שומרים על רלוונטיות, נשארים אטרקטיביים - ראיון עם דליה בודינגר | חברת החשמל

לקראת כנס מיתוג מעסיק, החלטנו לראיין את דליה בודינגר מנהלת אגף תקשורת ודוברת  של חברת החשמל.
דליה מובילה את תהליך מיתוג המעסיק של חברת החשמל – חברה ותיקה שמבינה שעליה לשמור על רלוונטיות ולהישאר אטרקטיבית עבור המועמדים.
דליה תספר לנו את הסיפור המלא ומעורר ההשראה בכנס מיתוג מעסיק ביום רביעי, ה-25/11/20.
בינתיים – בואו נכיר קצת את דליה ונשמע למה ארגון מוביל כמו חברת החשמל יצא למסע למיתוג מעסיק, מה היו ההישגים ומה דליה ממליצה לכם. 

  1. ספרי קצת על עצמך ועל התפקיד הנוכחי

מזה שמונה שנים אני מנהלת את אגף התקשורת והדוברות של חברת החשמל, כדוברת החברה. הגעתי למגזר הציבורי מתוך תפיסה שמאמינה בלעשות מגזר ציבורי טוב יותר. ומבחינתי, גם היום, זה האתגר שלי. אני שם כדי לספק שירות טוב יותר לציבור הישראלי, ואני רואה בכך שליחות אישית להיות משרת ציבור. האתגר הוא עצום, מדובר בחברה שהיא ספק שירות חיוני – חשמל, בתקופה של שינוי עמק – רפורמה ופתיחת המשק לתחרות.

  1. איך הגעת לתפקיד?

מודעה בעיתון. התמודדתי במכרז שנמשך כמה חודשים.

  1. מה "האני מאמין" המקצועי שלך?

שקיפות, פתיחות ולמידה מתמדת.

  1. מהיכן את צוברת ידע? מה ההשראות המקצועיות שלך?

אני קוראת המון, מאמרים,  ספרים, מקשיבה לפודקאסטים, ולומדת מכולם.

לא לומדת תקשורת, אלא מעמיקה את הידע בתחומים חדשים ומשם הדמיון והידע צומחים ומשרתים אותי.

  1. למה יצאתם לתהליך מיתוג מעסיק?

חברת החשמל נמצאת בעיצומה של מהפכה. מצד אחד רפורמת עומר, שינוי מבני, נפרדים מאלפי עובדים ותיקים, מתחומים שהיו מונופוליסטיים עד לא מזמן, כמו ייצור החשמל, שינויים מבניים ו טכנולוגיים עצומים , כלומר החברה נמצאת בתקופה שהעובדים חווים כחוסר יציבות, ומצד שני – אנחנו מגייסים מאות עובדים חדשים, למקצועות ותחומי ליבה חדשים ומתחדשים, ויש חשיבות עצומה לשמירת המעמד של המותג שלנו.

  1. על מה תדברי בכנס?

על חברה בת 97 שמשתנה וצריכה לשמור על רלוונטיות בקרב עובדים ומועסקים פוטנציאליים.

  1. האם נכון לדעתך להתחיל תהליך מיתוג מעסיק בתקופת הקורונה?

כן. הקורונה כאן כדי להישאר, לא הייתי דוחה אלא מייצרת תכנית ורסטילית שזה נכון לכל דבר בעידן הנוכחי.

  1. מה ההישג המרכזי מתהליך מיתוג המעסיק שהובלת אצלכם בארגון?

לחבר את כל הגורמים הרלוואנטיים לשולחן מקצועי אחד שעובד בתיאום ושיתוף.

  1. האם לדעתך יש הבדל בין פונקציית גיוס ו-HR שמובילה את מיתוג המעסיק לעומת אשת שיווק? באיזו מחלקה הפעילות הזו אמורה לשבת לדעתך?

ברור שיש הבדל , אבל בסופו של דבר אם אין מוצר אין מה למכור. ככה שמיתוג מעסיק נשען על המון תהליכים שמובילים מש"א. חייב להיות שיתוף פעולה מלא ושוויוני. אצלינו זה עובד ככה.

  1. יש משהו נוסף שתרצי לספר לנו לסיום?

תקשורת פנים ארגונית ובכלל חוויית עובד, זה חלק אינטגרלי מכל התהליך, אם העובדים שלך מרגישים שגרירים של המותג, זה כבר חצי מהדרך להצלחה בגיוס ושמירת המותג שלך כאטרקטיבי.

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

עוד דברים שיכולים לעניין אותך

סגירת תפריט

ספר הגיוס - להורדה ללא עלות

ספר הגיוס מכיל עשרות מאמרים מקצועיים בתחום סורסינג, מיתוג מעסיק, ניהול הגיוס ועוד.
הוא הפך לספר חובה למי  שרוצה לקבל רעיונות או להכשיר את העובדים החדשים שלו.
* עם הורדת הספר תצורפו לרשימת הדיוור המקצועית של HRD