הכנס כולל 3 ימים של הרצאות מקצועיות + יום אחד של סדנאות לבחירה

ניתן להצטרף לכל 3 ימי ההרצאות שיחלו ב 9:00 ויסתיימו ב 13:00
ההרצאות יוקלטו ותינתן גישה לכל מי שירשם ולא יוכל להצטרף.
כל משתתף יוכל לבחור סדנה פרקטית אחת ללא עלות וסדנאות נוספות בעלות מוזלת

חסות ראשית

ניתן להצטרף לכל 3 ימי ההרצאות או לחלקם.
מבין הסדנאות ישלח מייל בו תתבקשו לבחור סדנה פרקטית אחת

הצטרפות למפגש תחל בשעה 8:40 ואנחנו ממליצים להצטרף מוקדם כדי להתחבר למערכת + לשוחח עם אנשים נוספים.

ההרצאות יחלו בשעה 9:00 עד 13:00 (הרצאות של חצי שעה) עם הפסקה בין 10:40 ל 11:00

23.11.20
מסלול חברות טכנולוגיה גדולות
מנחה: רז מצנע

My framework to build and manage Employer Brand

השאלה היא לא האם לקדם מותג המעסיק, אלא איך. רז מצנע עושה בדיוק את זה – מוביל ומייעץ לחברות מובילות מכל התעשיות ונחשב בעיני רבים לפורץ הדרך בתחום בישראל. בהרצאתו רז ישתף מנסיוניו ויציג מודל לגיבוש וניהול מיתוג מעסיק. ההרצאה משלבת אסטרטגיה ופרקטיקה ומחברת את כל הארגון למאמצי מיתוג המעסיק.

רז מצנע | מומחה מיתוג מעסיק   

איך מינפנו את התקופה המאתגרת לייצר שיח קצת אחר עם העובדים ועם הטאלנט בחוץ

ריקי מוזס | Head of Global Talent Acquisition
גלי אריאלי | Israel Talent Acquisition Manager
Amdocs

איך לוקחים רעיון ראשוני ומטמיעים אותו בארגון? איך מותג מעסיק מתרחב, משתנה, מתגמש וממציא את עצמו כל יום מחדש? ומה עושים כשהעולם פתאום מתהפך מקצה לקצה?

בהרצאה תדבר עמית על הרגע שאחרי בניית המותג: איך מיישרים קו בארגון לשימוש בשפה החדשה, איפה זה עלול להיות מסובך, ומתי מגיפה עולמית הופכת להזדמנות אדירה

עמית דניאל | SVP Marketing Strategy & Employer Branding
  Verint Cyber Intelligence

במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, אנחנו עובדים על פיתוח מוצרים פורצי דרך בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, עם אפשרויות פיתוח וקידום אינסופיות. אבל כל זה כבר לא מספיק…
אנחנו חיים בעולם בו אנשים מחפשים משמעות. במיקרוסופט אנחנו לא עומדים מהצד, אלא לוקחים אחריות לקדם את השיח החברתי, לייצר אימפקט, לשנות. זה ממלא אותנו במשמעות אפילו שלעיתים זה לא קל ולפעמים אף גובה מחיר.

בהרצאתה תיתן שירלי הצצה למאחורי הקלעים של יוזמות כמו מענק הפונדקאות, התמיכה בטחינה אל-ארז, ועל המפתחות ליצירת מהלכים ומעורבות בשיח החברתי, שלהם השפעה על הקהילה, העובדים, ומיתוג המעסיק של מיקרוסופט בישראל.

שירלי הרמן | Employer Branding & Marketing Communication manager
Microsoft

איך מציעים לטאלנטים להפסיק לקפוץ מארגון לארגון ומזמינים אותם לרצף קפיצות קריירה בבית אחד?
איך מרביצים ביחד "ספרינטים למרחקים ארוכים" במגה ארגון?
ואיך אורזים את כל זה בחוויית עובד שהיא לגמרי לא מה שחשבת?
עלו לחללית ובואו איתנו למסע מיתוג המעסיק של התעשייה האווירית.

עדי בן שושן | ראש מינהל גיוס וניוד
תעשיה אוירית

במציאות מורכבת ונטולת ודאות באופן קיצוני, היכולת לשלב מומחיות רב-תחומית היא מפתח ליצירת יתרון תחרותי. במסגרת ההרצאה נציג כיצד שימוש בכלים ותהליכים מתחום השיווק ימקסמו את מאמצי הגיוס ומיתוג המעסיק של ארגונכם

* כן, גיווק TM. זאת לא טעות. 

