25.7.2018 | 8:30 - 13:30

מפגש למידה בנושא:

מיתוג מעסיק - מגמות, סיפורי הצלחה וכלים להטמעה

מיתוג מעסיק היא אסטרטגיית הגיוס הטובה ביותר למשיכת מועמדים מובילים לאורך זמן

על פי סקר מקיף של חברת לינקדאין עלה שמיתוג מעסיק טוב חוסך 50% מעלויות הגיוס, מצמצם ב 28% את תחלופת העובדים ומאפשר למשוך עובדים פאסיביים לארגון בצורה קלה יותר.

"מיתוג מעסיק" הפך ל"גביע הקדוש" שכל הארגונים, גדולים כקטנים ומכל התעשיות, רוצים להשיג ולהטמיע.

אך מיתוג מעסיק הוא הרבה יותר מאשר רק העלאת תמונות מיום הכיף בפייסבוק או צילום מיריד התעסוקה בטכניון.

מיתוג מעסיק נכון מחייב ראיה אסטרטגית ותוכנית עבודה, רתימת ההנהלה והעובדים, יצירת חיבור עם שותפים פנימיים ו/או חיצוניים ומדידה מתמדת של התהליך.  

מטרת המפגש היא לתת לכם הבנה מעמיקה ומתקדמת של מהו מיתוג מעסיק ואת הפרקטיקה כיצד להוביל ולשדרג את התהליך בארגון שלכם.

תכנית מפגש הלמידה

המפגש יתקיים ב 25.7 בין 8:30 ל 13:30 במכללת מגמות בפ"ת

8:30

התכנסות, כיבוד בוקר קל , קפה ונטוורקינג

09:00

יעקב רוזן  |  מנכ"ל חברת HRD 

09:20

רז מצנע מלווה ב-3 שנים האחרונות חברות רבות בתהליכי מיתוג מעסיק. 

רז, שחזר לאחרונה מהכנס העולמי למיתוג מעסיק, ישתף בנקודות המרכזיות שמאפשרות לארגונים להצליח בגיבוש וניהול מותג המעסיק שלהם ובמגמות החדשות בתחום.

רז מצנע | מומחה למיתוג מעסיק בחברת Retain & Attract

 

10:00

Marketing to candidates should be no different from marketing to customers. 
By applying the right programs, storytelling, and KPI tracking methodologies from the marketing world, talent acquisition managers can be sure to see higher success rates. 

About Sivan:

Sivan is Intuit Israel Communications Leader. She has been leading marketing efforts for tech companies in Israel for 10 years.
Her most recent role was Head of Marketing Platforms at Outbrain. Earlier in her career she lead the marketing and communication efforts at Bringg and Conduit. As a marketer, she believes businesses need to tell compelling stories especially about their corporate culture and DNA in order to build a successful employer brand.

סיון גבע |  Communications Leader –  Intuit Israel

10:40

כשמדברים על מיתוג מעסיק זה תמיד נשמע כמו משהו מורכב שדורש תקציבים גדולים ומשאבים רבים –
ניהול קמפיינים, סרטונים מושקעים, הובלת תהליכים מול חברות חיצוניות ומחלקות השיווק.

רגע לפני שרצים קדימה כדאי לנו
לבחון –
האם יש צעדים נוספים שנוכל ליישם עוד היום ויגרמו לאפקט משמעותי?
האם יש דברים שמתרחשים בארגון ויוכלו לשמש אותנו לחיזוק מיתוג המעסיק שלנו ?
מה נוכל לעשות במסגרת התקציבים הקיימים והמשאבים שיש לנו בארגון ?
כמה אנשי הגיוס והHR יכולים להשפיע על מיתוג המעסיק?

במפגש אשתף במהלכים אותם יזמנו
ב Sodastream בשנתיים האחרונות, אספר כיצד יישמנו אותם בשטח והטמענו אותם בפעילות הארגונית השוטפת ומהי מידת ההשפעה שלהם על מיתוג המעסיק שלנו.

אלעד ברדס |  מנהל הגיוס של Sodastream

11:20

הפסקת קפה ונטוורקינג

11:50

"הזמנתי נעליים, וקיבלתי בושם" זו רק אחת מהטענות המופנות בטעות לעובדים שלנו במרכז המחקר והפיתוח.

