תכנית הכנס

* יתכנו שינויים במרצים ובסדר ההרצאות

8:00 – 9:00

התכנסות, ארוחת בוקר קלה ומפגשים עם מאות מנהלי משאבי אנוש מארגונים מובילים

09:00 – מתחילים בזמן!

כדי שנוכל להביא את עצמנו לביטוי מלא בכנס

נעה ברנר | בימאית ומפיקה

9:10

יעקב רוזן  |  מנכ"ל HRD ומפיק הכנס

09:20

קרן כהן | מנהלת למידה, פיתוח ארגוני, גיוון והכללה בחברת Microsoft
ויו"ר הכנס

מירב דוידזון | General Manager Marketplace, Ecosystem & Customer Analytics
Microsoft

09:50

Melissa Paris | Senior People Scientist at Culture Amp 

10:20

גלית צוקר | Global Chief People Officer ב SodaStream

10:50

עדי בירמן-פירר | מנכ"ל 
נירם גיתן, פתרונות ניהול ולמידה 
מנהלת מקצועית של הכנס

 

11:00 – 11:30

הפסקת קפה, ביקור בתערוכת הכנס ומפגשים בהפרעה עם מאות מנהלי משאבי אנוש כמוך

11:30 – 13:00

4 מסלולי Case Studies מרתקים לבחירתכם

* מודים שגם לנו היה קשה לבחור לאיזה מסלול ללכת

חוזה פסיכולוגי משתנה בעולם בהפרעה
מוביל: אילן שטרן

אילן שטרן
סמנכ"ל משאבי אנוש
Guardicore 

יעל יצחקי
HR Executive

הדס אלמוג
סמנכ"ל משאבי אנוש
אפרת ישראלי-קורן Talent & Culture manager
WalkMe

מנהיגות וניהול בעולם בהפרעה 
מובילה: רווית אשד
d

רוית אשד
Senior Director Talent Management טבע

ניל"י גולדפיין
משנה למנכ"ל נירם גיתן NGG

רותם ויסבלך 
HRBP & Global OD Director
Gilat Satellite Networks

חוסן ארגוני ואישי ככלי התמודדות בעולם בהפרעה
מובילה: איילת לבב

איילת לבב
סקיפרית לשינויים ארגוניים

יהודית אפריימי סמנכ"ל משאבי אנוש, קבוצת בינת

יותם דגן
פסיכולוג ויזם חברתי

למידה בעולם משובש
מובילה: אורלי שליו
d

 

אורלי שליו
דירקטור – ראש תחום למידה בנירם גיתן פתרונות ניהול ולמידה

אלון ממלוק
ראש מינהלת למידה אונליין-מט"ח

נעה טלמון
 Head of Learning & Organizational Development
בנק לאומי

13:00 – 14:00

ארוחת צהריים

14:00 – 15:50

"חובה בכל בית" - כלים ומיומנויות שכל מנהל משאבי אנוש חייב בעידן העבודה המשובש

ניתן לבחור 2 סדנאות מתוך ה-8 כאשר כל סדנה היא בת כ 50 דקות

כל משתתף יקבל Tool Box שמכיל את כל 8 המיומנויות

התנהלות מוצלחת בסביבה מורכבת נשענת על יכולת ליבה של זיהוי וניהול ממשקים אפקטיביים – כישורים  של דיאלוג, הקשבה, הבנת צרכים, מו"מ בתפיסת WIN-WIN ועוד. הממשקים הפנימיים ושיתופי הפעולה החיצוניים,  מהווים תשתית חיונית לכל תהליך של ניהול, צמיחה ארגונית ויצירת רלבנטיות מערכתית.

עמרי יציג את מודל ה ECA –  Model Effective Collaboration Analysis® שמבוסס על 3 רמות של שיתופיות ו – 4 אלמנטים מרכזיים המתקיימים בכל רמה:

עמרי גפן
מנכ"ל
קבוצת גבים

Melissa Paris
Senior People Scientist
Culture Amp

ארגונים כיום, יותר מתמיד, נמצאים במערבולת הפרעה המחייבת קצבים גבוהים, שינויים מתמידים, גמישות ויכולת התמודדות עם כאוס ואי ודאות.

יכולתם של ארגונים לשרוד את מערבולת ההפרעה תובעת בחינה מתמדת והתאמת ההון האנושי לאתגרים הבלתי פוסקים שמציבה הסביבה העסקית.

 

הכלי לבחינת מוכנות ארגונית, במיקוד  הון אנושי, נותן בידי סוכני השינוי תמונה מרובת ממדים, ובכל ממד סט שאלות המסייעות לארגון להעריך את יכולותיו להתמודד עם אתגרים עכשוויים- ואתגרים עתידיים. כגון: תמהיל ההון האנושי, תפקידים קיימים ותפקידים עתידיים, מבנה ארגוני, טכנולוגיה וכיו"ב

 

 

באמצעות הכלי ניתן "לסמן" את הזירות המרכזיות להתמודדות ועל בסיסן לפתח תכנית עבודה לניהול הטרנספורמציה בתחום ההון האנושי. שימוש בכלי מהווה הזדמנות פז להיערך נכונה להתמודדות עם מערבולת ההפרעה.