תומר צוקר | מנהל שיווק בחברות טכנולוגיה בינ"ל

24.11.20
סטארטאפים קטנים ובינונים
מנחה: דנה בש

שירי מאמינה ב Employee Brand ולא בתפיסת ה Employer Brand המסורתית, הפונה בעיקר למועמדים.
המתודה ששירי מציעה לוקחת יותר זמן ותובעת דרך יותר מאתגרת עבור הארגון כולו, אבל התוצאה היא בעלת תהודה אדירה והיא מחברת בין אנשים ורעיונות ומחלקות ששמות כולן את האנשים במרכז.

ועל התובנות עללו שירי תדבר במפגש צצקוד

שירי גרוסברד | Director of Innovation & People Experience
AppsFlyer

מיתוג "השמונאיסטים" חוגג כבר 3 שנים, וזו הזדמנות מצוינת לעצור, להסתכל לאחור ולשתף בתובנות המשמעותיות שלמדנו מניהול מיתוג המעסיק של 888 לאורך זמן: מה עובד לנו יותר ומה עבד פחות, במה הכי כדאי להשקיע ומה מאפשר לנו להמשיך ולנהל מיתוג מעסיק מחובר, מקורי ואותנטי שממשיך לייצר ערך ואימפקט כלפי פנים וכלפי חוץ.

שרון זיו | Director of Employer Brand & Talent Acquisition
888

הדרך המהירה למיתוג מעסיק עוצמתי עוברת דרך רתימת העובדים והעובדות לשיתוף חוויית ברשתות חברתיות ויצירת מיתוג מעסיק, המדגיש את הפן האישי של עובדי ועובדות החברה. חברת גונג צומחת בקצב מסחרר ומגייסת מאות עובדים בשנה. על כל משרה שנפתחת מוגשים מאות ולעיתים אלפי קורות חיים. בהרצאה זו, אודי לדרגור, סמנכ"ל השיווק של גונג, יתאר את אסטרטגיית מיתוג המעסיק של גונג ומה עומד מאחוריה.

אודי לדרגור | סמנכ"ל השיווק
Gong

  • גיבוש,ביסוס והטמעת הצעת הערך המשותפת למועמדים ועובדים בעשרה סטארטאפים שהקימה טים8.
  • במהלך 6 שנות קיומה, קרן ההון סיכון  טים8 בנתה בעצמה 10 סטארט אפים.כל סטארט אפ בשלב חיים אחר, שני אקזיטים, צעירים שמונים פחות מ10 עובדים ובשלבי הקמה ועד סטארטאפים בוגרים גלובאליים. 
  • הסטארט אפים פועלים בדומיינים מגוונים: הגנת סייבר, קריפטוגרפייה, דאטה, AI ופינטק. 
  • העצמת כוח מיתוג המעסיק של טים8 מאפשר לעשר החברות להישען עליו ומתבטא במשיכת והעסקת הטאלנטים המוכשרים ביותר לחברות המוקמות.  ההרצאה תתאר את תהליך הסינרגיה שנוהל ב2020 על מנת להעצים את המיתוג המחזק את כל  הסטארט אפים גם יחד, הנושאים את אותו ״שם משפחה״ 
  • התהליך כלל:
  • גיבוש תכנית אסטרטגית שנתמכה עי ההנהלה והחברות, כולל הצבת יעדים כמותיים,זיקוק וגיבוש הצעת הערך עי אמצעים שונים, כגון שולחנות עגולים בהשתתפות כל החברות וסקרי מועמדים, איתור שותפים בחברות הבוגרות  ובקרן לביצוע התכנית.
  • אמצעים: מיתוג מחדש של אתר החברה, קמפיין cross referral בין כל החברות, השקעה בסושיאל מדיה,שותפים לפרוייקט בכל צוות, השקה ומיסוד של פורומים טכנולוגיים מעורבים בין 10 החברות, הקמה וניהול מיט אפ חודשי, פנימי וחיצוני, חוצה חברות, אונבורדיננג לעובדים חדשים משותף לכל החברות עם מנהל בכיר בקרן ,אירועים חברתיים  פיזיים ווירטואלים חוצי חברות,  מוטיב חוזר של ״טאלנטים בפרונט״ ולא מנהלים, בניית one-pager שיווקי למועמדים ל10 חברות, גיבוש קבוצת נטוורקרים חוצת חברות והעצמתה .
  • בהרצאה ינתנו דוגמאות פרקטיות לביצוע, שיסייעו גם לסטארטאפים קטנים ולא מוכרים וגם לחברות הייטק גדולות  להצליח לבלוט ולמשוך את הטובים ביותר. 

