מצגת - 8 שלבים לבניית תוכנית חבר מביא חבר מוצלחת

הבקשה הכי תדירה שאני מקבל היא לספר על כלי/תוסף/רשת חדשה שיהפוך את הקושי בגיוס לקל כמו קסם.
אז זהו, צר לי לאכזב ולגלות שאין כזה 🙁

כשאני שואל אם מיצו את הרשתות של העובדים – התשובה הרבה פעמים היא כן, שלחנו מייל על "חבר מביא חבר" עם בונוס וזה לא עבד…

חבר מביא חבר הוא מקור הגיוס האפקטיבי ביותר לארגון – אם עושים אותו נכון.

כל המחקרים מוכיחים שחבר מביא חבר הוא מקור גיוס עובדים האפקטיבי ביותר.

לגיוס בעזרת חבר מביא חבר יתרונות רבים ומגוונים כגון עלויות גיוס עובדים נמוכות, מיקוד במועמדים איכותיים, עובדים שנשארים זמן רב יותר בחברה וחיזוק המחויבות הארגונית.

העברתי בחודשיים האחרונים מספר מצגות על הנושא ומצרף אחת מהן הכוללת 8 שלבים לבניית תוכנית חבר מביא חבר מוצלחת.

מוזמנים להורידה מ Slideshare ולהיעזר בה לרתימת ההנהלה והעובדים אצלכם בארגון.


בהצלחה!

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

עוד דברים שיכולים לעניין אותך

סגירת תפריט