רוצה למצוא את המועמד הכי חתיך? רגע של חיוך

התחרות הגואה בעמק הסיליקון הפכה את לוחות מודעות החוצות בעמק הסיליקון לאחד הנכסים החמים והיקרים ביותר עבור חברות שרוצות לגייס עובדים חדשים.

אם בעבר חלק מהחברות השתמשו בלוחות הללו לפרסם חידות ותחרויות שימשכו את המועמדים, חברת לוחות הדרושים Dice יצאה בקמפיין שונה ונועז – אבל בעיקר משעשע.

הקמפיין התנהל תחת הכותרת "מצא את הטאלנט החם/חתיך ביותר" והם השתמשו בלוחות מודעות בכל רחבי העיר.

מה דעתכם? האם נראה את אחד מלוחות הדרושים בארץ מרים את הכפפה ויוצא במסע פרסום דומה? או אולי את אחת מחברות ההשמה או החברות המגייסות?

*** בואו לשדרג את הגיוס , ללמוד מהארגונים המובילים ונטוורקינג עם מאות מקצוענים  בכנס הגיוס הגדול בישראל  ב 4.2 ***

 ניתן ללחוץ על התמונות להגדלה

גיוס עובדים סורסינג

גיוס עובדים וסורסינג

גיוס עובדים וסורסינג

גיוס עובדים וסורסינג

גיוס עובדים וסורסינג

להצטרף ל- 4500 מקצועני גיוס ומשאבי אנוש שמקבלים דיוור בנושאי גיוס עובדים לחץ כאן

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

עוד דברים שיכולים לעניין אותך

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

סגירת תפריט