תכנית הכנס

* יתכנו שינויים במרצים ובסדר ההרצאות

8:00 – 9:00

התכנסות, ארוחת בוקר קלה ונטוורקינג עם מעל ל 400 משתתפים

09:00 – מתחילים בזמן!

יעקב רוזן  |  מנכ"ל HRD ומפיק הכנס

9:20

רז מצנע | המנהל המקצועי של הכנס

09:45

גיא גרימלנד, דובר אינטל ישראל בשבע שנים האחרונות וכתב היי-טק של דה מרקר לשעבר, יספר איך בונים מותג מעסיק לאחת החברות המסקרנות והמורכבות בהיי-טק הישראלי, אינטל, מהצד של המדיה והתקשורת. מה עובד ומה לא? איך משתמשים בעובדים מול כלי התקשורת? איך מתנהל הקשר עם קבוצת משאבי אנוש. ואיך בזכות התקשורת והדיגיטל אינטל הצליחה להפוך למקום העבודה הטוב בישראל.

גיא גרימלנד | דובר אינטל ישראל

10:10

אז מה ההבדל בין מיתוג קלאסי למיתוג מעסיק? סוגייה מעניינת שמעסיקה רבים מאיתנו בזמן האחרון. ובכן, הבנת ההבדל הוא המפתח להצלחת תהליך גיבוש מיתוג המעסיק שלנו.

בהרצאה אעזור לכם להבין את השוני המהותי בין השניים על מנת לייצר שפה משותפת בין השיווק לבין ה-HR שירתום את שאר הארגון ויעזור לכם לבנות מיתוג מעסיק מדוייק ואותנטי.

נילי גור | VP Employer Branding Microsoft

10:35

יעקב רוזן | מנכ"ל HRD ומפיק הכנס

10:45 – 11:15

הפסקת קפה, ביקור בתערוכת הכנס ונטוורקינג עם מעל ל 400 משתתפים

11:15 – 13:15

4 מסלולי הרצאות מרתקים לבחירתכם

* מודים שגם לנו היה קשה לבחור לאיזה מסלול ללכת

מיתוג מעסיק בחב' טכנולוגיה גדולות

בואו נצא יחד למסע מיתוג מעסיק ב- SAP הגלובאלית.

נצטייד ב- EVP, נבין את עקרונות ושבילי הדרך, נצפה בקמפיינים, חוויות ותוצרים של SAP לאוכלוסיות מגוונות ונמשיך ליעד לא נודע בעולם הרגשות. מבטיחה שתצאו עם צידה לדרך וגם עם חומר למחשבה למסע שלכם.

יעל גל | SAP Global Employer Brand Management, Director

המהפכה של אינטל בתפיסת מיתוג המעסיק – מה קורה כשמתחילים לחשוב ״לקוחית״

לרוב מדברים על כך שמיתוג מעסיק מחבר בין משאבי אנוש ושיווק. אבל אנחנו למדנו שלא רק…
הוא מחבר גם בין חברה לקהלי היעד הפוטנציאלים שלה, בין קבוצות עיסקיות בארגון,  בין העובדים אחד לשני ולשלישי, בין יחסי ציבור למשאבי אנוש ובין הארגון לסיפור שלו. 

באינטל נושמים חושבים ועושים מיתוג מעסיק. מה שאיפשר את הקפיצה קדימה היא ההבנה שמיתוג מעסיק עוסק בחיבורים שלא תמיד נראים אפשריים.  איה שמגיעה מהביזנס  ומורן מנהלת השיווק הגיוסי באינטל, ידברו על אתגר החיבורים ומה הוא מביא איתו – בין השאר בבניית קהילות שיוצרות ומפיצות את הסיפור הארגוני, ואירועים טכנלוגיים שמחברים לעשייה ותחושת סיפוק.

איה אורפז | Employer brand & Employees Exp. manager 

מורן מלח | Recruitment Marketing Manager
אינטל ישראל

זה מה ששאלנו את עובדי HP אינדיגו כאשר יצאנו למסע מיתוג המעסיק המחודש שלנו.

