הכנס כולל יומיים של הרצאות מקצועיות + יום של סדנאות פרקטיות


הרצאות הכנס יוקלטו ותינתן גישה אישית למשך שבועיים למי שנרשם

הכנס יתקיים ב 19 עד ה 21 לאוקטובר בין 9:00 ל 15:30

אג'נדת הכנס (יתכנו שינויים)

19.10.21

רז מצנע | מומחה מיתוג מעסיק   

שרון זיו | Director of Employer Brand & Talent Acquisition
888

איך מינפנו את התקופה המאתגרת לייצר שיח קצת אחר עם העובדים ועם הטאלנט בחוץ

ריקי מוזס | Head of Global Talent Acquisition
גלי אריאלי | Israel Talent Acquisition Manager
Amdocs

איך לוקחים רעיון ראשוני ומטמיעים אותו בארגון? איך מותג מעסיק מתרחב, משתנה, מתגמש וממציא את עצמו כל יום מחדש? ומה עושים כשהעולם פתאום מתהפך מקצה לקצה?

בהרצאה תדבר עמית על הרגע שאחרי בניית המותג: איך מיישרים קו בארגון לשימוש בשפה החדשה, איפה זה עלול להיות מסובך, ומתי מגיפה עולמית הופכת להזדמנות אדירה

עמית דניאל | SVP Marketing Strategy & Employer Branding
  Verint Cyber Intelligence

במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, אנחנו עובדים על פיתוח מוצרים פורצי דרך בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, עם אפשרויות פיתוח וקידום אינסופיות. אבל כל זה כבר לא מספיק…
אנחנו חיים בעולם בו אנשים מחפשים משמעות. במיקרוסופט אנחנו לא עומדים מהצד, אלא לוקחים אחריות לקדם את השיח החברתי, לייצר אימפקט, לשנות. זה ממלא אותנו במשמעות אפילו שלעיתים זה לא קל ולפעמים אף גובה מחיר.

בהרצאתה תיתן שירלי הצצה למאחורי הקלעים של יוזמות כמו מענק הפונדקאות, התמיכה בטחינה אל-ארז, ועל המפתחות ליצירת מהלכים ומעורבות בשיח החברתי, שלהם השפעה על הקהילה, העובדים, ומיתוג המעסיק של מיקרוסופט בישראל.

שירלי הרמן | Employer Branding & Marketing Communication manager
Microsoft

איך מציעים לטאלנטים להפסיק לקפוץ מארגון לארגון ומזמינים אותם לרצף קפיצות קריירה בבית אחד?
איך מרביצים ביחד "ספרינטים למרחקים ארוכים" במגה ארגון?
ואיך אורזים את כל זה בחוויית עובד שהיא לגמרי לא מה שחשבת?
עלו לחללית ובואו איתנו למסע מיתוג המעסיק של התעשייה האווירית.

עדי בן שושן | ראש מינהל גיוס וניוד
תעשיה אוירית

במציאות מורכבת ונטולת ודאות באופן קיצוני, היכולת לשלב מומחיות רב-תחומית היא מפתח ליצירת יתרון תחרותי. במסגרת ההרצאה נציג כיצד שימוש בכלים ותהליכים מתחום השיווק ימקסמו את מאמצי הגיוס ומיתוג המעסיק של ארגונכם

* כן, גיווק TM. זאת לא טעות. 

תומר צוקר | מנהל שיווק בחברות טכנולוגיה בינ"ל

20.10.21

שירי מאמינה ב Employee Brand ולא בתפיסת ה Employer Brand המסורתית, הפונה בעיקר למועמדים.
המתודה ששירי מציעה לוקחת יותר זמן ותובעת דרך יותר מאתגרת עבור הארגון כולו, אבל התוצאה היא בעלת תהודה אדירה והיא מחברת בין אנשים ורעיונות ומחלקות ששמות כולן את האנשים במרכז.

ועל התובנות עללו שירי תדבר במפגש צצקוד

שירי גרוסברד | Director of Innovation & People Experience
AppsFlyer

הדרך המהירה למיתוג מעסיק עוצמתי עוברת דרך רתימת העובדים והעובדות לשיתוף חוויית ברשתות חברתיות ויצירת מיתוג מעסיק, המדגיש את הפן האישי של עובדי ועובדות החברה. חברת גונג צומחת בקצב מסחרר ומגייסת מאות עובדים בשנה. על כל משרה שנפתחת מוגשים מאות ולעיתים אלפי קורות חיים. בהרצאה זו, אודי לדרגור, סמנכ"ל השיווק של גונג, יתאר את אסטרטגיית מיתוג המעסיק של גונג ומה עומד מאחוריה.

