7 הטעויות בבחירת תמונת לינקדאין ו-5 טיפים לבחירת התמונה הנכונה

תמונת כנסתמונת הפרופיל שלכם בלינקדאין היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בבניית המיתוג המקצועי שלכם.

המחקרים מראים שזהו המקום הראשון שהעין שלנו הולכת אליו כאשר אנו מסתכלים על פרופיל של חבר, של מגייס שפנה אלינו או של אדם שראינו מודעת דרושים שהוא פרסם וביקרנו בכרטיס הראשון. וזהו המקום הראשון שבו אנו מתחילים לבנות את האמון עם אותו אדם שעל פי רוב זה עתה פנינו אליו.

ועדיין למרות החשיבות הרבה בבחירת התמונות אני רואה טעיות רבות שמגייסים עושים בבחירת התמונה שלהם ורציתי להביא את חלקם כאן.

דרך אגב למי שמעוניין בתמונת פרופיל מקצועית, בכנס הגיוס הקרוב ב 22.2.17, אנו מביאים 3 צלמי פרופיל מקצועיים שיצלמו את באי הכנס ללא עלות ויחסכו לכם כמה מאות שקלים על צילום בסטודיו מקצועי.

אבל כמובן שלא בהכרח צריך צלם מקצועי במידה ותמנעו מ-7 הטעיות הבאות ותאמצו את 4 הטיפים שבהמשך.

7 הטעיות העיקריות בבחירת תמונה ללינקדאין

  1. שימוש בלוגו החברה – זאת אחת הטעויות הנפוצות ביותר ומראות על חוסר הבנה של עקרונות הפעילות ברשת. אנשים רוצים לשוחח עם אנשים ולא עם מותג או לוגו. לאחר שהם יכירו אתכם טוב יותר ברמה האישית הם ישמחו לשמוע על החברה.
    ג
  2. שימוש בתמונה ישנה – אנשים רוצים לזהות אתכם כאשר הם פוגשים אתכם ותמונה שאינה דומה למציאות יוצרת תחושה של הפתעה ומבוכה.
    ג
  3. צילום עם הילד/ה – זה חשוב להיות איש/אשת משפחה אך תמונות כאלה מתאימות יותר לפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות.
    ג
  4. צילום מרוחק  אחד הדברים שיוצרים אמינות זאת היכולת לראות את הפנים של האדם בפרופיל ו"להסתכל לו בעיניים". תמונות מרוחקות שלא רואים בהן בבירור את הפנים שלכם מפספסות את המטרה.
    ג
  5. צילום בבגד ים או בחוף הים – שאני מניח שלא תבואו לכנס הגיוס בבגד ים, גם במקרה זה מומלץ להשאיר את התמונות הללו לרשתות חברתיות אחרות. התפיסה של לינקדאין שזהו מקום מפגש עסקי, ולכן ההמלצה היא להתנהג בהתאם.

    ג
  6. תמונה מאויירת שלכם – אלא אם כן אתם עוסקים בתחום האנימציה או ציור קריקטורות, מומלץ להשאיר את התמונות המאוירות מחוץ ללינקדאין. המטרה היא להקל על האנשים שפוגשים אתכם לחבר בינכם לבין הפרופיל שלכם ברשת.
    ג
  7. אין לך בכלל תמונה – זאת הטעות החמורה ביותר בעיני. 
    מסקר שנערך בעבר עלה שאנשים בעלי תמונה מקבלים 50%-70% יותר תגובות ופניות מפרופילים חסרי תמונה. תחשבו מה זה אומר לגבי פניות שלכם למועמדים פוטנציאליים.
    כשאנחנו רוצים לרכוש מכונית או מחפשים בית באתר "יד 2" סביר להניח שנלך קודם למודעות עם תמונות. חלק גדול מהאנשים אפילו לא יפתחו מודעות ללא תמונות. כך גם ברשתות החברתיות. אנשים רוצים להרגיש בטוחים שעומד אדם מאחורי הכרטיס ושיהיה להם נכון לפנות אליו.
    >>>>> למידע על סדנת הלינקדאין הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
    >>>>> למידע על כנס הגיוס של HRD שאסור לכם לפספס יש ללחוץ כאן  <<<<<

5 המלצות לבחירת התמונה הנכונה ברשת לינקדאין

  1. בחרו בתמונה שתקל על הזיהוי שלכם ושבה רואים בבירור את הפרצוף שלכם
  2. מומלץ לבחור תמונות בהם הפנים שלכם ממלאות 60% מהתמונה ורואים בה בבירור את העיניים שלכם
  3. לבשו בגדים ראויים שאתם באים איתם לעבודה ביום יום – לא צריך חליפה ועניבה או שמלת ערב חגיגית, אלא אם כן רוב העסקים שלך עם חו"ל וזה קוד הלבוש שם. מספיק שיהיו בגדים מכובדים שנוח לכם בהם.
  4. חייכו, בעיקר עם העיניים – שדרו חמימות ונגישות ואל תהיו רציניים מידי.
  5. בחרו תמונה שהרקע שלה אינה מסיח את הדעת כמו בריכה, נוף, חוף ים וכדומה

לסיכום: חשוב להשקיע ולבנות את המיתוג האישי-מקצועי בלינקדאין הן כמגייסים הפונים למועמדים פוטנציאליים והן כדי לשמוע על הזדמנויות חדשות עבורנו

>>>>> למידע על סדנת הלינקדאין הקרובה יש ללחוץ כאן  <<<<<
>>>>> למידע על כנס הגיוס של HRD שאסור לכם לפספס יש ללחוץ כאן  <<<<<

 

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

עוד דברים שיכולים לעניין אותך

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

סגירת תפריט