על ההחלטה לצאת לדרך ולבנות מיתוג חדש (ולמה זה לקח יותר זמן ממה שחשבנו), העבודה המשותפת עם ההנהלה והעובדים, הקשיים, ההצלחות והיישום. 

הרצאה על הדרך המאתגרת והמרתקת שעשינו ב HP אינדיגו בתהליך מיתוג מעסיק.

שירלי מרמור אביבי | מנהלת גיוס של HP ישראל

מיתוג מעסיק זה לא פרויקט עם קו סיום. למעשה, אירוע ההשקה של מיתוג מעסיק חדש הוא  רק "שבירת הבקבוק" שמסמל יציאה לדרך. 

בהרצאתה תשתף הילה על האתגרים של התפקיד החדש – ניהול מיתוג מעסיק.

אתגרים בעבודה מול ממשקים פנימיים (שיווק, מש״א, עובדים), ספקים חדשים (קריאטיב, וידיאו, עיצוב) ופעילות של תוכן וסושיאל.

הילה ברוקס | Social Media Manager בגילת רשתות לווין

מיתוג מעסיק בסטארטאפים

ב-888 בנו סיפור רחב למיתוג מעסיק סביב האנשים והתרבות הייחודית – הם קוראים לזה ״השמונאסטים״.  ועכשיו, אחרי בניית האסטרטגיה –  מגיעה הפרקטיקה.

כחברה המשלבת טכנולוגיה ושיווק, ב 888 הבינו מוקדם את הצורך לשלב אנשי שיווק בתוך חטיבת ה- HR כדי לקדם עשיה שיווקית יומיומית כלפי פנים וכלפי חוץ. שרון זיו היתה מנהלת שיווק בחברת 888 עד שנכנסה לתפקידה כמנהלת הגיוס ומיתוג המעסיק, וכיום מובילה עם המחלקה שלה פרויקטים מגוונים שהופכים את מיתוג המעסיק לחלק מחיי החברה.

בהרצאתה, שרון תשתף מתוך תוכנית העבודה ותיתן כלים לתכנון התוכנית שלכם.

שרון זיו | Director of Talent Acquisition & Employer Branding
888

In this world of "War for Talent", there is no time to waste when seeking the best job candidates. Sometimes it’s best to just stop talking and start branding. That pivot has changed the way we think about new hires. Investing.com – a case study.

נטע פיס | VP HR Global
יניב יעקובוביץ' | Talent Acquisition Specialist
Investing.com

לפעמים, כל מה שצריך זה אתחול מחדש לפרספקטיבה כדי ליצור שינוי וזה מה שעשו בטאבולה כשהתחילו להסתכל על תהליך הגיוס בעיניים של שיווק.

הצטרפו אל מירי למסע במשפך הגיוס רק שהפעם נרכיב משקפי שיווק ונסתכל עליו בפרספקטיבה אחרת, החל מהמטרות והפעולות השיווקיות Inbound and Outbound, דרך חווית המועמד ומדידות באוריינטציה שיווקית ועד לחווית הלקוח בתוך הארגון.

מירי בר נתן | Global Employer Branding & Communications Manager ב Taboola

אינוביד תל אביב, ינואר 2019.

70 עובדים, 2 אנשי HR ו 0 אנשי מרקטינג (בארץ) ו- 20 משרות למלא ב-Q1!

מסביב חברות גדולות, עם תקציבי ענק וצוותים שלמים שמושקעים רק בגיוס ובמיתוג מעסיק.

מוכר לכם? אז מה עושים?

בחרנו לעשות את מה שאנחנו הכי טובים בו. לייצר לכל מועמד חוויה פרסונלית, בדיוק כפי שאנחנו כחברה מייצרים עבור כל לקוח שלנו ועבור כל עובד שלנו.

ניצלנו את הזמן הקצר והמשאבים שכן יש ברשותנו כדי לחזק את המותג שלנו כחברה שהעובד עומד במרכזה, שמלאה באנשים מוכשרים, מעניינים ומיוחדים ושמאפשרת לכל אחד לבטא את עצמו בדרך שהכי נכונה עבורו.