אודי לדרגור | סמנכ"ל השיווק
Gong

  • גיבוש,ביסוס והטמעת הצעת הערך המשותפת למועמדים ועובדים בעשרה סטארטאפים שהקימה טים8.
  • במהלך 6 שנות קיומה, קרן ההון סיכון  טים8 בנתה בעצמה 10 סטארט אפים.כל סטארט אפ בשלב חיים אחר, שני אקזיטים, צעירים שמונים פחות מ10 עובדים ובשלבי הקמה ועד סטארטאפים בוגרים גלובאליים. 
  • הסטארט אפים פועלים בדומיינים מגוונים: הגנת סייבר, קריפטוגרפייה, דאטה, AI ופינטק. 
  • העצמת כוח מיתוג המעסיק של טים8 מאפשר לעשר החברות להישען עליו ומתבטא במשיכת והעסקת הטאלנטים המוכשרים ביותר לחברות המוקמות.  ההרצאה תתאר את תהליך הסינרגיה שנוהל ב2020 על מנת להעצים את המיתוג המחזק את כל  הסטארט אפים גם יחד, הנושאים את אותו ״שם משפחה״ 
  • התהליך כלל:
  • גיבוש תכנית אסטרטגית שנתמכה עי ההנהלה והחברות, כולל הצבת יעדים כמותיים,זיקוק וגיבוש הצעת הערך עי אמצעים שונים, כגון שולחנות עגולים בהשתתפות כל החברות וסקרי מועמדים, איתור שותפים בחברות הבוגרות  ובקרן לביצוע התכנית.
  • אמצעים: מיתוג מחדש של אתר החברה, קמפיין cross referral בין כל החברות, השקעה בסושיאל מדיה,שותפים לפרוייקט בכל צוות, השקה ומיסוד של פורומים טכנולוגיים מעורבים בין 10 החברות, הקמה וניהול מיט אפ חודשי, פנימי וחיצוני, חוצה חברות, אונבורדיננג לעובדים חדשים משותף לכל החברות עם מנהל בכיר בקרן ,אירועים חברתיים  פיזיים ווירטואלים חוצי חברות,  מוטיב חוזר של ״טאלנטים בפרונט״ ולא מנהלים, בניית one-pager שיווקי למועמדים ל10 חברות, גיבוש קבוצת נטוורקרים חוצת חברות והעצמתה .
  • בהרצאה ינתנו דוגמאות פרקטיות לביצוע, שיסייעו גם לסטארטאפים קטנים ולא מוכרים וגם לחברות הייטק גדולות  להצליח לבלוט ולמשוך את הטובים ביותר. 

אביב יונס | HR & Recruitment Manager
Team8

משבר הקורונה שינה את עולם העבודה ובתוכו גם את עולם מיתוג המעסיק. עם המעבר משוק של מועסקים לשוק של מעסיקים, חל שינוי בארגונים רבים גם בתקציבים ובפוקוס המוקדש לנושא. אז כיצד בונים ומשמרים מיתוג של ארגון בימים אלו גם ללא תקציבי ענק? עם הרבה יצירתיות, תוך שימוש נכון בסושיאל מדיה וביח״צ, ועם הנכס המרכזי של הארגון, העובדים והעובדות. בהרצאתה תשתף נטע מגן בדוגמאות ובטיפים כיצד תוכלו גם אתם לקדם את מיתוג המעסיק החיצוני והפנימי אצלכם בארגון, באמצעים ״רזים״ אך חכמים.

נטע מגן | Head of Employer Brand
Lightricks 

הקמפיין שהשיג מאות אלפי צפיות הזניק את אלמנטור ללב התעשייה הגיע במהירות לקהל שלא הכיר את החברה ואף הוביל למבול של קורות חיים.
בהרצאתם של אריאלה ביכלר, VP HR אלמנטור ואופק גלבוע, HR Marketing נשמע על הסיפור מאחורי הקלעים של הקמפיין; החל משלב הקונספט, קבלת ההחלטות, ההפקה המהירה בזמן קורונה והתובנות המפתיעות שהם למדו על ויראליות בעידן של פוסטים ממומנים.

