תכנית הכנס

09:00

יעקב רוזן  |  מנהל הכנס

09:20

לראשונה בהיסטוריה, האנושות "מחוברת" בקצב ועוצמות שלא הכרנו. רעיונות משניי תודעה זורמים במהירות ממקום למקום, מאדם לאדם, מתחום לתחום. הכל מתכתב עם הכל, הכל משפיע על הכל.

הצורך בשינוי מחלחל לכל פינה. השינוי הוא מאיים וחתרני אבל גם מגלם בתוכו אפשרויות חדשות לתזוזה, לחדשנות, לרלוונטיות. נראה שכל ניסיון לשמור על הסדר הישן, הסטטי, האיטי נועד לכישלון.

Be Water  הוא לא עוד שם של הרצאה, מדובר בתפיסת עולם המציעה זוית אחרת -יותרכאוטית ומשוחררת- להתמודדות עם האתגרים העומדים בפני מנהלים וארגונים בעידן של מהפיכה טכנולוגית ורשתית מתמדת.

Be Water היא תפיסת עולם שהציבור התוודעאליה לאחר שברוס לי -לוחם הקראטה האגדי – הציג אותה בריאיון טלוויזיוני מפורסם בהונגקונג בשנות ה-70.

Be Water  הוא גם כיום הסלוגן/מוטו של המחאה בהונגקונג המהווה השראה לצעירים בכל העולם.

הרעיון המרכזי ב- Be Water הוא להיפרד מהשיפוטיות ואיתהמהרבה הנחות, מוסכמות, אידיאות ותיאוריות שעיצבו את העידן הקדם רשתי/טכנולוגי/דיגיטלי. מהעבר השני עלינו להיות מספיק אמיצים כדי לקלוט רעיונות חדשים בתחומי הסמכות, הניהול, ההיררכיה, הפיקוד השיווק, החינוך ועוד. רעיונות המתאימים לעולם של מהפיכה מתמדת, בו הכל זורם ושום דבר לא נשאר במקום, בוכל מצב שונה מקודמו ודורש תגובה אחרת, התארגנות אחרת, פתרונות אחרים.

 Be Water היא הרצאה מתחדשת, בה הדוגמאות וההמחשות של הרעיונות, מתעדכנות בכל יום בהתאם למתרחש, שהרי בכל יום קורה משהו חדש ומסעיר, ההרצאה מלווה בקטעי וידאו רבים.

נעם מנלה

9:50

הדס תדבר על הזוית שלה לשיבוש הקורה בעולם, כחברת הנהלה של חברות בצמיחה, כשותפה עסקית לביזנס ולמשקיעים.


על הזוית שלה כסמנכ"ל משאבי אנוש שאחראית על בנייה של מרקם תרבותי עמיד ולמה לדעתה חייבים להיערך. סוג של קריאת השכמה.
למה אתם, מקצועני.יות הגיוס, מחזיקים את המפתח לצוללת, ולכן גם חייבות להוביל את השיבוש. לחשוב אחרת, להוסיף מיומנויות, לזנוח אחרות.
אחרי שאנשים נכנסו פנימה לארגון, אז לנו, נשאר רק, להוסיף תבלינים, חומרי התפחה, וחומרים משמרים (טבעיים !) ולקוות שתצא עוגה או תבשיל משובח.

הדס אלמוג  | Chief People Officer בחברת HERE Mobility

10:20

עולם ה- Talent  מתפתח ומשתנה כל הזמן – התנהגות ה- Talent, הציפיות מהחברות, התחרותיות בשוק ושינויים טכנולוגיים, מחייבים אותנו לבחון את אופן הפעולה שלנו.

בהרצאה ישתף ערן בתהליך שעוברת מחלקת הגיוס של אינטל, שבעקבותיו שינו את האופן שבו הם פועלים – את הגדרות התפקיד, הציפיות, מערכות היחסים והערך שהם רוצים להביא לארגון.

ערן ליפקין | Israel Talent Acquisition Manager
Intel Israel

ערן ליפקין | Israel Talent Acquisition Manager בחברת Intel Israel

11:00 – 11:30

הפסקת קפה, ביקור בתערוכת הכנס ונטוורקינג עם מעל ל 400 מקצועני גיוס

11:30 – 13:00

5 מסלולי הרצאות לבחירתכם

 מסלול גיוס בחברות גדולות

תחום הגיוס עבר מהפכה חסרת תקדים בעולם בשלוש השנים האחרונות  ודרש מכולנו להמציא את עצמנו מחדש , ללמוד מהר ולהבין כיצד נערכים למהפכה שבה המועמד במרכז.

