גם אם מאבדים גישה (לעמוד הלינקדאין) – לא מאבדים תקווה!

מאת ויקי גרונר

לסיפור הזה יש סוף טוב. רגע לפני שחברה גדולה ומוכרת מאוד הרימה ידיים וויתרה על דף שכולל אלפי עוקבים, הצלחנו ליצור תפנית בעלילה. מה היה? איך זה קרה? ובעיקר מה א-ת-ם יכולים לקחת מזה?

הסיפור מתחיל לפני קצת יותר מ- 4 חודשים. העברתי להם סדנה פנים ארגונית ונשאלתי אם יש דרך לברר מי האדמין של דף החברה שלהם. המלצתי לפנות לתמיכה של לינקדאין ממייל או מיוזר של אחד מעובדי החברה. חשבתי שבכך הסיפור הסתיים, אך מאותו רגע הם התחילו מסע ארוך, מפרך ומייאש שלא הניב פרי. לאחרונה הם פנו אליי שוב, ביקשו שאפתח להם עמוד חברה חדש בשם "קריירה ב{שם הארגון}. מופתעת מאוד מהבקשה שאלתי אם הם מדברים על לינקדאין או על פייסבוק. כשהבנתי שהם נואשו מניסיונות לקבל מידע מי האדמין של הדף או לקבל גישה לניהולו, הסכמתי לפתוח להם עמוד חדש.

הסברתי להם את המשמעויות:

  1. להתחיל מאפס, ללא עוקבים
  2. מבלבל עוקבים פוטנציאליים
  3. מבלבל עובדים שרוצים לציין שהם עובדים בארגון
  4. מדובר בפתרון חלקי שלא ייתן מענה לצרכי המרקטינג

תוך כדי הסבר הבנתי שמשהו לא הגיוני. עצרתי את שיחת ההתנעה לפתיחת העמוד החדש וביקשתי לראות את כל היסטוריית ההתכתבויות עם לינקדאין. אומנם לא היה להם תיעוד לתת לי, אך הם הסבירו שחברת הסושיאל שלהם פנתה ללינקדאין והסיוע של לינקדאין הותנה בפרסום ממומן בהיקף מסוים. הסבירו שגם מערכות המידע פנו, אך ללא הצלחה.

כשהייתי יועצת השמה למדתי שאם סוגרים לי את הדלת, אכנס דרך החלון. הרי חייב להיות פתרון הגיוני יותר מלפתוח עמוד חברה חדש! ניסינו לשלוח מייל, אך קיבלנו תשובה אוטומטית שאין לנו הרשאה להתכתב עם התיבה הזו. אמממ… אז מה הדרך הטובה ביותר לפנות ללינקדאין? פייסבוק!!!

בניסיון נואש אחרון שלחנו ללינקדאין הודעה פרטית דרך המסנג'ר בפייסבוק האישי של מנהלת ה-HR. בפניה הצגנו אותה, הסברנו את הסיטואציה ואת ההשלכות (או במילים אחרות – למה שווה ללינקדאין לתת לנו גישה לחשבון) וביקשנו בצורה ברורה להגדיר את אותה המנהלת כאדמינית בעמוד החברה. צירפנו לינק לפרופיל הלינקדאין של מנהלת ה-HR אחרי שווידאנו שמצוין בפרופיל שלה שהיא עובדת בארגון המדובר. כמו כן צירפנו לינק לעמוד החברה.

להרשמה לסדנה אינטרנטית לקידום ממומן בלינקדאין יש ללחוץ כאן>>>
למידע על סדנאות גיוס בלינקדאין, פייסבוק ואינסטגרם ניתן ללחוץ כאן>>>

אחרי שעות ספורות קיבלנו את ההודעה המרגשת הזו:

התכתבות עם לינקדאין

לחצנו על הלינקים (שאגב, אינם ניתנים להעברה) וקיבלנו גישה לניהול עמוד החברה. באותה הזדמנות גילינו שמי שמוגדרים כאדמינים של עמוד החברה לא עובדים בה כבר שנים וכמובן הסרנו אותם.

אז מה אפשר ללמוד מזה?

  1. פניות ללינקדאין דרך המסנג'ר זוכות למענה מהיר.
  2. Never say never– גם במקומות שאחרים נכשלו, שווה לעשות ניסיון נוסף.
  3. כדאי להגדיר מספר אדמינים לעמוד החברה ולהקפיד להעביר הרשאות כשבעלי תפקידים עוזבים.
  4. אם בכל זאת איבדתם גישה לניהול העמוד – אין צורך לפתוח חדש. אפשר לפנות ללינקדאין.

הפוסט מפורסם באישור מנהלת ה-HR של הארגון, מתוך מטרה כנה שארגונים אחרים ילמדו מכך.

רוצים ללמוד עוד על עמוד חברה בלינקדאין ולדעת איך לעשות קידום ממומן בלינקדאין בעצמכם?  
פתחנו סדנה אינטרנטית לקידום ממומן בלינקדאין.
הסדנה הינה אינטרנטית בת שעתיים ותכלול הסבר מפורט איך ליצור קמפיינים מסוגים שונים בתחומי הגיוס ומיתוג מעסיק.  
נשמע מעניין? 
תוכלו לקבל כאן מידע נוסף>>>

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו הכוללת מעל ל 7500 אנשי גיוס ו HR?

עוד דברים שיכולים לעניין אותך