התוצאה? עמדנו ביעדים האגרסיביים של Q1 ואפילו עברנו אותם.

בואו לשמוע איך עשינו את זה ולמה כל אחד יכול.

יפעת קופר | HR Manager ב Innovid

מיתוג מעסיק בחברות מובילות

לפתוח עמוד פייסבוק למיתוג מעסיק זה קל.

אבל לבנות סיפור, לחבר את העובדים  ולייצר אנגייגמנט, זה לא כבר לא פשוט בכלל.

בהרצאתה תשתף לירון איך בנו אסטרטגיית מיתוג מעסיק במגדל, שיצרה שפה תקשורתית מבדלת,

שהביאה לחשיפה והצלחה למיתוג וגיוס עובדים בכלל, ופייסבוק בפרט.

לירון בריטשנר | מנהלת מחלקת גיוס
תחום משאבי אנוש במגדל

במהלך השנתיים האחרונות מחלקת הגיוס של אסותא יצאה למסע.

מסע המשקף שינוי אסטרטגי של תחום הגיוס באסותא ואימוץ של תפיסה שיווקית חדשה כשיטת עבודה יומיומית.

מתן ליס, מנהל הגיוס של אסותא יספר בהרצאתו על המהלכים שהוביל בחברה,

אשר הובילו לשינוי משמעותי במגוון רמות בארגון ועל איך מטמיעים את התפיסה, למעשים יומיומיים בשגרת העבודה הגיוסית והארגונית.

 

מתן ליס | מנהל הגיוס
אסותא מרכזיים רפואיים

בשנים האחרונות מנהלי גיוס ומובילי מיתוג מעסיק בארגונים שונים שואלים אל אלעד שוב ושוב :

  • איך הופכים את ה  Low-Tech ל High-Tech בהיבטים של מיתוג מעסיק ?
  • איך ממתגים חברה תעשייתית ? במה כבר אפשר לשתף ולהתגאות ?
  • איך מחברים בין מותג גלובאלי מצליח לעובדים בקווי הייצור ? כיצד הופכים עובדים אלה לשגרירים ?
  • מה עושים כשאין לנו בכלל תקציבים ולא ברור מאיפה להתחיל ?

בכנס הקרוב ישתף אלעד במסע שעבר בשנים האחרונות כמנהל הגיוס בתפעול של חברת סודהסטרים,

חברה גלובאלית מובילה המשלבת בין ייצור  כחול לבן לליבה עסקית בינלאומית.

אלעד ידבר על האתגרים אותם חווה לאורך הדרך, על הלמידה בכל הנוגע למיתוג מעסיק, והוא ישתף בטיפים פרקטיים.

אלעד ברדס | Recruitment Manager
סודהסטרים

איך משנים תפיסה מחברת מוצרים לחברת מים, ואיך מחברים את העובדים ומייצרים תשוקה אמיתית?

עינב וליאת יכניסו אתכם לנבכי האתגרים בדרך ותספרנה איך הפכו חסרונות ליתרונות.

הן יתנו לכם טעימה מהעולם שלהן, כי מתי בפעם האחרונה באמת טעמתם מים?

עינב קוגלר רביבו | מנהלת מחלקת גיוס 
ליאת הורוביץ | HRBP
שטראוס מים

מסלול מיתוג מעסיק פרקטי

בעוד מותגים התאימו את התקשורת מול לקוחות וצרכנים לעידן הרשתות – התקשורת מול עובדים (פנימה) ומועמדים (החוצה) נשארה מאחור.  רגע לפני 2020  – האם אתם יודעים לדבר את השפה של הקהלים שלכם?

