבר לא נאמר הדור הצעיר שנכנס לשוק העבודה  – הוא כבר שמע הכל, רוצה לדעת בדיוק על מה מדובר, אם אפשר שיהיה מהיר ובגדול.. די סקפטי. ארגונים מחפשים אפשרויות להגיע אל קהלי היעד באמצעות עובדים בארגון שיכולים לפנות למועמדים פוטנציאלים בפשטות ובגובה העיניים. אז נכון שניתן לאתר את מחפשי העבודה ברחבי הרשת.. אך כשהעובדים עושים את זה- האותנטיות היא זאת שעושה את ההבדל.

בלאומי קארד לא מחכים שהעובדים ייקחו חלק בפעילות חבר מביא חבר, אלא מנהלים תוכנית שגרירי גיוס לתפקידים השונים בדגש על תפקידי שירות ומכירה

בהרצאתה בכנס קהילת הגיוס, שירי בורא תשתף כיצד בלאומי קארד הקימו ומנהלים את תוכנית שגרירי הגיוס: איך מאתרים את המתאימים, כיצד מכשירים אותם, איך מנהלים את הקשר היומיומי ואיך לא משגעים את הארגון בדרך

שירי בורא  | מנהלת צוות מרכז גיוס, לאומי קארד

המסלול הפרקטי

אסף יפה  | מנהל השמה בכיר, נישה גלובל

כנס בתוך כנס: העצמת חברות השמה ומגייסים עצמאיים

עולם הגיוס וההשמה המסורתי משתנה ויחד עימו מתפתחים מודלים גיוס חדשים שמותאמים לצרכי הלקוחות.

בועז מנדלביץ יוביל פאנל ראשון מסוגו שידון ויציג 4 מודלי גיוס חדשים וחדשניים.

בסוף הפאנל יתקיים דיום פתוח על עתיד התחום

מנחה הפאנל:
בועז מנדלביץ | מנהל שירותי משאבי אנוש

אלינור בת-גנשטיין | מנכ״ל חברת Communitech 

אייל קלינג | AddedValue Co-CEO

עידית קובליו  | Bדיוק – בעלים

15:45 – 17:15

4 סדנאות לבחירתכם

עידן הביג דאטה וה- “Data Science” מביא עמו מתודולגיות עבודה חדשניות בתחום משאבי האנוש. יותר ויותר חברות מקבלות החלטות בנוגע לניהול המשאב האנושי על בסיס נתונים, ופחות על-פי תחושת בטן. במחלקות משאבי אנוש רבות נוסד מקצוע חדש, הידוע בשם "People Analytics", שמשלב בתוכו מתודולוגיות משלושה עולמות תוכן: מודלים סטטיסטיים, מערכות מידע והתנהגות ארגונית.

ליטל שמר חיים מלווה חברות וארגונים, מזה למעלה מעשור, בתהליכי איסוף וניתוח מידע, וביצירת תובנות המסייעות להם לפעול באופן אפקטיבי בתחומם. היא מנגישה כיום את עולם ה- “Data Science”  למנהלי משאבי אנוש, מסייעת להם להתמודד עם שאלות עסקיות באמצעות נכסי הדאטה שברשותם, ומקדמת את תחום משאבי אנוש כשותף אסטרטגי בהובלת הארגון.

בסדנה תציג ליטל את תחום People Analytics מנקודת מבט של קהילת אנשי הגיוס: איך מגייסים אנשי People Analytics? איך עובדים עימם? איך ממנפים את שיתוף הפעולה והתוצרים להצלחה בתחום הגיוס?

ליטל שמר חיים

כבר כמה שנים אנחנו רואים שמרכזי הערכה הם אחת השיטות בעלות תוקף הניבוי הרב ביותר למיון מועמדים לעבודה.
אבל זה יקר, וארוך, ולא תמיד מרכז ההערכה ששלחתי אליו מועמד באמת התאים לפרופיל.
הפתרון הוא ביצירת מדגמי עבודה מותאמים אישית. ארגונים שבונים לעצמם מרכז הערכה ממוקד מיומנות ספציפית מצליחים להשיג מידע איכותי על המועמד, במהירות, תוך עלויות גיוס נמוכות.
בואו ללמוד את העקרונות כדי לעשות את זה בעצמכם.

דויד ברקוביץ'

רז מצנע | מנכ"ל Attract & Retain
מומחה למיתוג מעסיק

בעידן שבו כולנו נמצאים ברשת – הבעיה כבר אינה למצוא את המועמדים המתאימים.

הבעיה היא לייצר איתם Engagement כדי למשוך אותם אלינו.

בסדנה יעקב ידבר על 2 נושאים עיקריים:

  • הבנה של מה המועמדים מחפשים כדי שנדע מה הלציע להם
  • הפסיכולוגיה והפרקטיקה של יצירת החיבור וכתיבת המיילים שהמועמדים לא יוכלו לעמוד בפניהם

יעקב רוזן | מנכ"ל HRD
מומחה לינקדאין וסורסינג מתקדם

יכול להיות שעוד לא נרשמת?