כולנו מיהרנו לבנות צוותי סורסינג , להתמקד בחווית המועמד ולהתחדש ב employer brand  

אבל כל אלו לא יעזרו לנו ללא השותפות הקריטית עם המנהלים המגייסים .

באמדוקס , הבנו ששום צוות סורסינג לא יוכל לנצח את השוק ללא מנהל מגייס מחוייב -כי הוא  ה talent magnet   העיקרי.
צעד אחרי צעד יצרנו תהליכי שותפות והצלחות עם המנהלים העסקייים והיום המנהלים שלנו מבינים שכל כך הרבה תלוי בהם !

אם תרצו לשמוע איך עשינו את זה בישראל ובעולם – בואו לשמוע איך בונים ציפיות , מבססים אמון ויוצאים לדרת של שותפות עם המנהלים

וגם – הטאלנטים הטבים ביותר שלנו נמצאים בארגון ! המהפכה הגלובלית שלנו וכיצד אנחנו צוותי הגיוס שלנו מובילים שינוי בתהליכי ניוד פנימי באמדוקס.

ריקי מוזס וגלי אריאלי |  אמדוקס

קהילת טאלנט היא דרך אפקטיבית לבניית אינטראקציות משמעותיות עם מועמדים ומועמדות פוטנציאליים.
אז למה אנחנו לא רואים יותר ויותר קהילות כאלו? מה עוצר בעדכם מלבנות קהילה כזו בארגון שלכם? בהרצאתה תספר לאורה איך הקהילה שבנתה מושכת וממפה את הדור הבא של מהנדסים ומהנדסות בגוגל ותתן כלים פרקטיים לניהול קהילה כזו באופן שמוביל לגיוס מהיר ואיכותי.

לאורה יצחק | Google

Nathalie will talk about the ongoing journey, growing pains, how to create true value, what makes it a success in her view and her inspiration for the sourcing profession

נטלי אברמוביץ' קינן | Talent Acquisition Sourcing Manager
Intel Israel

מסלול גיוס בסטארטאפים

סטארטאפ שמכפיל את עצמו כל שנה- מכירים יעדי גיוס כאלה?

על מנת לעמוד ביעדים שהביזנס הציב, אנחנו חייבים לחשוב אחרת והופכים לשותף אסטרטגי ולא בתיאוריה אלא בפרקטיקה, כך שהגיוס וחשיבותו שגור בפי כל העובדים.

כמה פעמים קרה לכם שהלכתם במסדרון וכל עובד שראה אתכם ציטט משפט מהאסטרגיה הגיוסית שלכם?

לרתום את ההנהלה הבכירה עד למצב שהמנכ"ל הופך להיות חלק בלתי נפרד מהגיוס 😊 וכיצד מנחילים את המחוייבות הזאת גם לעובדים בכל הרמות וגורמים לעובדים לקחת חלק פעיל ברשתות החברתיות ובגיוסים ובכך להגדיל במאות אחוזים את המודעות לחברה וכניסה של קהל היעד לדפי התוכן שלכם.

כדי ללמוד כיצד לעשות את זה ובצורה נכונה שתייצר מחוייבות, בואו לשמוע את סיגל…

סיגל אמנו | Global Talent Acquisition Manager
Drivenets

1. WTF was I thinking!?
2. WTF was AppsFlyer thinking?
3. Perspective from the Hiring Manager side (that I know very well).
4. Use of data in recruiting (again, something I was always used to and felt is still lacking a bit in HR and TA).

אסף שוורץ | Head of Talent
AppsFlyer

איילת תשתף כיצד הם בונית חווית מועמד בגונג ואיך מייצרים קשר אישי 

איילת הייפרמן | HR Manager
Gong.io

מסלול סורסינג פרקטי

לא סתם קוראים לתחום שלנו משאבי אנוש! 

כי המשאב האנושי הוא באמת המשאב הכי טוב וגם לסורסינג.

נדבר על הדרכים שאפשר להשיג שמות של אנשים טובים אחרים דרך עובדים, מועמדים וסתם אנשים שאנחנו פוגשים ברחוב.

שי-לי קסלר | Talent Sourcer
Taboola

 

פיצוחים זה לא רק דבר מלכלך.
פיצוחים זאת אסטרטגיה שעובדת.
איך מוצאים את ה"לא ידוע"
ומה הקשר בין פיצוחים לסורסינג?