בהרצאה אשתף בעקרונות שהופכים את התקשורת הארגונית הישנה והכבדה של הארגון לרלוונטית לעכשווית מחברת ומחזקת: 

  • מהודעה לסיפור: איך יוצרים ומניעים שיחה ואיפה מוצאים את הסיפורים המעניינים בתוך הארגון  – לחשוב כמו עיתונאי 
  • כיצד לייצר תכנים ֿ שמושכים תשומת לב – לעבוד על קריאטיב
  • איך לייצר מובילי דעה בתוך הארגון  -ולהפוך אותם לשגרירים

שגיא חמץ | מיסד ומנכל בלינק

When it comes to employer branding, no budget doesn’t mean no option. Far from it. Some of the best employer branding campaigns have been done without spending too much money. It just takes brains, creativity, structure and perseverance! I’ll be glad to show you some precious tips and tricks to kickstart or improve your employer brand, without compromising your budget!

Julien Philippe | Captain of Creativity

הרשתות החברתיות הן כלי פופולארי כדי לחשוף בפני קהלי היעד שלנו מי אנחנו כארגון ולמה כדאי לעבוד אצלנו, אבל שאלה אחת מרכזית עולה – למה שהציבור בכלל יתעניין במה שיש לנו להגיד? ואיך יוצרים תוכן שלא רק מכיל את המסרים השיווקיים שחשוב לנו להעביר, אלא כולל גם ערך אמיתי לעוקבים? בסדנה נדון בנושאים אלו ועוד.

אמיר ברקול | Digital Media & Employer Branding Expert
מרכז המו"פ של מיקרוסופט

מיטאפים – אולי אחד הכלים החזקים ביותר היום ליצירת מיתוג מעסיק וחשיפה מנצחת לארגון.

בואו ללמוד כיצד גם אתם תוכלו לייצר אירועים מקצועיים (מיטאפים) מוצלחים בשיטת  5 השלבים, עם מעט משאבים ו ROI גבוה במיוחד

בהרצאה יחשוף אתכם יניב “לשיטה”: 

  • כיצד תצליחו לייצר חשיפה רחבה למיטאפ (ולארגון שלכם)
  • כיצד תפיקו את המיטאפ שלב אחר שלב: בחירת נושא, מרצה, מיקום, רישום, פולואפ, איסוף דאטה, תקשור ועוד..
  • כיצד תוכלו להשתמש במיטאפים כמכונה משומנת לגיוס טאלנטים
  • כיצד תהפכו את המנהלים והמוחות בארגון שלכם למובילי שוק מקצועיים

זכרו: מיטאפ מוצלח יכול להיות כזה שישאיר חותם שיזכר להרבה מאוד זמן בשוק ולייצר מוניטין חזק בקרב מועמדים פוטנציאלים וגאוות יחידה אמיתית בקרב העובדים הקיימים

יניב בן ישי | VP Marketing
חברת SQLINK

13:15 – 14:15

ארוחת צהריים

14:15

HR nowadays revolves around implementing the newest technologies, using more efficient tools and transparent metrics. While all of these elements are important, they lack to connect with the H in HR: human. Johan’s keynote is all about implementing experiences in the daily life of employees to get them more involved and dedicated to their company. And while doing this, he sure has fun, and so will you!

Johan Driessens | Chief Enthusiasm Officer

14:50 

רונה ועידו, אחרי מלא מלא שנים בקריאטיב של פרסום ואחרי ניסיון עשיר במיתוג מעסיק, באים להעביר שיעור בלימודי שפה – איך בונים שפת קריאטיב למיתוג מעסיק 

נא לבוא בתלבושת אחידה, מחברת, עפרון מחודד, כריך ובקבוק מים.

או רק לבוא, זה גם בסדר. 

רונה יעקובי | Creative designer | Rona Brand & Design

עידו בן-דור | Creative copywriter

15:30 – 15:50

הפסקת קפה, הגרלה ופיצול לסדנאות

15:50 – 17:00

3 סדנאות מרתקות לבחירתכם

סדנה פרקטית I

כל אחד יכול(ה) – רק צריך את הידע ואת הכלים המתאימים!

העידן הדיגיטלי כבר כאן. כולנו ראינו איך במערכות הבחירות האחרונות חלק גדול מהמשאבים עבר מעבודת השטח ברחובות, ל"עבודת השטח הדיגיטלית" – בפייסבוק ובאינסטגרם. 