אריאלה ביכלר | סמנכ"ל משאבי אנוש
Elementor

אופק גלבוע | HR Marketing
Elementor

21.10.21
יום של סדנאות פרקטיות שאסור לכם לפספס

נקודת המוצא שלנו ביציאה לתהליך 'מסע העובד/ מועמד' ב-2018 הייתה מיצוב המעסיק מחדש בקבוצת החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה).

כחלק ממכלול רחב של שינויים תפישתיים ותהליכיים, בחרנו להתמקד בפיתוח וניהול מערכות HR חדישות, במטרה לשפר רלוונטיות ארגונית בשלב ההעדפה (על פני ארגונים אחרים), לשקף את מותג המעסיק שלנו בכל אחת מנקודות המגע, להעניק טעם שונה לחווית המועמד ובעיקר להיות שם בשלב הבחירה בנו, בכל יום מחדש.

לימור בן אבי | מנהלת מערך גיוס
קבוצת החברה המרכזית למשקאות

על המסע שעברנו מבאר שבע לפרזנו דרך סאו פאולו רק כדי לגלות שהנוסחה המנצחת למיתוג מעסיק נמצאת ממש אצלנו

נעמה שוורץ | Internal Communication Director
Netafim

טלי שגיא | Head of brand & creative
Netafim

חברת החשמל היא ספק שירות חיוני של כל אחד ואחת מכם.
חברה שהוקמה ב 1923, נמצאת היום באחד השינויים הדרמטיים בתולדותיה, פתיחת משק האנרגיה לתחרות,תוך ישום רפורמה עמוקה בחברה.
מהמקום שהכי נחשב לעבוד בו, בגלל יציבות ותנאים מפליגים,
למקום שחווה שינוי, פרישות מוקדמות ופרידה מתחומים מונופוליסטיים, חברת החשמל הייתה בין החלוצות שחשבה ויצרה מיתוג מעסיק.

דליה בודינגר,מנהלת אגף התקשורת ודוברת חברת החשמל בשמונה השנים האחרונות תשתף בשיחה פתוחה על האתגרים,
המשולש תקשורת פנים ארגונית, שיווק ו HR.
ואיך ממציאים את עצמכם מחדש בגיל 97?

דליה בודינגר | מנהלת אגף תקשורת ודוברות
חברת החשמל

חוה צוקר רוזנראוך | מנהלת גיוס וחווית עובד
מכבי שירותי בריאות

הזדמנות ללמוד. יחד.
מסע מרתק אל אסטרטגיית המותג של פלאפון, ממותג מעסיק מוכר וידוע לאסטרטגייה הכוללת מיתוג מחדש.
במהלך ההרצאה נחשוף את תהליך האבחון, האתגרים, המטרות, התוצרים והמדדים להצלחה וכמובן נקנח 

בטיפים להצלחת המהלך שתוכלו ליישם כבר מחר בהטמעת אסטרטגיית מיתוג מעסיק אצלכם בארגון.

בר צימרינג דנינו | מנהלת צוות גיוסי מטה
פלאפון

בתקופה יוצאת הדופן בה אנו חיים, השאלה "מדוע" נשאלת יותר ויותר, ואינדיבידואלים מחפשים את המשמעות גם, ובייחוד במקום העבודה.

כיצד בונים מותג מעסיק מבוסס מטרות ערכיות, איך "משווקים" את התרבות הערכית למועמדים וכיצד מייצרים מחוברות עובדים מבוססת 'גאוות יחידה'? 

הצצה לאסטרטגיית ה-Purpose Driven Marketing של מיתוג המעסיק בסודהסטרים.

אלעד ברדס | מנהל הגיוס 
סודהסטרים

עדי הנדלר | מנהלת מיתוג מעסיק
סודהסטרים

יכול להיות שעוד לא נרשמת?

סגירת תפריט

ספר הגיוס - להורדה ללא עלות

ספר הגיוס מכיל עשרות מאמרים מקצועיים בתחום סורסינג, מיתוג מעסיק, ניהול הגיוס ועוד.
הוא הפך לספר חובה למי  שרוצה לקבל רעיונות או להכשיר את העובדים החדשים שלו.
* עם הורדת הספר תצורפו לרשימת הדיוור המקצועית של HRD