בהרצאה של דוד נלמד כיצד לאתר את המועמדים הטובים ביותר רק על ידי חידוד ומחקר.

דויד גולן | Head of Sourcing & Candidate Pipeline, חברת Picaro

נכון שכולם מתלוננים שאין מספיק מועמדים? איך אמצא עוד מועמד? איזה כלי סורסינג חדש יצא אולי? אולי יש הד האנטר חדש שלא פניתי אליו? אולי אפשר לעשות תכנית חבר מביא חבר מתוחכמת? מסיבת לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם וכו'…???
וכולם מפספסים את מה שכבר נמצא מתחת לעיניים.
מה?
המועמדים שכבר מצאת ופנית אליהם.
האם את עושה אופטימיזציה לתהליך ה Engagement אצלך?
בהרצאה המרתקת של אמיל הוא יחשוף את הסודות מאחורי שיטת הסופר האנטניג איך אפשר להגיע עד 100% במענה בפניות למועמדים. מוכנה? תבואי בפוקוס ועם ראש פתוח

אמיל רוזנבלט | ה"שדכן" בהייטק ו Super Hunter

מסלול גיוסי מסה ומטה

בתוך עולם הגיוס המשתנה בו שיעורי דור ה- Z גדל, הבינו בביטוח ישיר כי נכון להם להוביל שינוי ,כדי לתת מענה לצורך,למאפיינים ולדינימיקה הייחודית של הדור הצעיר.

אור תספר על השינוי שהובילו במסע המועמד, כיצד שיפרו את החוויה וכיצד הגבירו את המחוברות שלהם לתהליך.

אור בן אברהם | מנהלת גיוס וקידום עובדים, ביטוח ישיר

העובדים שלכם, הם כנראה מקור הגיוס הטוב, החסכוני והאפקטיבי ביותר שיש לכם.
פרוייקט שגרירי גיוס הוא בדיוק כזה! זהו מהלך שבו הארגון משווק את הצעת הערך שלו למועמדים באמצעות סטוריטלינג אותנטי, ממקור ראשון, מה שמייצר מהלך עוצמתי שכל הצדדים מרוויחים ממנו.
איך עושים את זה?
על זה בדיוק נדבר – על חמשת השלבים המעשיים להקמת פרוייקט שגרירי גיוס, עם דוגמאות מארגונים שעשו זאת בהצלחה.

הגר מן סרוסי | יועצת לשיווק וחדשנות בגיוס, חדשנות בגיוס

"אם מצאתי אלף דרכים שלא עובדות, לא נכשלתי.

כל ניסיון שכשל הוא עוד צעד קדימה" (תומס אדיסון).

מתוך אותם ניסיונות שכשלו / שהצליחו – אשתף אתכם בכלים מעשיים לניהול מקורות הגיוס, תוך שימת דגש על דוגמאות מארגונים גדולים / תעשיה, גיוסי מסה ומוקדים / גיוסי מטה.

מה הזירות החמות שבהן אתם חייבים להיות? איפה כדאי להיות לפני כולם?

איך ליישם כלים ועקרונות מתחום השיווק בעולם הגיוס?

איך להפיק מכל מקור גיוס את המירב? איך מודדים אפקטיביות?

וכמובן – מה אנחנו יכולים ללמוד מטעויות של אחרים ואיזו השראה נוכל לקבל מהצלחות?

בין היתר נדבר על אתר קריירה, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, קידום בגוגל (SEO, PPC) ואולי אפילו נחשב מסלול מחדש! 

ויקי גרונר | יועצת לשיווק הגיוס ומיתוג מעסיק
HRDigital מבית HRD

מסלול טכנולוגיות גיוס

בעידן בו בינה מלאכותית היא חלק אינטגרלי מחיי היום יום ומחווית העבודה שלנו, ניגע בהרצאה זו על השימוש של בינה מלאכותית בעולם הגיוס ב IBM ונדון כיצד משתנה תפקיד מנהל/ת הגיוס בעידן חדש זה.

ענת לאופר הירש |  |Talent Acquisition Manager, IBM Israel 

במשך שנים ארוכות פיתחו סורסרים יכולות מעולות בתחום החיפוש הבוליאני.