זה לא מפתיע. בפייסבוק ובאינסטגרם יש מעל 6 מיליון משתמשים שאפשר להגיע אליהם בלחיצת כפתור בעזרת תוכן איכותי ומטורגט. 

 

בסדנה תקבלו כלים פרקטיים למיתוג מעסיק ברשתות החברתיות המובילות, תכירו את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם בכל פלטפורמה – החינמיות והממומנות, תלמדו איך לפעול בסביבה תחרותית, איך לשפר את מיתוג המעסיק שלכם דרך פרסום המשרות וגם איך לייצר תוכן מעבר למשרות ואיל לבנות תוכנית מיתוג מעסיק ברשת שתתאים לסוג הארגון, למשאבים העומדים לרשותו ולקהל היעד. תקבלו השראות ודוגמאות מארגונים שעשו את זה טוב/פחות טוב וגם כמה טיפים שיוכלו לשפר לכם משמעותית את העבודה. נדבר על הפרקטיקה של מיתוג מעסיק בפייסבוק ובאינסטגרם ונכיר כלים שיאפשרו לנו לעשות עבודה איכותית גם בתקציבים נמוכים. 

בין אם תבחרו לנהל את מיתוג המעסיק ברשתות בצורה עצמאית ובין אם תבחרו להיעזר בספק חיצוני – מדובר בידע ובכלים שהם חובה לכל מי שעוסק בגיוס, מיתוג מעסיק ומשאבי אנוש.

ויקי גרונר | מלווה ארגונים בגיוס 
בפייסבוק ואינסטגרם ב HRDigital

סדנה פרקטית II

בסדנה נלמד טכניקות קלות ופשוטות ליישום יום יומי של יצירת תכנים דיגיטלים שייצרו את הבמה המקצועית שלכם. 

במסגרת הסדנה נתנסה בתרגילי תוכן שיגרמו לכם לפתוח את הראש למימד אחר של יצירה, כתיבה, נוכחות, העמקת הקשר שלכם עם הקולגות, הבעה מקצועית כפי שלא כתבתם בעבר, ויצירת פתח להזדמנויות אישיות ומקצועיות בזכות יצירת התוכן. 

תכינו את שרירי הכתיבה ופתיחת הסנסורים, כי לאחר הסדנה, לא תוכלו להפסיק לכתוב. 

מתאים למי שלא יודע לכתוב ורוצה לצאת מהשבלול, למי שרוצה שידעו מה הוא שווה מבלינה מקצועית, למי שמפחד מנטוורקינג ורוצה להתמנגל, אבל אחרת.

מתאים למי שרוצה לייצר לעצמו את הבמה, ולא יודע איך. 

יונית צוק |  יועצת ומרצה בינ"ל בתחום השיווק הדיגיטלי באמצעות תוכן בהבלוגריסטית

 סדנה פרקטית III 

איזה בניין תעדיפו לגור – כזה שהדיירים מרגישים גאים להיות חלק ממנו, מחייכים אחד לשנייה ועוזרים כשצריך, או כזה שכולם משפילים מבט ומקווים שלא ידברו איתם?

כדי שעובדים יתגאו במקום העבודה ובקולגות שלהם, ירגישו בו בבית, ויהפכו לשגרירי המותג מחוץ ובתוך הארגון – צריך לתת להם סיבה להתגאות, לפתח אותם ברמה האישית והמקצועית, ולחבר אותם אחד לשנייה ולארגון עצמו. 
הדרך להעמיק את הקשרים ואת ההשפעה של כל אחד ואחת מהם היא קהילה שמניעה את העובדים, רואה אותם ונותנת מענה למגוון צרכים.

בסדנה תקבלו 5 צעדים פרקטיים בדרך להקמת קהילת שגרירים שצומחת כל הזמן, משפיעה על מיתוג המעסיק ומשפרת את רמת המחוברות של העובדים.

הדר ביסמוט | מובילה פרויקטים קהילתיים בארגונים

יכול להיות שעוד לא נרשמת?

סגירת תפריט