סדנה פרקטית לגיוס עובדים

למדו כיצד לגייס מועמדים לכל התעשיות והתחומים הן במסלול החינמי והן במסלול הממומן

למה חשוב לך לשלוט ב-Facebook?

בפייסבוק ישנם כיום כ- 6 מיליון משתמשים ישראלים ומעל ל-2 מיליארד משתמשים בעולם.

היא מהווה פלטפורמה שאסור לפספס המאפשרת להגיע למועמדים פוטנציאליים – גם כאלה שלא נמצאים בלינקדאין – לקדם משרות ולמתג את החברה שלכם כמקום מצוין לעבוד בו תוך כדי רתימת העובדים.

על פי סקר מקורות הגיוס שלנו לשנת 2018, יותר ארגונים הצליחו לגייס עובדים בפייסבוק מאשר בלינקדאין!

אבל אם בעבר הנוכחות שם היתה פשוטה –  כיום ההתנהלות הרבה יותר מאתגרת.

מצד אחד כיום ישנן לא מעט מגבלות שפייסבוק מניחה לפתחם של המגייסים הרוצים לפרסם בקבוצות אך מצד שני היא גם מפתחת כלים חדשניים לטירגוט וקידום ממומן שחייבים להכיר!

מטרת הסדנה היא להכיר את הכלים שפייסבוק מציעה, את מגוון האפשרויות העומדות בפניכם כמגייסים, את הדרכים להשתמש בפרסומים החינמיית ובפרסומים בתשלום כדי להגיע למועמדים הנכונים.

הסילבוס: מה תלמדו ב-2 מפגשי הסדנה

בסדנה תקבלו כלים פרקטיים שתוכלו ליישם באופן מיידי בעבודה שלכם – כבר במהלך הסדנה – תוך כדי למידה מסיפורי הצלחה אמיתיים מהשטח.

במשך הסדנה נתרגל באופן מעשי את החומר שנעבוד עליו.

משתתפי הסדנה יוזמנו לקבוצה סגורה להמשך למידה, עדכונים וקבלת תשובות לשאלות שיעלו בהמשך למפגשים.

הסדנה מיועדת למגייסים העוסקים בגיוסים טכנולוגיים, גיוסי מסה, אדמיניסטרציה, כספים, משאבי אנוש, דיגיטל, תעשייה, לוגיסטיקה, תפעול ועוד

מפגש ראשון

  • הפרופיל האישי: ניהול ותחזוקת הפרופיל, האם כדאי להפריד בין פרופיל אישי למקצועי? כיצד לא להסתכן בחסימה?
  • פרסום בקבוצות פייסבוק: איתור ופרסום בקבוצות, שיפור אפקטיביות הפרסום, איך לבלוט בתוך ים של משרות? איך להגיע למקומות שמגייסים אחרים עדיין לא הגיעו אליהם?
  • התוכן הוא המלך: כלים לניסוח אפקטיבי ולנראות נכונה של המשרות
  • הכרת כלים חינמיים לשיפור הפרסומים: גופנים, תמונות, גיפים, וידאו
  • שימוש בלידרים לצורך גיוס באמצעות הפייסבוק
  • סורסינג של מועמדים בפייסבוק

מפגש שני

  • פתיחה וניהול של עמוד קריירה בפייסבוק: מתי כדאי לפתוח עמוד קריירה נפרד? כיצד לנהל עמוד עסקי? כיצד לעקוב אחרי נתוני העמוד? אילו סוגי תוכן כדאי להעלות לעמוד העסקי?
  • פרסום פוסט כמשרה - פייסבוק מציעה פורמט ייעודי לפרסום משרה. כיצד מעלים פוסט משרה? כיצד מתקבלים הלידים? איך זה נראה מצד המועמדים?
  • קידום ממומן למשרות: מתי כדאי לבצע קידום ממומן? כיצד ליצור קמפיין ממומן (יודגמו מספר סוגי קמפיינים)?
  • אופטימיזציה לקמפיינים ומעקב כספי: מה העלות לקמפיינים? כיצד ניתן לעקוב אחר נתוני הקמפיין? מתי כדאי לעצור קמפיין?
  • יצירת קהלים: כיצד לבנות קהל מותאם אישית? כיצד ליצור קהלים שמורים לגיוסים מתמשכים?
  • צביעת מועמדים, רימרקטינג והפיקסל של פייסבוק

מנחה הסדנה - ויקי גרונר

viki-gruner.jpg

ויקי מביאה עמה ניסיון מעשי בגיוס מוצלח של אלפי מועמדים למאות משרות מגוונות מתחומי עיסוק שונים.

עד לאחרונה שימשה ויקי כמנהלת הדיגיטל ומקורות הגיוס של חברת דנאל משאבי אנוש. במסגרת התפקיד, ביצעה בין היתר קמפיינים ממומנים ופרסומים חינמיים בפייסבוק לאלפי משרות. כמו כן עסקה בייעוץ ובהדרכה למגייסים על מנת לשפר את הפרסומים בפלטפורמות השונות.

איפה, כמה ומתי?

מחיר כרטיס

עלות 2 המפגשים: 1270 ש"ח + מע"מ בלבד

*העלות כוללת הצטרפות לקבוצה סגורה להתייעצות והמשך למידה ושקבלת תשובות לשאלות

2 המפגשים הינם משעה 9:00-13:00

הכניסו ליומנים

  • המפגשים יתקיימו ב 18 וב 25 ל אוקטובר
  • דרך אם המושבות 94, פתח תקווה
  • 13:00 - 09:00
ימים
שעות
דקות
שניות

כדי להרשם לסדנה מלאו את הטופס

ניתן לבטל את הרישום עד 3 ימי עבודה לפני המפגש במייל אל info@hrd.co.il
ביטול לאחר מכן הינו בעלות המלאה של הסדנה (אין בעיה לשלוח אדם אחר מהארגון במקום לבטל)

הסדנה מתקיימת בחדר מחשבים ומספר המשתתפים בחדר מוגבל בשל אילוצי מקום.
שימו לב: ההרשמה לסדנאות הקודמות שלנו התמלאה ונסגרה לפני תאריך פתיחת הסדנה. הזדרזו לשריין מקומותיכם

סגירת תפריט