רוצה רעיונות לקמפיין חבר מביא חבר?
חבר מביא חבר נחשב תמיד כמקור גיוס עובדים האפקטיבי ביותר לארגון ולא מעט מחקרים הראו שהוא מביא מספר יתרונות משמעותיים בהיותו תהליך זול יותר, ממוקד יותר וקצר יותר.
במחקר שערכנו יחד עם חברת הייעוץ למשאבי אנוש AKT עלה שהוא מהווה את מקור הגיוס המוביל כאשר בארגונים המובילים הוא אף מהווה כ 40-60 אחוז מכלל הגיוסים לחברה.
בניית תהליך מוצלח של חבר מביא חבר מורכב מאלמנטים קריטיים רבים – ובניהם הקמפיין הפנים ארגוני וקידומו בין העובדים.
רציתי להביא כמה דוגמאות מקמפיינים שנעשו בארצות הברית – ואולי זה יתן לכם רעיונות לקמפיין הבא שלכם.
***** למידע על סדנת הסורסינג למתקדמים הקרוב יש ללחוץ כאן *****
***** למידע על סדנת הראיונות הקרובה יש ללחוץ כאן *****
***** למידע על סדנת הלינקדאין הקרובה יש ללחוץ כאן *****
נכון או לא: כל הברבורים הם לבנים וכל המהנדסים המצויינים כבר תפוסים.
מסע הפרסום של BAE המבוסס על תאוריית הברבור השחור (ניתן ללחוץ להגדלה)
חברת נורת'רופ גרונמן יצאה בקמפיין הכולל תמונות של העובדים היוצרות את תמונות המוצרים של החברה
כאשר המוטו שלהם הוא "המוצרים שלנו טובים רק כמו האנשים שלנו – ולכן אנחנו מחפשים את המצויינים"
חברת קובידיאן מספרת שזה לא כל כך פשוט לשכפל את העובדים המצויינים שלה לכן היא צריכה את עזרת העובדים
להביא חברים כמוהם.
בעיני הקמפיין הטוב ביותר היה של חברת וולמארט (חברת הקמענואות ורשת החנויות הגדולה בארה"ב).
הם היו צריכים לגייס קבוצה גדולה של עובדים חדשים לתחום ה e-commerce ויצאו בקמפיין שסבב סביב תחרות ההוקי קרח וכלל תחרות בין האנשים והרבה מאד פרסום ובאזז מתמשך וחשיפה של המדדים (כמה חברים הוגשו, כמה נקלטו ועוד)
(יש ללחוץ על התמונות בכדי להגדיל אותן)
עוד מסע פרסום מעניין שהופק על ידי חברת סודאקסו – ספקית שרותי מזון
ופרסום אחרון שקשור יותר למשיכת בוגרים לארגון – שהופק על ידי סוכנות החלל נאסא וחלק ממסע רחב יותר
והמוטו: "מישהו כמוך יכול לעבוד בכל חברה על פני כדור הארץ…אבל למה להגביל את עצמך?"
מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:
כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?
קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות