7 פרסומי משרות יצירתיים בפייסבוק ומה אפשר ללמוד מהם

ויקי גרונר – יועצת לשיווק הגיוס ומיתוג מעסיק

איך לבלוט באוקיינוס אדום של פרסומי משרות? 

אם אתם מפרסמים משרות באופן שוטף בפייסבוק, בטח קרה לכם שמשרה שפרסמתם נעלמה אחרי פחות משעה, כי פורסמו אחריה עשרות משרות אחרות. במקרים מסוימים הפוסט שלכם עמד מיותם עם 0 לייקים, למרות שהיה לכם הרבה מה להציע.

בסדנאות כתיבה שיווקית וניהול נוכחות דיגיטלית שאני מעבירה לצוותי גיוס, תמיד עולות התנגדויות כמו: "מי קורא פוסטים ארוכים?", "משרות הן לא תוכן מעניין", "בפרסומי משרות אין מקום לרגש", "אין אפשרות לשלב הומור במשרות" ועוד ועוד.

בדיוק בגלל זה – ריכזתי בשבילכם 6 דוגמאות מוצלחות לפרסומי משרות בפייסבוק, ומה כולנו יכולים ללמוד מהן.

1) משרת המחסן המרעננת של חסלט

קודם כל, אם אתם לא עוקבים אחרי העמוד של חסלט – אני ממליצה בחום ולא מתוך כוונה לגרום לכם לאכול בריא 🙂 העמוד של חסלט מייצר תוכן טוב ורלוונטי, מתובל בהומור. 

לצפיה בפוסט המקורי של חסלט>>>

פרט ליצירתיות שמאוד ניכרת בפרסום המשרה,  יש לפרסום של חסלט "אופי".
המשרה מדברת את אותה השפה של העמוד, של המותג.
השנינות, הקלילות,  ההומור, הסלרי הטרי, הכתיבה בגובה העיניים וההנעה לפעולה – ראויים לציון. לא פלא שחסלט זכו לכל כך הרבה לייקים ותגובות לפוסט המשרה שלהם.
לשיפור: כדאי לחשוב מחדש על דרישת המגורים באזור. 

(תודה למיטל גווילי ששלחה אליי את הפרסום)

2) B+DIGITAL בשיחת וידאו וירטואלית עם המועמדים הפוטנציאליים וגם צילומים לתוכנית אמילי בתל אביב!

אורן בנני לא מפסיק להפתיע עם פרסומים יצירתיים. 
בשיחה ב4 עיניים, אורן גילה לי (ועכשיו אני מגלה לכולם) שהוא מכין את כל הסרטונים והפרסומים שלו ב-Canva.
מעבר לנראות הטובה, הפוסטים מתובלים בקריאטיב מעניין שמאוד מתאים לקהל היעד אליו הוא פונה (מועמדים מתחום הדיגיטל).

בסרטון שהופץ במגוון קבוצות לחיפוש עבודה, אורן ניהל דיאלוג וירטואלי עם המועמדים בצורה של שאלות ותשובות.  

פוסט השראה נוסף של אורן בנני – מביא את אמילי מפריז לתל אביב. הפוסט מדבר בדיוק למועמדת המושלמת או למועמד המושלם שיאיישו את המשרה.

מעבר לקורות חיים, אורן זוכה למיתוג אודות לפוסטים היצירתיים ומקבל מחמאות ממועמדים על הנוכחות ברשת.

3) עבודה עם חשיבות לאומית – באלביט

פוסט של אלביט בתקופת מבצע "שומר החומות" הצליח לגרוף הרבה לייקים. אם חיפשתם דוגמה לפוסט שמעורר רגש עם סטורי טלינג במיטבו, הגעתם למקום הנכון. במקום להגיד "עבודה עם משמעות", אלביט סיפרו למועמדים הפוטנציאליים איזו משמעות תהיה להם במסגרת העבודה. זה המקום לפרגן לשמעון ולצוות על הפעילות.

4) GSTAT שומרים למגייסת הבאה מקום בזום

אפשר לעשות סרטון גיוס מוצלח עם משאבים שזמינים לכולנו ובאותה הזדמנות לאפשר הצצה לסביבת העבודה ולצוות

5) בתפקיד הראשי : אולי אתם (מבית מקאן)

כיאה למשרד פרסום מפורסם, גם מודעת הדרושים של מקאן שיווקית, "סקסית", עם שיק מיוחד, נראות שתופסת את העין ושנינות אופיינית.
למקרה שתהיתם, המשרה כבר לא רלוונטית – אבל הפרסום שלהם בהחלט כן!