בהרצאתה תחשוף מיכל את הצורך שהוביל להקמת הפונקציה של ניהול מותג המעסיק ב-eBay, כמו גם האתגרים שמציב תפקיד חדש בארגון ובכלל בארץ.

ההרצאה תתמקד בתהליכים שביצעה החברה לצורך למידת שוק הטאלנטים אל מול העובדים, יצירת EVP, הקמת ערוצים תקשורת רלוונטיים ועוד.

מיכל שמרת | מנהלת מותג מעסיק בחברת eBay

 

רונה יעקובי
עידו בן דור

12:30

למה צריך רעיון גדול ואיך זה מתחבר למיתוג מעסיק? (רמז – זה מתחבר מאוד).

בהרצאתם ישתפו רונה ועידו על מה נדרש כדי לבנות רעיון גדול – ואיך זה מתחבר כשמדברים על מותג מעסיק.
לאחר קריירה מוצלחת ועטורת פרסים במשרד הפרסום מקאן תל אביב, פתחו רונה יעקובי ועידו בן-דור סטודיו לפרסום, מיתוג ושאר ירקות. בשנה האחרונה הם ליוו בין השאר חברות בתהליך בניית מיתוג המעסיק שלהם.

רונה יעקובי
20  שנה במקאן אריקסון סמנכ"ל קריאיטיב, משרד הפרסום מקאן תל אביב 6  שנים סמנכ"לית הקריאיטיב של יס 7  שנים סמנכ"לית הקריאיטיב של תנובה  5 שנים סמנכ"לית הקריאיטיב של המשביר לצרכן פסטיבל קאן – שופטת (נציגת ישראל) בפסטיבל הפרסום הבינ"ל בקאן מרצה בקורס ליסודות הפרסום במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר ביה"ס הגבוה לעיצוב

עידו בן-דור
13 שנים בענף הפרסום במגוון תפקידים – קופירייטר, מנהל קריאטיב וסמנכ"ל קריאטיב. 12 שנים במקאן אריקסון ושנה אחת בגלר נסיס פובליסיס. במשך השנים חתום על מאות קמפיינים של החברות המובילות בשוק הישראלי – יס, תנובה, אסם, צבר, פז, הונדה, אל על, לאומי קארד, בנק לאומי, סלקום ועוד רבים ובולטים בשנים האחרונות. לעידו פרסים רבים בתחרויות בארץ ובחו"ל והוא משמש כמרצה בבית הספר לקופירייטינג  ACC

רונה יעקובי ועידו בן-דור

13:15

יעקב רוזן  |  מנכ"ל חברת HRD 

סיון גבע

Communications Leader | Intuit Israel

עידו בן-דור

Creative copywriter

יעקב רוזן

בעלים | חברת HRD

רז מצנע

מומחה למיתוג מעסיק | Attract & Retain

רונה יעקובי

Creative designer | Rona Brand & Design

מיכל שמרת

מנהלת מותג מעסיק | eBay

אלעד ברדס

מנהל גיוס | חברת סודהסטרים

פרטי המפגש

עלות המפגש: 380 + מע"מ

הכניסו ליומנים

  • 25 ליולי 2018
  • מכללת מגמות, דרך אם המושבות 94, פתח תקווה
  • 13:30 - 08:30
ימים
שעות
דקות
שניות

להרשמה למפגש יש למלא את הפרטים בטופס למטה

ניתן לבטל את ההשתתפות בכנס ללא עלות עד ה 22.7.18 במשלוח מייל אל info@hrd.co.il

 ניתן לבטל את ההשתתפות בכנס ללא עלות עד ה 22.7.18 במשלוח מייל אל info@hrd.co.il

ניתן לשלוח אדם אחר במקומכם לאחר הרישום. אי הגעה או ביטול אחרי הזמן יחוייבו בתשלום מלא.

תוך 5 ימי עבודה ממילוי הטופס, נשלח אליך חשבונית עסקה לכתובת המייל שציינת בהרשמה. 

סגירת תפריט