עדי בירמן-פירר
מנכ"ל
נירם גיתן, פתרונות ניהול ולמידה
מנהלת מקצועית של הכנס

 

כיצד לבנות מותג אישי הממגנט תפקידים, שכר, הזדמנויות והשפעה ומעצים גם את מותג המעסיק.

במפגש נלמד מדוע חשוב וכיצד לבנות תכל'ס מותג אטרטקטיבי ב-5 שלבים פרקטיים וישימים לחיי היומיום למנהלות מש"א הדרכה ופיתוח, כולל תרגול.

גלי הכרמלי
אימון מנהלים ומנהלות להצלחה בעידן העבודה החדש

 

העולם החדש מאתגר את כל מה שידענו על "הדרכים הנכונות" לעבוד, למקסם ביצועים ולשגשג
לאורך זמן. הדרך שבה אנו רגילים לעבוד לא עובדת יותר, ואנחנו זקוקים לפרקטיקות עבודה חדשות
שיאפשרו לנו להספיק יותר ולהישחק פחות.
עומד בבסיס יצירת סביבות עבודה ממריצות, בריאות ואיכותיות. כאלו ™ מודל חמשת המטענים
שמאפשרות לעובדים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם לאורך זמן ולארגונים לשגשג.

טל בר
מנהלת חברת המטענה
יעוץ ארגוני וליווי ניהולי להפחתת לחצים ושחיקה

הקרב המחריף על הטאלנטים, השקיפות של הסושיאל מדיה (אם אתה לא מספר את הסיפור שלך מישהו  אחר מספר אותו במקומך),  וההשפעה ההולכת וגדלה של התדמית הארגונית על מוטיבציות הקניה של הצרכנים – העבירו השנה את ה׳מיתוג הארגוני׳ ו׳מיתוג מעסיק‘ לראש סדר היום של חברות רבות.

ההבנה כי יש לנהל את הביקוש של המותג הארגוני, בדיוק כפי שמותגים מנהלים ביקושים בעולם המסחרי, הולכת ותופסת מקום. ועמה התפיסה כי ישנה משמעות הולכת וגדלה בעיני עובדים, מועמדים, לקוחות ומגוון מחזיקי העניין של הארגון – למהות, לייעוד, למיתולוגיה, לתרבות ולרוח הארגונית.

אימי תציג איך הופכים את הארגון למותג נחשק? איך משתמשים בכלי מדיה הדיגיטלית (פנים וחוץ) והקהילות כדי לייצר צמיחה עסקית ואימפקט? ואיך רותמים את העובדים להיות Co-Storytellers ?

אימי עירון
Likearainbow- Digital Organizational Branding

אנו יודעים שבכל אחד מאיתנו טמונות התשובות הטובות ביותר לדילמות ולסוגיות עימן אנו מתמודדים.

החוכמה היא לדעת לשאול את השאלות הנכונות, שיסייעו לנו להגיע לתובנות חדשות ולרמת מודעות גבוהה יותר.  

 

רוצים לעלות לרמה הבאה כשואלי שאלות? בואו ללמוד ולתרגל את העקרונות של תשאול עוצמתי, כפי שהוגדר על ידי ה- ICF  (ארגון המאמנים הבינלאומי)

  • שאלות המשקפות הקשבה פעילה והבנה של תפיסותיו של הלקוח
  • שאלות שמעוררות גילוי ,תובנות ופעולות
  • שאלות שמאתגרות הנחות יסוד
  • שאלות שמקדמות את הלקוח לקראת מה שהוא רוצה ואינן מאלצות אותו להצדיק או להסתכל אחורה

ערן אוליניק
פיתוח מנהיגות יוצאת דופן

מה המשותף בין הרצאה באולם, נאום מאחורי פודיום, פרזנטציה סביב שולחן דיונים או שיחת משוב? בכולם יש במה וקהל. גם כשגודל הבמה והקהלים שונים, בכולם התפקיד שלנו זהה: להעביר את המסר שלנו בבהירות ובאומץ, ולרתום אלינו את מי שנמצא מולנו. בסדנה נלמד כלים לבניית הרצאה מדוייקת, שלב אחר שלב, במתודה פשוטה ליישום ובתהליך חווייתי שבסיומו כל מילה, אות ופסיק במסר שלנו יונחו במקומם הראוי , המנומק והמשכנע.

גלית דיאמנט
יוצרת תקשורת ותוכן

15:50 – 16:10

"אנשים ישכחו את מה שאמרת להם אבל לעולם לא ישכחו את מה שגרמת להם להרגיש"

נגיעה לסיכום וחוויה

אורקה ביאנקה טפלר
אמנית, יוצרת, סולנית להקת אורות ו- Forsett

יכול להיות שעוד לא נרשמת?

השותפים שלנו לדרך

חסות ראשית