אביב יונס | HR & Recruitment Manager
Team8

משבר הקורונה שינה את עולם העבודה ובתוכו גם את עולם מיתוג המעסיק. עם המעבר משוק של מועסקים לשוק של מעסיקים, חל שינוי בארגונים רבים גם בתקציבים ובפוקוס המוקדש לנושא. אז כיצד בונים ומשמרים מיתוג של ארגון בימים אלו גם ללא תקציבי ענק? עם הרבה יצירתיות, תוך שימוש נכון בסושיאל מדיה וביח״צ, ועם הנכס המרכזי של הארגון, העובדים והעובדות. בהרצאתה תשתף נטע מגן בדוגמאות ובטיפים כיצד תוכלו גם אתם לקדם את מיתוג המעסיק החיצוני והפנימי אצלכם בארגון, באמצעים ״רזים״ אך חכמים.

נטע מגן | Head of Employer Brand
Lightricks 

הקמפיין שהשיג מאות אלפי צפיות הזניק את אלמנטור ללב התעשייה הגיע במהירות לקהל שלא הכיר את החברה ואף הוביל למבול של קורות חיים.
בהרצאתם של אריאלה ביכלר, VP HR אלמנטור ואופק גלבוע, HR Marketing נשמע על הסיפור מאחורי הקלעים של הקמפיין; החל משלב הקונספט, קבלת ההחלטות, ההפקה המהירה בזמן קורונה והתובנות המפתיעות שהם למדו על ויראליות בעידן של פוסטים ממומנים.

אריאלה ביכלר | סמנכ"ל משאבי אנוש
Elementor

אופק גלבוע | HR Marketing
Elementor

25.11.20
מסלול תעשיה וארגונים גדולים
מנחה: ויקי גרונר

נקודת המוצא שלנו ביציאה לתהליך 'מסע העובד/ מועמד' ב-2018 הייתה מיצוב המעסיק מחדש בקבוצת החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה).

כחלק ממכלול רחב של שינויים תפישתיים ותהליכיים, בחרנו להתמקד בפיתוח וניהול מערכות HR חדישות, במטרה לשפר רלוונטיות ארגונית בשלב ההעדפה (על פני ארגונים אחרים), לשקף את מותג המעסיק שלנו בכל אחת מנקודות המגע, להעניק טעם שונה לחווית המועמד ובעיקר להיות שם בשלב הבחירה בנו, בכל יום מחדש.

לימור בן אבי | מנהלת מערך גיוס
קבוצת החברה המרכזית למשקאות

על המסע שעברנו מבאר שבע לפרזנו דרך סאו פאולו רק כדי לגלות שהנוסחה המנצחת למיתוג מעסיק נמצאת ממש אצלנו

נעמה שוורץ | Internal Communication Director
Netafim

טלי שגיא | Head of brand & creative
Netafim

חברת החשמל היא ספק שירות חיוני של כל אחד ואחת מכם.
חברה שהוקמה ב 1923, נמצאת היום באחד השינויים הדרמטיים בתולדותיה, פתיחת משק האנרגיה לתחרות,תוך ישום רפורמה עמוקה בחברה.
מהמקום שהכי נחשב לעבוד בו, בגלל יציבות ותנאים מפליגים,
למקום שחווה שינוי, פרישות מוקדמות ופרידה מתחומים מונופוליסטיים, חברת החשמל הייתה בין החלוצות שחשבה ויצרה מיתוג מעסיק.

דליה בודינגר,מנהלת אגף התקשורת ודוברת חברת החשמל בשמונה השנים האחרונות תשתף בשיחה פתוחה על האתגרים,
המשולש תקשורת פנים ארגונית, שיווק ו HR.
ואיך ממציאים את עצמכם מחדש בגיל 97?

דליה בודינגר | מנהלת אגף תקשורת ודוברות
חברת החשמל

חוה צוקר רוזנראוך | מנהלת גיוס וחווית עובד
מכבי שירותי בריאות

הזדמנות ללמוד. יחד.
מסע מרתק אל אסטרטגיית המותג של פלאפון, ממותג מעסיק מוכר וידוע לאסטרטגייה הכוללת מיתוג מחדש.
במהלך ההרצאה נחשוף את תהליך האבחון, האתגרים, המטרות, התוצרים והמדדים להצלחה וכמובן נקנח 

בטיפים להצלחת המהלך שתוכלו ליישם כבר מחר בהטמעת אסטרטגיית מיתוג מעסיק אצלכם בארגון.

בר צימרינג דנינו | מנהלת צוות גיוסי מטה
פלאפון

בתקופה יוצאת הדופן בה אנו חיים, השאלה "מדוע" נשאלת יותר ויותר, ואינדיבידואלים מחפשים את המשמעות גם, ובייחוד במקום העבודה.