6) המון טבעות בצל והבנה מדוייקת של קהל היעד

אם התחלנו את הפוסט בסלט, חייבים לסיים עם משהו בריא יותר (לפחות לנפש). 

פוסט גיוס ישן של ברגר קינג, שלא משנה בכמה הדרכות אציג אותו – הוא תמיד גורם לי לחייך.

מלבד העיצוב היצירתי והמפתה – יש כאן אמירה שמבוססת על הבנה של המועמדים הפוטנציאליים והצרכים שלהם. הם מציעים למועדים ביס מההצלחה, מתוך הבנה שמדובר במערכת יחסים זמנית בדרך לחלומות הגדולים שלהם.

7) הגעתם ליעד!

כמובן, אי אפשר המבורגר בלי קולה (או ליתר דיוק זירו. זה מקזז את הקלוריות של הצ'יפס).

ועוד יותר אי אפשר בלי וידאו אותנטי מהשטח עם ציטוט של עובד והצעת ערך ברורה.

הפוסט של החברה המרכזית (קוקה-קולה) מדגים שלא תמיד חייבים לחכות לצילומי התדמית המסודרים, את הסיפורים מהשטח אפשר לאסוף בכל יום.

הסרטון צולם על ידי רויטל סעת זילבר מצוות הגיוס ונערך ב-Canva.

לצפיה בפוסט המלא לחצו כאן>

הפוסט הוא חלק מסדרת פרסומי משרות שכללו משחקי מילים:

אנחנו מדברים הרבה על חשיבות הקשר בין הגיוס לבין השיווק/ תקשורת פנים. הפוסט הוא דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה וזה המקום לתת קרדיט לקרן זוארץ ולמיטל גווילי על העבודה המצוינת. מוזמנים לעקוב אחרי העבודה שלהן בעמוד הפייסבוק>

כמובן, כדי להגדיל יותר את החשיפה וכדי להגיע לקהלי יעד רלוונטיים, אפשר לשלב גם קידום ממומן. 

רוצים להתמקצע יותר בקידום הממומן ולקבל כלי סורסינג פרקטיים נוספים?

מוזמנים להצטרף אלינו למפגש למידה מיוחד שכולל 4 סדנאות פרקטיות שיתנו BOOST לסורסינג שלכם. המפגש יכלול סדנת קידום ממומן בפייסבוק, סדנת קידום ממומן בלינקדאין, סדנת ריקורטר לייט וסדנת גיוס בגיטהב וב- Stack Overflow. למידע על המפגש לחצו כאן>

8) ראו הוזהרתם!!!

רגע לפני שמסיימים, לא יכולנו להתעלם מפרסום יצירתי של מיקרוסופט שמתייחס למשרות שיפורסמו על ידי עובדים במסגרת מבצע חבר מביא חבר.

טיזר מעולה לקראת פרסומי חבר מביא חבר, קליל, כיפי, מלא הומור ומאוד מעביר את המסר. כרגיל, שאפו ענקי לאמיר ברקול והצוות.

יש לכם דוגמאות נוספות? שתפו אותנו.

רוצים להקפיץ את פרסומי המשרות שלכם? לייצר תוכן איכותי במסגרת מיתוג מעסיק? סדנת ניהול נוכחות דיגיטלית וכתיבה גיוסית שיווקית תתאים לכם בול! לפרטים נוספים info@hrd.co.il

נתראה בקרוב!

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

תוכנית הכנסים והמפגשים המקצועיים שלנו ל 2021 - לחצו על התמונה >>>

סגירת תפריט

ספר הגיוס - להורדה ללא עלות

ספר הגיוס מכיל עשרות מאמרים מקצועיים בתחום סורסינג, מיתוג מעסיק, ניהול הגיוס ועוד.
הוא הפך לספר חובה למי  שרוצה לקבל רעיונות או להכשיר את העובדים החדשים שלו.
* עם הורדת הספר תצורפו לרשימת הדיוור המקצועית של HRD