המקור העיקרי לחיפוש מועמדים הוא כידוע לינקדאין. חיפושים בוליאניים על לינקדאין מציבים מספר אתגרים משמעותיים על סיכויי ההצלחה בגיוס:

  • המידע המלא על המועמדים אינו נמצא רק על לינקדאין יש מקורות נוספים
  • המידע אינו מלא ועדכני (מועמדים לא מעדכנים באופן שוטף)
  • שיטת החיפוש מגבילה את התוצאות למועמדים שיש להם את מילות המפתח הרלוונטיות על הפרופיל
  • קשה לדעת באילו מילות מפתח להשתמש
  • אין מידע על גודל השוק לטלנטים לכל משרה, ומה צריך לשנות בדרישות כדי שיהיו מספיק מועמדים.
  • חיפוש בוליאני מפלה מועמדים מסויימים, בעיקר נשים…

AI מאפשרת לסורסרים לצאת ממגבלות אלו להגיע לכמות גדולה בהרבה של מועמדים תוך גישה למידע חיוני נוסף שהחיפוש הבוליאני אינו מציע.

גל אסקור את המגבלות, יראה דוגמאות ויסביר איך AI יכול להוציא את התחום כולו מהמגבלות הקיימות היום ולהפוך את הגיוס ליותר חכם ויעיל.

גל אלמוג | Co-Founder & CEO
Talenya

עולם התעסוקה השתנה – אין הבדל בין מועמד, ללקוח, למשתמש. בהרצאה נכיר כלים דיגיטליים וטכנולוגיים לשיפור חווית המועמד ולייעול תהליך הגיוס, איך בוחנים את הכלים שמתאימים לכל ארגון ואת הדרך ליישום מהיר ומוצלח.

אבי דנטס | יועץ מומחה לעולמות הגיוס
playscape

13:00 – 14:00

ארוחת צהריים

15:10 – 15:30

הפסקת קפה, הגרלה ופיצול לסדנאות

2 סדנאות לבחירה 15:45 - 17:00

מה הסיפור שלך? (בשנייה שאין שנייה לה) 

עודף גירויים, הפרעת קשב תמידית.

תחרות עזה באוקיינוס אדום של משרות, מגייסים וארגונים.

כולם מחפשים טאלנטים, חדי קרן, נינג'ות. 

כולם מדברים על סטורי-טלינג, אבל… איך כותבים את זה?

בסדנה תקבלו כלים פרקטיים ל:

– אפיון שפה שתשקף את הDNA הארגוני שלכם.

– ניסוח אפקטיבי של משרות, תוך יישום עקרונות הסטורי-טלינג (אבל בלי להתדרדר למקומות הנדושים)

– האבולוציה של ניסוחי המשרות ואיך שגרירי המותג יכולים לסייע לנו בכך?

– יצירת תוכן ממוקד שיווק הגיוס ומיתוג מעסיק, תוך התייחסות לEVP

– כתיבה שיווקית בתקשורת השוטפת עם המועמדים- החל מפניה יזומה בלינקדאין/פייסבוק וכלה בתקשורת כתובה עם מועמדים.

– "מחוץ לתחום" – מילים שנימנע מלהשתמש בהן בכתיבה.

ולסיום, נדבר על הקשר בין אפליקציית ההיכרויות טינדר לבין שיווק הגיוס וכתיבה שיווקית,  או כמו שפו הדב אמר: "לא מאייתים אהבה, מרגישים אותה".

ויקי גרונר | יועצת לשיווק הגיוס ומיתוג מעסיק
HRDigital מבית HRD

  • אי עמידה בלוחות זמנים?
  • איחור ביציאת מוצרים לשוק או רמת שירות נמוכה יותר?
  • ויתור על הכנסות מפני שאין מי שיוביל את הפרויקט?
  • איבוד היתרון מול החברות המתחרות?
  • ובמקרה הקיצוני – סכנת סגירה בגלל חוסר היכולת לגייס את הטאלנטים הנכונים?

מעולם לא היתה כל הרבה אחריות מוטלת על כתפי אנשי הגיוס שצריכים "להציל" את הארגון. והאחריות הזאת תלך ותגדל ככל שהמחסור יעמיק.

אך מה שאנחנו מגלים זה שבעידן ש-97% מהמגייסים ברשת משתמשים בלינקדאין ושכל מועמד ראוי מקבל מספר פניות בשבוע מאנשי גיוס – אנחנו חייבים להיות שונים, יחודיים בכדי להצליח במקומות בהם כל האחרים נכשלים.

וזאת בדיוק המטרה של הסדנה: לצייד אותך במיינדסט וכלים בכדי להגיע ולמשוך למועמדים הטובים ביותר שישנם בשוק – אלה שאחרים לא מגיעים אליהם

יעקב רוזן | מנכ"ל חברת HRD

יכול להיות שעוד לא נרשמת?