7 דוגמאות לעמודי קריירה מצויינים שיתנו לכם רעיונות לשדרוג העמוד שלכם

עמוד הקריירה באתר החברה הוא אחד ממקורות הגיוס האפקטיביים ביותר – אך הכי פחות מנוצלים בארץ.

לפי בנצ'מרק הגיוס של 2014 שערכנו יחד עם חברת AKT, מקור גיוס זה אחראי בממוצע על כ-6% מהגיוסים.
נתון זה נמוך משמעותית ממוצע של כ- 15% בארצות הברית.

חשוב להבין שעמוד הקריירה הוא לא רק מקור מצוין לגיוס ישיר של עובדים אלא גם מהווה נדבך חשוב בבניית מיתוג המעסיק של החברה ומהווה את חלון הראווה של הארגון כלפי המועמדים הפוטנציאליים.

כתבנו בעבר לא מעט על הטיפים שלנו לבניית עמוד קריירה טוב אבל הפעם נתקלנו במאמר מצוין שנכתב על ידי חברת Recruiting Social ורצינו להביא את הדוגמאות שהם הציגו ואת ההמלצות שלהם בכדי לתת לכם רעיונות לתכנןן ושדרוג עמוד הקריירה שלכם (קישור למאמר המקורי בסוף הפוסט).

  1. Airbnb
    למה האתר מצוין? כי הישר מהצעת הערך בתחילת העמוד, “Create a world that inspires human connection” ובהמשך, כל האתר מדבר למה Airbnb היא מקום העבודה המתאים ביותר למבקר.
    רעיון לאימוץ לאתר שלכם: המשרות שלכם הן לא הדבר הראשון שיש להציג למבקר באתר. ספרו להם למה טוב לעבוד אצלכם ומה מייחד אתכם. ורק לאחר מכן תציגו את המשרות.
    airbnb**********למידע והרשמה לכנס Israel HR Tech ב 5.2.18 **********

  2. Medallia
    למה האתר מצוין? האתר מציג סרטון וידאו עם משרדי החברה השונים בעולם שנותן הבנה של איך זה לעבוד שם, כולל סרטוני הכרות עם האנשים העובדים בחברה ואפילו מדריך למי שבא להתראיין במדליה.
    רעיון לאימוץ לאתר שלכם: הכניסו לעמוד הקריירה סרטון המציג את העובדים והאווירה בחברה – זאת דרך מצויינת לשווק את הארגון כמקום שטוב לעבוד בו וזה אחד הדברים שהכי מעניינים את המועמדים.
    medallia
  3. Spotify
    למה האתר מצוין? אם נכנסתם ל-2 האתרים הקודמים הבנתם מה הופך עמוד קריירה לטוב וכזה שיוצר חיבור (Engagement) עם המבקרים באתר. הייחוד של חברת Spotify (המספקת שירות מוזיקה דיגיטלי הכולל מיליוני שירים) זה שהם הצליחו להטמיע את המוצר שלהם כחלק מעמוד הקריירה.
    רעיון לאימוץ לאתר שלכם: לא כל חברה מספקת מוצר או שירות שניתן להטמיע באתר אבל תנסו למצוא דרך (אפילו על ידי שימוש בהומור) בכדי להכניס את מה שאתם עושים לעמוד המשרות שלכם. זה יכול למשוך מועמדים מתאימים שמתחברים לזה.
    spotify
  4. SpaceX
    למה האתר מצוין? עמוד הקריירה פותח בחזון אמיץ ומאתגר " ultimate goal of enabling human life on Mars" אך במקום להרתיע את המבקרים האתר מנסה למשוך את כל המועמדים הרלוונטיים בין אם הם אנשי אלקטרוניקה, תוכנה או תחבורה.
    רעיון לאימוץ לאתר שלכם: השתמשו בגרפים או תמונות בכדי להציג את המשרות במחלקות השונות ולעבור בניהן.
    spacex
    ד
  5. Air Canada Rouge
    למה האתר מצוין? כי כל הסבר מלווה בתמונה או בגרפיקה רלוונטית והופך את הקריאה בו נוחה ומובנת יותר.
    רעיון לאימוץ לאתר שלכם: צרו הסבר מפורט על תהליך הגיוס ולמה המועמד יוכל לצפות מהרגע שהוא מגיש קורות חיים.
    rouge
  6. Eventbrite
    למה האתר מצוין? דוגמא לאתר מינמליסטי – פשוט, עם תמונות מצויינות ומשפטים קולעים והוא משדר בדיוק את הדברים הנכונים.
    רעיון לאימוץ לאתר שלכם: זה יראה אולי ברור ומובן מאליו – אבל כמו באתר הזה – תוודאו תוודאו תוודאו שהאתר שלכם נראה טוב על כל מכשיר (טלפון נייד, טאבלט, מחשב…)
    eventbrite
  7. Red Bull
    למה האתר מצוין? האתר הזה "שובר" את כל החוקים שהגדרנו בדוגמאות הקודמות
    רעיון לאימוץ לאתר שלכם: תבינו מי אתם. תבינו מי הקהל שלכם. תבינו מה הם מחפשים. אלו החוקים העיקריים שאתם צריכים כדי לבנות אתר קריירה מוצלח עבורכם.
    redbull

קישור לפוסט המקורי באנגלית

********** למידע והרשמה לכנס Israel HR Tech ב 5.2.18  **********

מכירים עוד חברים או קולגות שייהנו מהמאמר? שתפו אותם:

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

כבר הצטרפת לניוזלטר שלנו?

קבלו עדכונים על כל התכנים החדשים שעולים כאן + עדכונים על מיטאפים, כנסים והצעות רלוונטיות

אם נהנת מהמאמר הזה, הנה עוד כמה טובים:

עוד דברים שיכולים לעניין אותך

כבר הצטרפת לקהילת הפייסבוק שלנו?

סגירת תפריט