כיצד בונים מותג מעסיק מבוסס מטרות ערכיות, איך "משווקים" את התרבות הערכית למועמדים וכיצד מייצרים מחוברות עובדים מבוססת 'גאוות יחידה'? 

הצצה לאסטרטגיית ה-Purpose Driven Marketing של מיתוג המעסיק בסודהסטרים.

אלעד ברדס | מנהל הגיוס 
סודהסטרים

עדי הנדלר | מנהלת מיתוג מעסיק
סודהסטרים

26.11.20
יום סדנאות 
ניתן לבחור אחת כחלק מעלות הכנס

9:00 עד 10:30
יש להרשם כאן

אם עץ נופל ביער ואף אחד לא שומע, האם הוא השמיע צליל? ואם ארגון מפרסם ברשתות החברתיות ואף אחד לא מגיב, האם הוא יצר אימפקט?
עולם הסושיאל הוא מרחב נפלא לבניית מיתוג מעסיק. חברות יכולות לפרסם בו מה שהן רוצות, איך שהן רוצות, ולגמרי בחינם, אבל השאלה האמיתית היא כיצד גורמים לקהל שנמצא ברשתות החברתיות להתעניין במה שיש לנו להגיד?
במסגרת הסדנה נדבר על כמה דברים:
• איך בונים אסטרטגיית תוכן בסושיאל
• מאיפה משיגים רעיונות טובים לפוסטים ולמה הנושאים אותם נפרסם הם לא המטרה, אלא רק האמצעי
• באילו דרכים הופכים דיווח יבש לסיפור מרגש
• מה אסור לשכוח אם רוצים להשיג אינג'ייג'מנט גבוה וחשיפה מוצלחת
• ובסופו של יום – איך מודדים הצלחה ומשתפרים תוך כדי תנועה

אמיר ברקול | Digital Media & Employer Branding Expert
Microsoft

11:00 עד 12:30
יש להרשם כאן

אחד הכאבים הכי חזקים של חברות היום (ובמיוחד סטארטאפים) זה שאין להן מספיק חשיפה ומודעות ברשת

בואו להכיר את העולם המופלא של הפרסום הממומן עם מגוון ערוצים וכלים שיוכלו לחשוף את הארגון שלכם למאות אלפי מועמדים פוטנציאלים ולייצר גאוות יחידה ומחוברות בקרב העובדים הקיימים

במסגרת הסדנא נראה לכן:

כיצד מגדירים אסטרטגיה נכונה לפרסום ממומן בהתאם למטרות שלכם (יצירת חשיפה, גיוס, מחוברות עובדים וכו')

מהם הערוצים הקיימים ואילו סוגי מודעות ותכנים אנחנו יכולים לתקשר החוצה

כיצד ננצל את הרשת כדי שהקהל שלנו יראה אותנו בכל מקום, כל הזמן

נראה דוגמאות, מדדים ומספרים שימחישו לכם את האימפקט העצום של הפרסום הממומן

נבין מה נדרש כדי לצאת לדרך– תוכנית עבודה, עלויות, ספקים וכו'

יניב בן ישי | VP Marketing
קבוצת SQLINK

11:30 עד 13:00
יש להרשם כאן

  • הסדנה תועבר באנגלית

a full glassdoor workshop. 1. How to source reviews throughout the year  2. How to source employer brand content through your glassdoor campaigns 3. How to respond to negative reviews 4. How to create a glassdoor policy 5. How to use your score to showcase your impact and get executive buy in

ג'ס כץ | Global Employer Brand Manager 
MongoDB

9:30 עד 11:00
יש להרשם כאן

איך מחברים את העובדים? איך מספרים את הסיפור הארגוני פנימה והחוצה בעידן הריחוק?

  1. כלים ופלטפורמות דיגיטליות שהופכים את נרטיביים הארגוניים והתרבות – לצמיחה עסקית.
  2. שני קייס סטאדיס: קהילת הסטוריטלרים של אינטל עם איה אורפז מנהלת תחום מיתוג מעסיק. 

ו Drupa Lions של hp indigo

עם חן כהן מנהלת תחום פיתוח ארגוני. 

אימי עירון | Digital Corporate Branding
LIKEARAINBOW

חן כהן | Learning and Development Lead
HP Israel

איה ארפז | Employer brand & Employee experience lead
Intel Israel

יכול להיות שעוד לא נרשמת?

סגירת תפריט

ספר הגיוס - להורדה ללא עלות

ספר הגיוס מכיל עשרות מאמרים מקצועיים בתחום סורסינג, מיתוג מעסיק, ניהול הגיוס ועוד.
הוא הפך לספר חובה למי  שרוצה לקבל רעיונות או להכשיר את העובדים החדשים שלו.
* עם הורדת הספר תצורפו לרשימת הדיוור המקצועית של HRD